terot ja menkat

Lauantai-iltana otin viimesen teron, ja tänään on muutamia tippoja sitte tullu (ei oikeestaan suojaakaan tarvi ollenkaan) ja suht lieviä kuukautiskipujakin tuntuu, mutta kunnolla ei ole vielä alkanu.

Miten teillä on terojen jälkeen alkanu menkat? Kerralla vai tiputellen? Montako päivää viimesestä pilleristä?

Itse otin tänään vipan teron, toinen kuuri loppui. Ekan kuurin jälkeen olin tosi kipeä ja sain odottaa menkkoja 8-14 päivää. En oikeasti tiedä minä päivänä menkat alkoivat, pieni tuskainen ruskea tiputtelu alkoi 8. päivä, mutta sitten oli pari päivää ihan ilman tiputtelua. 14 päivä vasta alkoi pikkaisen vuotamaan. Nämä jutut ovat hirveän tapauskohtaisia, gyneni sanoi minulle, että se johtuu omasta hormonitilanteesta ja minun hormonitasoni olivat hänen mukaansa hyvin alhaiset. sen takia noin pitkä väli vipan teron jälkeen ennenkuin menkat alkoivat.

Sinulla on aika hyvä tilanne, koska reagoit näinkin nopeasti vipan teron jälkeen! :)

Hei vaan,

mulla monsuunit alkaneet mm. 5. Tero-päivänä ja kahdesti heti seuraavana päivänä kuurin jälkeen (10 päivän kuuri). Näköjään vaihtelee kovasti, varmaan just oman hormonitilanteen mukaan. Yhden kerran otin Terot, eikä menkkoja kuulunut. Olinkin raskaana! Teroista ei pitäis kovin kamalaa haittaa olla, mutta kesken meni kuitennii. :'(

Yhteistyössä