Käytättekö/käytittekö vauvalla potkuhousuja?

vierailija
mä tykkäisin käyttää, mutta mistää ei tunnu löytyvän kivoja. kaikissa myydään vaan housuja ja sukkia. oon ihan tosissani etsiny..että vinkkejä mistä löytyy?
 
vierailija
meillä vaan vauvoilla ei sukat tahdo pysyä jalassa. oon laittanu palautettakin kapphall, lindex ja hm ym..et muutama malli ois kiva ihan potkuhousunakin, mut ei vaan löydy.
 
Käytän. Tosin villahousuvauvalla niitä ei tule pidettyä kovin paljon, sillä villikset riittää. Mutta en ole vielä pukenut kertaakaan vauvalla kollareita tms. helposti ryömiessä valuvia housun puolikkaita.

Kerran hän on ollut liikenteessä lappuhaalareilla, mutta muuten aina potkareissa/villiksissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
mä tykkäisin käyttää, mutta mistää ei tunnu löytyvän kivoja. kaikissa myydään vaan housuja ja sukkia. oon ihan tosissani etsiny..että vinkkejä mistä löytyy?
tutalla on ainakin näitä perinteisiä trikoopotkareita joissa napit olkapäillä. Niitähän löytyy ihan tavarataloistakin.

 
vierailija
joo, mut tutta on ollu tosi huono laatuinen viime vuosina. aina oon joutunu palauttaa tuotteen ku oon ostanu. viimeks hajos miltein kaavoiksi koko pusero, ku oli niin hyvin ommeltu saumat.
mutta oon ihmetelly, et miksei näillä suurketjuilla ole mtää potkaria myynnissä, vaikka muuten on kaikkea kivaa (ja turhaa) vauvoille?
kirppikseltä viel löytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
joo, mut tutta on ollu tosi huono laatuinen viime vuosina. aina oon joutunu palauttaa tuotteen ku oon ostanu. viimeks hajos miltein kaavoiksi koko pusero, ku oli niin hyvin ommeltu saumat.
mutta oon ihmetelly, et miksei näillä suurketjuilla ole mtää potkaria myynnissä, vaikka muuten on kaikkea kivaa (ja turhaa) vauvoille?
kirppikseltä viel löytää.
Siinäpä se onkin. Pitää etsiä kirpparilta tuttaa vuosien takaa siitä 15 sentin korista. Niin meidän kuopusta on vaatetettu :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
joo, mut tutta on ollu tosi huono laatuinen viime vuosina. aina oon joutunu palauttaa tuotteen ku oon ostanu. viimeks hajos miltein kaavoiksi koko pusero, ku oli niin hyvin ommeltu saumat.
mutta oon ihmetelly, et miksei näillä suurketjuilla ole mtää potkaria myynnissä, vaikka muuten on kaikkea kivaa (ja turhaa) vauvoille?
kirppikseltä viel löytää.
Tääl meidän Primassa myydään yhden kotimaisen valmistajan potkareita, sama valmistaja joka äitiyspakkauksen vaatteita on paljon tehtaillut... Ihania peruspotkareita, hyvä malli =) Ja nyt tietysti unohdin mikä valmistaja se oli. Funtsin hetken jos saan sen mieleeni :xmas:
 
Tosi paljon kaytan (mutta vain haarasta aukeavia)! Ovat kivoja, kun eivat purista mistaan eika tarvitse koko ajan asetella vaatteita esim. nostamisen jalkeen.. Nyt olen vallan ihastunut lahjaksi saamiimme puolipotkareihin. Meilla kanssa sukat pysyy noin 2 minuuttia jalassa =)
 

Yhteistyössä