muita valvomassa ?

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Ei taida kellään olla ideoita tylsyyden karkottamiseen.. ?
Käy huhuilemassa kumealla äänellä naapurien postiluukkuihin :xmas:
hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..

hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiä :whistle:
mä oon joskus noit tän "kylän" palomiehiä nähny, eikä siel kyl oo semmosia komeita yksilöitä joukossa, joten taidan jättää nyt noi väärät hälyt väliin..

Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiä :whistle:
mä oon joskus noit tän "kylän" palomiehiä nähny, eikä siel kyl oo semmosia komeita yksilöitä joukossa, joten taidan jättää nyt noi väärät hälyt väliin..
:D :D
Yritin ainakin keksiä tekemistä, mutta ei väkisin :'( ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Minulle tuli ohjelmaa kerralla.. Vaaveli heräili tuossa syömään, sitten pidin pikatauon ja laitettiin tippa ja nyt pikkuhiljaa hän nukahtaa :) On kyllä hurmaava :) Vaikka sairas :(
No varmaankin paranee..
Valitettavasti ei :( Juuri tuossa häntä lääkittiin, kyllä toista harmitti :( Nyt jos hän hieman pystyisi rauhoittumaan..

Komeet palomiehet kuullostaa näin aamuyön tunteina todella hyvälle ;)

Joo on mahdollisuus kyllä ja välillä saa hätistellä oikein kimpusta poiskin..
:LOL:
känniääliötä kun liikkuu varsinkin viikonloppusin..
joo parin tunnin päästä tosiaan kotio, isäntä on kyl jo kerenny lähtee töihin kun mä sinne ennätän, tarttee ottaa kissa kainaloon..

Mun mies onneksi ei huomenna lähde mihinkään.. Minulla koulu alkaisi jo 10, mutta kumman valitsen a) tarpeettomat koulutunnit heti aamusta kolmen yövuoron jälkeen vai b) komean miehen seura makuuhuoneessa.. ;)

Voin mikäkin kehuskella yöllisellä miehen huomiolla.. Tuo pikkumies oli aivan ihana alkuyöstä.. Hymyili leveästi ja repi nenääni ;) :D

Palomiehiä? Missä? Mäkin haluan tänne. Jos joku vaikka feikkais infarktin, niin vois saada sitten kutsua lääkärin paikalle. Nyt ku vielä päivystää melko namu...

Dreamer: ihanaa ku voit valita miehenkin seura. Ku mä pääsen kotiin niin mun mies lähtee siitä sitten jo töihin. Itse asiassa on kyllä lähteny jo ku pääsen kotiin. Illalla vasta nään komistukseni!

Pikkumyy: Kyllä on tosi mukava, mutta rankka viikonloppu, kun olen yöt ollut töissä ja päivät joko nukun tai on vieraita, niin ei ole ollut ollenkaan yhteistä aikaa :( Mutta mies kyllä ymmärtää, että a) työni on erittäin tärkeää b) saan tästä todella hyvin rahaa lapsettomuushoitoja varten (tosin olen päättänyt, että nyt onnistuu ekalla yrittämällä, joten rahaa jää vauvaa varten ;) )

Miten pitkät yövuorot teillä muilla on? Minulla 10tuntia 45min.. Eli alkaa klo 20.30, loppuu 7.15.. |O Ja niitä ollut tosiaan jo kolme, kaikkien vuorojen jälkeen nukkunut 2½-3tuntia ja ennen vuoroon menoa 1-2 tuntia.. Eli univajetta..? :/ Ei! :D *Zombie * :kieh:

Yhteistyössä