hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Käy huhuilemassa kumealla äänellä naapurien postiluukkuihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Ei taida kellään olla ideoita tylsyyden karkottamiseen.. ?
No varmaankin paranee..Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:Minulle tuli ohjelmaa kerralla.. Vaaveli heräili tuossa syömään, sitten pidin pikatauon ja laitettiin tippa ja nyt pikkuhiljaa hän nukahtaa On kyllä hurmaava Vaikka sairas
Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiäAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Eihän täältä mihkään pääse..Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vieläkö täällä on muita..
mä oon joskus noit tän "kylän" palomiehiä nähny, eikä siel kyl oo semmosia komeita yksilöitä joukossa, joten taidan jättää nyt noi väärät hälyt väliin..Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiäAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
mulla menee niin hermo tuohon kuopukseen nyt et oksat pois.. on tunnin huutanut sängyssään kun en anna maitoa. ja mua nukutti viel hetki sitten, mutta miten nukut |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:Eihän täältä mihkään pääse..Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:vieläkö täällä on muita..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mä oon joskus noit tän "kylän" palomiehiä nähny, eikä siel kyl oo semmosia komeita yksilöitä joukossa, joten taidan jättää nyt noi väärät hälyt väliin..Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kokeile ihmeessä ja tule heti kertomaan oliko komeita palomiehiäAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:hitto kun noi rivarit on niin kaukana.. mut jos mä vaik aiheuttasin tääl palohälyksen .. saisin noi kaik asiakkaat hereille ja viel muutaman palomiehen paikalle..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:kiitos yrityksestä :hug:
Ois vaan turhan kallis juttu, kun kuitenkin pomo maksattas sen väärän hälyn mulla.. :|
Valitettavasti ei Juuri tuossa häntä lääkittiin, kyllä toista harmitti Nyt jos hän hieman pystyisi rauhoittumaan..Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:No varmaankin paranee..Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:Minulle tuli ohjelmaa kerralla.. Vaaveli heräili tuossa syömään, sitten pidin pikatauon ja laitettiin tippa ja nyt pikkuhiljaa hän nukahtaa On kyllä hurmaava Vaikka sairas