ärsyttävää kuinka hitosti tuolla kirppispuolella

  • Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
SocialButterfly
on noita huijareita..olin ostamassa sieltä yhtä tavaraa ja myyjä laittoi tilinumeronsa mulle kun selatessani huomasin sen myyvä samaa tuotetta ja monet oli yv:täkin laittanut sille..toivottavasti kukaan ei oo maksanut..hintakin oli ihan eri mitä multa pyysi, kun kysyin yv:llä et minkä takia myy vielä tuotetta niin vastaustapa ei ole kuulunut..en kyllä tuolta mitään meinaa hankkia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Siks en sinne edes kurkkaa kun oon kuullut niin paljon paskaa.... :/
Samaa mieltä täällä!! :( Tein ennen mielelläni kauppaa, mutta kerran huijatuksi tuleminen jättää... rahat meni, tarava jäi saamatta ja myyjä kadonnut.. kurjia. Onneks on tuo lista onnistuneista kaupoista!! =)
 
vieras
voi perse. oon ite ostamassa vaunut täs lähiaikoina ja oon yrittäny katella sieltä mutta en tiiä uskaltaako. :( taidan jättää väliin, sen verran isosta summasta kyse.
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi perse. oon ite ostamassa vaunut täs lähiaikoina ja oon yrittäny katella sieltä mutta en tiiä uskaltaako. :( taidan jättää väliin, sen verran isosta summasta kyse.
mulla kyse oli pienemmästä, koska isoja ostoksia en tee kirpparilla..siis tälläsillä just tämän takia, mielummin ostan ihan kaupasta..mä en uskaltais kyllä alkaa isompia ostelee..jos et sovi meneväs hakemaan
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vaunuja ym, kannattaa katsoa huuto.netistä. itsellänikin siellä myynnissä enkä ole muualla ilmottanut kun siellä.
uskaltaako siihen sitten luottaa?
Kyllä sielläkin on varmaan huijareita. Itse olen ilmoitukseeni laittanut että saa tulla katsomaan ja koittamaan. toivonkin että ihmiset tulisivat katsomaan ja maksamaan vaikka käteisellä. näin ei ainakaan voi huijata.
 

Yhteistyössä