Osaako kaikki 5-vuotiaat luistella ja hiihtää?

meil ei ainakaa ei ees pojalla oo mielenkiintoa, ja tääl o vähän vaikee luistella tahi hiihtää ku maa on vähän väliä sula.. ja vesiräntää sattaa
 
meillä
poju 5 vee opetteli viime talvena luistelua ja sai joululahjaksi sukset mutta ei ole kappas vaan päässyt vielä niitä kokeilemaan. Kerkiihän noita vielä harjottelemaan. Osaakos teidän 5-vuotiaat jo uida? Meidän poju ei vielä osaa mutta nyt on tarkoitus talven ja kesän aikana opetella ja eskarissahan se on se uimakoulu.
 
lady of the lake
No sanotaanko niin, että tietää mitä sauvoilla ja suksilla pitää tehä kun ne käteensä ja jalkaansa saa.Luistimilla pysyy pystyssä ja luistelu on enemmän vielä semmoista luistimet jalassa kävelyä.Jos talvet on nykyän tämänlaisia niin harjoittelukin käy aika mahdottomaksi!
 
no ei takuulla osaa... eli älä ole huolissaan.. :) Toki tuossa iässä on lapsella yleensä eniten kiinnostusta asiaan ja silloin kannattaa ataa lapsen harjoitella... mutta jos ei kiinnostusta löydy niin aivan turha on pakottaa.

Ja kun tämä keli on mitä on niin... :headwall: Hallissa käydään meillä luistelemassa, on tänäänkin jo aamusta käyty, mutta toi hiihto on kyllä vaikeempaa. On täällä tehty tekolatu ja siellä on välillä käyty, mutta ei se ole yhtään sama...
 
Harjoittelee luisteleen hallissa päikyn kanssa, suksia ei oo hankittua kun ei oo ollut latuja. Tosin, nythän on lunta.

Mä oonkin miettinyt, että kannattaako se suksi paketti ostaa, kun noikin lumet voi hävitä tyyliin kahdessa päivässä sitt taas? Miten teillä toimitaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:
En mä osaa vieläkään oikeen kumpaakaan :ashamed:

Mä voin ihan häpeämättä sanoa että mä en osaa. Ala-asteella yrittivät vielä pakottaa, mutta yläasteella mä lenkkeilin kun muut hiihti/luisteli. Pelkäsin pienenä kyseistä lajia kuin ruttoa. :D
 
Meidän 5v luistelee jo suht hyvin. Hiihtämässä ei tänä talvena olla käyty, mutta pikkaisen kokeiltiin sitä viime vuonna. Muutamaan kertaan jäi, joten nähtäväksi jää miten tänä talvena sujuu, kunhan tuota lunta saadaan.
 

Yhteistyössä