predictor raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja hmmm
  • Ensimmäinen viesti
hmmm
mietin tässä että tuleeko tuohon raskaustestiin viivaa näkyviin jos ei ole raskaana.....kun tein testin...mietin että siinä saatoi ehkä olla haalea viiva (aattelin et onko viivan paikka vaan) tutkin testiä vähän myöhemmin ja nyt siinä näkyy haalea viiva mutta viiva kuitenkin.....
menkat on siis myöhässä (jokseenkin kyllä epäsäännöllinen kierto) joten ihan tarkka en päivistä ole. tunne et menkat alkais mut ei oo alkanut...alavatsalla painon tunne ja pissittaa koko ajan.
raskaus olisi todellinen yllätys mutta kuitenkin iloinen sellainen :=)
mutta en nyt tosiaan tiedä että onko hormoonit mennyt sekaisin vai onko tuo plussa...en uskalla toivoa kamalasti vielä

uus
Tee uus testi jollain muulla.
Minä en ole itse saanut koskaan predictoriin plussaa vaikka raskaana olen ollutkin ja toiseen
merkkiin heti saanut plussan pari viikkoa menkat myöhässä olleena.

ap
luin että tohon testiin voisi tulla yli 30 minsan päästä haalea viiva vaikka testi olisi ollut ensin nega. nyt en oo tosiaan varma että katsoinko tuota testiä uudelleen alle 30 minsan sisään...no eihän tähän nyt tietty saa varmuutta kun tekemällä uusi testi uudelleen lähi päivinä jos menkat ei ala. yritin ottaa kuvaa testistä mutta kuvasta tulee niin sumee....
olisi kyllä tosi tosi iso yllätys mutta toisaalta aivan ihana sellainen

vieras
mä tein kaksi predictor testiä ja molemmat oli haaleita plussia heti mutta kuitenkin kun kävin verikokeessa oli tulos negatiivinen. että empä kauheest luottais tohon testiin.

Mulla taas oli niin päin että predictoriin tuli kans todella haalea haamu vasta 30min jälkeen, tein toisella testillä heti perään niin vahva plussa pärähti ruutuun.....ja raskaana olen!!!

ap
mitä testiä suosittelisitte seuraavaksi? ja kauan odottelen...tekis niin mieli tehdä heti jo uus mut tuskin näyttää sen paremmin vielä kun eikös tuo predictor ole niitä tarkimpia...

ap
tein toisen testin tänään clear bluella ja selvä nega oli :=( ehkä oli turhan aikaista testailla tai sit on joku muu vialla kun kierto nyt jo 38-40 päivää...normisti noin 32-34 päivää.
ei auta muuta kuin odotella

ap
menkkoja ei vieläkään ole kuulunut....ei vaan tekis mieli enään ostaa testiä ja pettyä negaan. kun testasin siis kaks kertaa. ja toinen haamu ja toinen nega...kumpi noista testeistä on varmempi predictor vai clear blue...kummaa kun kierto ei oo kyllä ikinä näin pitkäksi venynyt....

ccvc
Hae huomenna apteekista apteekin oma testi. Pidän sitä parhaimpana testinä. Itse testasin Predictorilla haamun ja seuraavana päivänä tuli kunnon viiva apteekin omalla testillä.

Ä
Viime raskaudessa kokeilin rfsu:n testillä. Näytti n.25min päästä haaleeta viivaa. Menin sitte illalla hakee apteekista predictor testin ja se näytti kanssa n.25min päästä haaleta viivaa. Oottelin sitte muutaman pvä:n ja tein aamuvirtsasta toisen predictor testin ja sit kulu enää n.15min ni tuli taas haalee viiva, joka tummeni ja 9kk siitä synty tyttö :) Nyt näyttää taas rsfu:n testi haaleeta n.25min testin tekemisestä. Ja tyttökin vasta 3kk.. Saa nähä, huomenna sitte kokeilen aamuvirtsasta. Tulis sitte toinen "yllätys" :)

Pakko kertoa oma outo kokemukseni, jonka jälkeen en kyllä ikinä enää osta Predictoria. Sehän on ihan hanurista! Enkä taida olla ainoa, joka siihen ei enää luota...

Eli ekalla Predictorilla tuli haamu, sen jälkeen kävin sairaalassa verikokeessa ihan muista syistä, jolloin samalla otettiin myös HCG-arvo, joka oli 212. Eli raskaana juu olen. Mutta verikokeen jälkeen tein uudestaan Predictorin, joka oli täysin selvä nega. Öö... Ja Apteekin raskaustestillä tuli saman tien vahva plussa. No kyllä mää nyt tuohon verestä otettuun testiin varsinkin luottaisin, enkä enää vaivautuisi Predictorilla edes kokeilemaan. Boikottiin koko tuskaisia itkuja ja epävarmuutta aiheuttava Predictor!

eevis
Itse tein Predictorilla 2 haamuplussaa 5 päivän välein ja niiden jälkeen tehty verikoe oli negatiivinen. Viimeisimmän plussan ja verikokeen välillä oli n. vuorokausi, joten itse en enää luota Predictoriin.

helpottunut
Itsekin sain Predictorilla pari päivää sitten "haamuviivan", juuri 4 päivää ennen kierron loppua. Olin ihan varma, että olin raskaana, sillä käyttöohjeissa sanottiin että haaleakin viiva merkitsee raskautta.
Tänään kuitenkin kuukautiset alkoivat, olo varsin helpottunut... Ei kannata luottaa Predictoriin!

voi ei..
oonkohan mä sittenkään raskaana ku en tehny kuin yhden testin ja se näytti kyllä todella selvän plussan... eka neuvolaki on vasta keskiviikkona... :( menkat olis kyllä sitten myöhässä reilu 5viikkoa...

tein testin kp40/30-50 predictorilla. oli semmoinen samanmalllinen ku apteekin oma testi. eli viivat pitas tulla.(testi oli espanjaksi, mutta kai samat ohjeet niissa on :D )
testi siis 2,5h pidattelyn jalkeen menin tekemaan.
parin min odottelun jalkee tuli testi ikkunaan poikittainen viiva, ja kontrolliin pystyviiva. sitten testi ikkunasta rupes haviamaan se poikittainen viiva. eli mita???onko kellaan kaynnyt nain...
nyt kp57 ja ei menkkoja...mietin et pitasko uusia testi, tosin tossa lahiapteekissa on vaa noita predictoreja :( ja joo ulkomailla ollaan...eika toi espanja niin hyvin suju :D

"äippä -80"
Mulla tullut 4 haamuplussaa Predictor ja Clearblue? Kaupan testi näytti negaa? Kaupan testi ei ole kuulema herkkä, mutta silti en tiedä uskonko testeihin!
Kaikki oireet kyllä on ja menkat yli viikon myöhässä... Esikoisella näytti selkeää plussaa..

Yhteistyössä