Hakutulokset

  1. Z

    40 v äidit

    Olisi kiva jutustella samanikäisten äitien kanssa perheestä, miehistä, lapsista yms. Mukavaa olisi jos elämäntilanteesi olisi lähellä omaani, niin keskustelun aiheita löytyisi =) Tietoja itsestäni ja perheestäni: Olen syntynyt v. -70, mies -72.Pojat -89, -01 ja -07. Ensimmäinen poika...
  2. Z

    Mitähän vesikastanjoista keksis muuta?

    Nuo vesikastanjat on nii ihania, ei ne paljon miltään maistu, mut on nii ihanan rapsahtavia :D Mihkäs muuhun niitä vois käyttää ku wokkeihin?
  3. Z

    Ihania nimikoituja tuotteita

    Etin täs netistä jotain kivaa sukulais vauvalle ja päädyin sivulle www.babylux.fi Nyt vaan on enää ongelmana, että mitä tuolta tilais, kun olis niin monta vaihtoehtoa :D
  4. Z

    Tuosta nenäverenvuodosta

    Mites teillä suvussa kulkee tuo nenäverenvuoto? Voisko tuo olla jotenki periytyvää? Mulla on aina tullut tosi herkästi veri nenästä. Siis ihan itekseen alkaa vuotamaan, ettei vaadi mitään kolhimisia yms. nyt vanhemmiten vähentynyt. Ja ei tarvi flunssasenakaan paljon niistellä, kun veri jo...
  5. Z

    Siis ihan oikeesti....

    Minkä ikästen lasten annatte fillaroida itekseen esim. omalla asuinaluellanne, kavereitten luo tms? Mua nii kauhistuttaa kun pojan pari kaveria ajelevat isolla asuinalueella (jossa ei ole pyöräteitä ) itekseen illat pitkät. Ja toisen pojan 5v pikkusiskokin näkyi ajelevan yksikseen kilometrin...
  6. Z

    Ehkäisystä puolesta ja vastaan

    Otetaan vastaan kommentteja puolesta ja vastaan mm. -pillerit -kapseli -laastari -kierukka -Piuhat poikki tai "solmuun" =) Hyviä ja huonoja puolia ja kelle sopii. Onko painorajotuksia tms.
  7. Z

    Näinpä tänään minäkin

    Näin kadulla nuorenparin kävelevän ja nainen lykki taaperoa rattaissa ja nainen aika pitkällä raskaana. Isä (ehkä ) käveli vieres, toises kädes tupakka ja toises kädes siideri tölkki. Olipa kivan näköstä :/
  8. Z

    Pienen lapsen sydänfilmi

    Mites olette saaneet pienen lapsen olemaan rauhassa makaamassa sydänfilmin ajan? Jotain vinkkejä 1v6kk aloillaan pitämiseksi?
  9. Z

    Miksi toiset lapset läheisempiä kun toiset

    Siis yhden lapsen kanssa helppo olla ja toisen kanssa ei. Ei siis ole kyse omista lapsista, vaan sukulaisista tai kaverin lapsista/lapsenlapsista. Kaverin lapsenlapsen kanssa tänään olin ja touhusin (7kk) ja oli jotenki niin läheisen olonen, vaikka ei kovin usein nähdäkkään. Ja sitten...
  10. Z

    Sirkus Florentino

    Oltas ens viikolla menos sirkukseen. Florentinon sivuilla sanotaan, ett lippuja voi ostaa ennakkoon lippupalvelusta, mut en mä kyl sieltä mitään löydä. Tietääks kukaan myydäänkö Vaasas missään ennakkolippuja esityksiin?
  11. Z

    Lapsen siniset huulet

    Pitäsköhän olla huolissan vai ei.... Pojalla sillontällön menee huulet ihan siniseksi, siis ihan sisätiloissa lämpimässä. Eli ei johdu ainakaan siitä, että palelis. Viimesen kuukauden aikana huulet ollu sinisenä ehkä 3 kertaa. Poika nyt 1v5kk.
  12. Z

    KARVINEN86 Yv kansios on täynnä =)

    En saanu vastattua sulle enää, kun kansios on täynnä! =)
  13. Z

    Kuinka jessuksen kauan mahatauti voi kestää?

    Mulla ja keskimmäisellä pojalla meni paris päiväs ohi, mut tuo pienin on jo viis päivää sairastanu. Tosta viidestä päivästä oksentanu kolme päivää ja ruikunnu 4 päivää. Jotain jogurttia tms.saanu syötettyä n. desin päiväs ja nekin on sit tullu viimestään ruikkuna pois. Mitä ihmettä tuon kans...
  14. Z

    Suositelkaas naamarasvaa

    Mulla on sekaiho. Tuntuu, että iho toisinaan "sisältä" rasvanen , mut päältä aivan kuiva. Tällähetkellä tuntuu, ett rasvaa saa laittaa viis kertaa päivässä naamaan, että kehtaa mennä edes ihmisten ilmoille, on siis niin pintakuiva ja "hilseilevä " Suihkun jälkeen naama helottaa punasena toista...
  15. Z

    Premieriä kaipaan!

    Premier!!!! Mulla olis sulle paketti lähdössä, ollut jo viikon, mutta osote puuttuuu! YV:lläkin olen yrittänyt tavoitella moneen otteeseen, missäs olet? :attn:
  16. Z

    Mitä dipattavaa?

    Perus sipsiä dipattavaksi, mutta mitä muuta? Porkkanaa, kurkkua? Antakaas nyt vinkkejä!
  17. Z

    Mitä tekisit jos puolisosi ilmottaisi uskoon tuostaan?

    Meille tulis varmasti ero. Ei pystyttäs jatkamaan eloa saman katon alla. Ja mies on sanonut, että hänet saa viedä "saunan taakse" , jos tuollasen asian tulee mulle ilmottamaan tosissaan.
  18. Z

    Biisejä, jotka merkkaa teille jotain

    Tässä mun =) http://www.youtube.com/watch?v=uzt7zQ2qwNM Enempää en kerro, sanat kertokoon :D
  19. Z

    Vaasasta tai lähiympäristöstä jotain kotimyyjää???

    Nyt tarvittais kotiin naisten iltaan jotain esittelijää/myyjää? Kaikkia ihania kotimyynti juttuja löytyy netistä, mutta ei sitten lähimaillakaan Vaasaa :/ En nyt kaipaa Oriflamea, Tupperia, Patyliteä, lastenvaatejuttuja tms. Seksiväline esittelijäkin jo koettu kahteen kertaan ;)...
  20. Z

    Ystävänpäiväleivoksia?

    Antakaas nyt mulle joku hyvä ystävänpäivä leivoksen ohje, vaikka omasta leivontakirjastasi, omasta päästäsi tai joku nettisivu josta löytyisi joku kiva ohje :D

Yhteistyössä