Hakutulokset

  1. M

    Kylpyponchoja mistä?

    Hemtexiltä meille ostettu.
  2. M

    Kylpyponchoja mistä?

    Vetoketjullinen kylpytakki löytyy ja pisteet myös sille! Pienelle lapselle olis tarkoitus saada johon voisi ensin kuivailla ihon ja jättää kuitenkin hetkeksi päälle esim. uimahallilla. Meillä Hemtexin juuri tuollainen vetoketjullinen kylpytakki ja siitä ei tähän kuivatus-päälläpitoon ole...
  3. M

    Kylpyponchoja mistä?

    Tietääkö kukaan mistä saada kylpyponchoja? Hupullisia pyyhkeitä kyllä löytyy, mutta ei ponchomallisia.
  4. M

    Nyt on uusi muumimuki ostettu

    http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/fi/astiasarjat_muumi-valikoima_osat_ja_varit_seikkailu Tuolla oli kuvaa mukista. :)
  5. M

    Plussaa vaiko ei!?

    Tänään aamulla tein uuden testin ja toistakin viivaa alkoi muodostua jo alle minuutin ja kahden minuuti jälkeen oli jo selvästi kaksi viivaa!! :heart: Kiitoksia kaikille teille vastauksista! :flower: Täällä päivä aloitetaan erittäin onnellisena!! :heart:
  6. M

    Plussaa vaiko ei!?

    Kokeilen nyt laittaa kuvaa siitä.. Näkyy vähän himmeästi, mutta vahvempi se viiva on oikeasti. Voiko tosiaan tulla tuollanen viiva vaikka ei olis raskaana? Aikaa tosiaan ei voinut kulua missäännimessä enempää kuin 20min korkeintaan. http://www.aijaa.com/v.php?i=4499325.jpg kokeilen ny...
  7. M

    Plussaa vaiko ei!?

    Heissan! Pitipä lähteä kyselemään sellaista, että osaako joku kertoa uskaltaako plussaan luottaa kun aikaa kulunut n.20min testin teosta? Tiedän ettei ns. roskishaamuihin saa luottaa, mutta aikaa kun ei mennyt testiajan jälkeen kun 5-10min yli? Enkä tiedä siis oliko plussa tullut testiajan...
  8. M

    ärsyttävää kuinka hitosti tuolla kirppispuolella

    Samaa mieltä täällä!! :( Tein ennen mielelläni kauppaa, mutta kerran huijatuksi tuleminen jättää... rahat meni, tarava jäi saamatta ja myyjä kadonnut.. kurjia. Onneks on tuo lista onnistuneista kaupoista!! =)
  9. M

    Onko mua taas huijattu!!!!

    Minä ostin nimimerkiltä Katia79 kirjan, sanoi lähettäneensä jo pari viikkoa sitten, mutta ei kirjaa näy! Liekö täälläki kaupat tekemättä? Onko teistä kukaan tehnyt kauppaa Katian kanssa? Tai ootteko kuulleet hänestä?
  10. M

    4D ultra

    Turussa on myös. Naisultraaja, en tiedä hänestä enempää. Hintaa tais olla 30-40e enemmän kuin Kaarinassa. Soittelin itse tuonne Kaarinaan maanantaina aikaa ja sanoivat, että paras aika on viikoilla 26-30, jolloin lapsivesi määrä on suurimmillaan vauvan kokoon nähden.
  11. M

    4D ultra

    http://www.vslaakaripalvelu.fi/ Toivottavasti toimisi tuo linkki. Kaarinassa tekee 4D-ultraa Jussi Savonlahti. Ystävä kehunut paikan todella hyväksi. Ultraus tehdään rauhassa ja asiantuntevasti. Mukaan saa kuvia ja reilu puolen tunnin DVD:n pienokaisesta. Tuolla Jussilla maksaa 130,00e...
  12. M

    * * * * PIINAVIIKKO 40 * * * *

    Täällä liittyy yks kahden viivan omistaja!!!! Kolme haamua testasin ja neljänteen testiin tuli perjantai päiväll kunnon tasavahva plussaviiva. :heart: Nyt mentäisiin sitten jo rv.5. Millä viikoilla te muut olette? Entä mistä päin olette? Tämä viikko ollut todella plussainen! ONNEA aivan...
  13. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Täällä tullatupsahti täti sunnuntai päivällä, maanantai aamuna piti tehdä testi. Jääpä nyt sitte seuraaviin kiertoihin odottamaan. Onpa ainaki kierrolla pituutta, ko vuodot myöhässä n.2vko ja 2pv. :kieh:
  14. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Mun piti sitte hakea testi apteekista kun koulusta tuli monen tunnin hypärit, negaa se vaan näyttää. :( Oireita ei oikeastaan ole vieläkään mihinkään suuntaan. Kohdun tietämillä täälläkin nippailuja tuntuu äkillisissä tilanteissa, kahvin juonti ällöttää. Muita oireita joita vois vähänkään...
  15. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Huomenia!! Täällä tänään aamuna testiä, puhdas nega tuli!! :ashamed: Uuteen kiertoon taidetaan lähteä täällä. Viime viikolla kahvin juonti pisti yökkäämään ja kahteen kertaan tuli vessanpönttöäkin tervehdittyä.. :x Jotenkin vaan ite meinaisin, että kyllä se plussaa jo olisi...
  16. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Toi kp on mun kohdalla vielä nii epävarma, mutta noin 17/28-31. Jotain tuollaista nyt veikkaisin. :/
  17. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Saakos liittyä tein seuraan? Hetken olen lukenut näitä palstoja sivustakatsojana, mutta nyt pääsin kirjoittaa. :) Multa hormonikierukka poistettu 25.06 ja nyt alkoi todellinen pikkuisen toivominen. Ensimmäinen kierto oli viikon myöhässä ja parempikinhan ehkä ettei ensimmäisestä kierosta tule...
  18. M

    hormonaalisen ehkäisyn jälkeinen vuoto

    Heissan! Meillä hormoonikierukka poistatettu 25.06 ja mulla vuotoa kesti neljä päivää. Sen jälkeen ei mitään, olenki kuullut että voi vuodot olla kierukan jälkeen valtavat, mutta onneks meillä näin. Mulla tosin kierukan takia vuosi alku vuodesta 2,5kk!!! :headwall: Seuraavat vuodot tuli...

Yhteistyössä