Hakutulokset

  1. S

    Oliskos kellään tietoa minkä hintasia on stand-up koomikot?

    Tarttis semmonen jostain haalia arki-illaksi Lahden seudulle. Eikä mitään käsitystä hinnoista tms.
  2. S

    Onko kukaan tehnyt mätihyytelöä?

    Jossain olen maistanut ja oli valtavan hyvää :p Mutta nyt olis hyvä ohje hakusessa. Googletin ja löyty sieltäkin, mutta olis kiva saada "varma" resepti.
  3. S

    Käytättekö/käytittekö vauvalla potkuhousuja?

    Meillä jäi lähes kokonaan käyttämättä. Välillä yöpukuna, ei muuten.
  4. S

    Pystyykö teillä kävelemään paljain jaloin?

    Meillä muuten, mutta noi kaikenmaailman muruset muistuttaa imuroinnin olemassa olosta |O :whistle:
  5. S

    Tuomakselle vai Tuomaalle?

    Pistäny silmään, et välillä Tuomas-nimi taipuu Tuomaaksi välillä Tuomakseksi. Kumpi muoto oikein mielestäsi? Itse puhun aina Tuomaksesta en Tuomaasta.
  6. S

    OK Oikea kysymys

    Meitin 5-vuotiaan lemppariohjelma. Ite ei vaan jaksais, kun toi Anu Harkki ei oikein nappaa :snotty: .
  7. S

    Tulisko joku nyppiin mun kulmakarvat?

    Ei millään sais aikaseks alottaa :headwall: .. Onneks ei kuitaskaan hirvee pehko vielä, mut kohta on jos ei tee mitään :whistle:
  8. S

    Osaako kaikki 5-vuotiaat luistella ja hiihtää?

    Meillä se on ollu hyvin nihkeetä. Tänä talvena ei ole edes hommattu suksia, kun kelitkin on mitä on.. :ashamed:
  9. S

    Mitä tarjoatte lapselle janojuomaksi?

    Meillä lähes aina vettä. Maitoa juodaan ruoalla ja mehua/limua välillä välipalalla.
  10. S

    Hyvät tissit

    Mulla on hyvät tissit. Pienet on eivätkä enää kovin terhakatkaan, mutta silti ihan kivat :whistle:
  11. S

    Kummat alla; kitkat vai nastat?

    Siinäpä se :)
  12. S

    Vietättekö nimipäiviä?

    Kutsutteko vieraita, teettekö kakun? Meillä ei vietetä. Kummit yleensä ostaa jonkun pikkujutun, mutta siihen se jääkin :ashamed: :ashamed:
  13. S

    yököttäviä asioita

    Mitäs yököttävää teille on sattunut? Oltiin eilen kylässä mun vanhalla työkaverilla. Juotiin siinä sitten kahvit ja pullaakin oli tarjolla. Haukkasin pullasta palasen ja tuntu, et olisin kiven purrut. Heti tuli mieleen, et nyt lohkes hammas. Otin "kiven" vaivihkaa pois suusta ja iso hampaan...
  14. S

    Potkikaa mut siivoomaan!

    Miten voikin olla näin patalaiska vätys ettei kykene edes alottaan |O |O Oisko kivoja vinkkejä miten sais perän ylös penkiltä? Raivostuttavaa tämmönen saamattomuus :headwall: :headwall: :ashamed: |O
  15. S

    Onkos täällä enää ketään?

    :wave: :wave:
  16. S

    Nyt olen onnellinen

    etten lähtenyt bilettään.. Lapsenvahtikin olis ollut tarjolla, mutta päätinkin jäädä kotiin. Onpahan huomenna parempi olo :D On mulla sittenkin selkäranka B)
  17. S

    Oletteko sienessä käyneet?

    Eilen kävin ja saalista tuli kivasti. Kantarelleja 10litraa ja mustia torvisieniä 7litraa :) Odottaa sienet pöydällä, että jaksaisin rupee putsaileen, paistaan ja pakastaan. Saa sitten talvellakin herkutella :p
  18. S

    Sain kiellon..

    Tuli pojan kanssa sanaharkkaa, kun olis tahtonut koneelle tehtäväsivuille. Sanoin sitten, että jos ruikutus ei lopu niin pukkaa tietsikkakieltoo. Poju katto vähän aikaa uhmakkaan näkösenä ja totes: Sulla on sitten kaksplussalle kielto! Ja marssi huoneeseensa leikkimään.. :whistle: :ashamed:
  19. S

    Mitä täytteitä otat pizzaan?

    Siinäpä se tulikin.. Mun perus on salami, pekoni, sipuli ja oliivi :p
  20. S

    Nukutatteko lapsenne?

    Vai nukahtaako sänkyyn ilman aikuisen läsnäoloa? Minkälaiset nukutusrutiint lapsenne tarvitsee? Meillä aina iltasatu riittänyt, sitten lapsi alkaa tutimaan. (Eikä aina tahdo edes satua)

Yhteistyössä