Hakutulokset

1. T

clearblue vastaan predictor

Mulla Predictor ei antanut plussaa vaikka olin jo rv 5 ja jotain. Apteekin raskaustesti antoi silloin vahvan plussan. Olen yllättynyt, että näissä testeissä on näin isoja eroja... Että jos noista kahdesta pitäisi valita, jättäisin Predictorin hyllylle ja koittaisin Clearblueta.
  2. T

predictor raskaustesti

Pakko kertoa oma outo kokemukseni, jonka jälkeen en kyllä ikinä enää osta Predictoria. Sehän on ihan hanurista! Enkä taida olla ainoa, joka siihen ei enää luota... Eli ekalla Predictorilla tuli haamu, sen jälkeen kävin sairaalassa verikokeessa ihan muista syistä, jolloin samalla otettiin myös...
  3. T

raskausoireketju(mahd.)

Lisäyksiä: oksentelu tietenkin närästys hartiakivut emättimen kuivuus omituiset mielihalut kahvi ja/tai aamiainen ei maita runsas hikoilu tuhruvuoto alavatsan vihlonta noustessa tai nostaessa
  4. T

raskausoireketju(mahd.)

Olen ahminut näitä oireketjuja ihan neuroottisena. Päätin suunnata energiani johonkin hyödylliseen eli tässäpä kuumeilijoille palstan käyttäjillä ilmenneitä mahdollisia plussaoireita: rintojen arkuus ja turpoaminen nännien kummalliset muutokset, mm. tihkuminen, vaaleat pisteet, sinertyminen...
  5. T

terot ja menkat

Hei vaan, mulla monsuunit alkaneet mm. 5. Tero-päivänä ja kahdesti heti seuraavana päivänä kuurin jälkeen (10 päivän kuuri). Näköjään vaihtelee kovasti, varmaan just oman hormonitilanteen mukaan. Yhden kerran otin Terot, eikä menkkoja kuulunut. Olinkin raskaana! Teroista ei pitäis kovin...

Yhteistyössä