Hakutulokset

  1. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    lyhyesti: Saimme jouluvauvan, joka syntyi rv 38+1. Pojalla oli painoa 3450g ja 49cm pitkä. Synnytys kesti 3,5h ja käynnistettiin kalvon puhkaisulla. Nyt nautimme ihanasta vauvasta ja joulusta :heart: :heart: :heart: Myöhemmin kerron lisää. Tänään tulimme kotia. :heart:
  2. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Eilen supisteli ja tänään kummitytön synttäreillä tuli pari oikein napakkaa supsitusta. Saa nähdä onko näillä mitään tehoa ollut kohdunsuulle. Jännittää hirveesti huominen voiko käynnistää. Saankohan edes nukuttua yöllä :ashamed:
  3. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    ps. eli mulla nyt viikkoja 37+6
  4. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Vetiver. Mulla on la 30.12, mutta käynnistystä sillä, että olen lyhyt vain 150cm pitkä ja vauvasta tulossa suhteessa minuun iso. Painaa ruokatorvelle tehtyihin arpiin ja repii niitä, pelko että ompeleet aukeaa. Takana nopeita synnytyksiä ja sairaalaan pitkä matka. Vedet menneet useammalla. Tämä...
  5. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    ps. mää käyn täällä useinkin kurkkimassa nykyään et kellä on jo vauva ja kuka on lähtemässä synnyttään :laugh: :whistle:
  6. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    onittelut vauvan saaneille taas :flower: :heart: :heart: ja tsemppiä synnytyksiin kellä se on ajan kohtaisa. Hurjasti jaksamista teille yliajalla menevillä. Toivottavasti pääsettä pian lähtemään!! :hug: Mulla toissa päivänä supisteli, mutta tässä sitä vielä ollaaan. Aamulla oli vähän...
  7. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    mulla on jomottanut alaselkää 3 tuntia. välillä kipu hellittää, välillä tuntuu voimakkaampana. Mietin voiko nää olla supistuksia. Mahassa on tuntunut vain muutama supistus. Onko kellään tuntunut supistukset vain selässä? ???Mulla ei koskaan ole supitukset selässä tuntuneet, niin vähä arvelluttaa...
  8. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :heart: :heart: :heart: Näitä juttuja ku lukee, huomaa ettei ole ainut joka toivoo että pääsis jo lähtemään. mua tympäsee aamulla herätä, että taas meni yks yö, eikä tapahtunut mitään. Ens ma on aika Kokkolaan äippäpolille katsomaan onko kohdun suulla...
  9. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Menninkäiselle onnea synnytykseen! vai jokohan se on jo ohi =) Joku kirjoitti, että vauva ei laskeudu, eikä saa vedenmenojen jälkeen olla pystyssä. Mulla on sama homma! 3 synnytystä minulla on lähtenyt käyntiin vedenmenoilla ja mulla vettä tulee paljon!! Ei todellakaan riitä siteet...
  10. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Mää en tiiä ite mitä mulla välillä lirahtelee vähäsen. Onko se vain runsasta valkovuotoa, lapsivettä vai pissaa :laugh: Olo on kyllä semmonen, että en ihmettelis vaikka vedet menis. Olisin kyllä valmis lähtemään jo, vaikka viikkoja vasta 36+3. Huomenna neuvola. Turvotusta on ainakin kauheasti...
  11. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Minulla on ollut nuo tunnukset hukassa, niin en ole voinut tänne kirjoitella mitään. Joskus olen käynyt teidän juttuja lukemassa. =) Omaa napaani jos jotain kirjoittelen niin viikkoja on nyt tasan 36. 27 viikolla olin jo sormelle auki ja supisteli. Jouduin käymään äitipolilla seurannassa ja 2...
  12. M

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    joku kyseli, että onko kerrottu sisaruksille jo vauvan tulosta. Kerroin jo aika alkuvaiheessa, kun en malttanut pitää mölyjä mahassa :laugh: Isommat osaa jo pitää salassa. nuorin on muutamille kertonut, muttei haittaa ku mahakin jo niin iso ett kaikki huomaa. Väliin tuntuu että iahan ku maha...
  13. M

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Muahtavaa, mulla on kans kohtu korkealla. Lääkäri ihmetteli jo 11 viikolla, kun kohtu oli jo navan korkeudella. Missä lie nyt jo menossa :D Voikun tuntis iteskkin jo liikkeitä :heart: Hyvää juhannusta kaikille :flower:
  14. M

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Minä kans aion kysyä kumpi masussa potkii. Haluaisin tietää jo kovasti. Nuorimman jälkeen kun olen melkein kaikki vauva tavarat myynyt pois, niin täytyy nyt ostella uutta.Mulla on jo iso maha, vaikka viikkojakaan ei ole vilä paljon. Eka lasketun ajan mukaan 14 ja risat. Äitiysvaatteisiin on...
  15. M

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Minä ilmoittaudun joukkoonne. En kovin usein ehdi käydä kirjoittelemassa, mutta yritän.Laskettu aika on 31.12. Siirsi mokoma lääkäri sitä 2 viikolla.Harmittaa. Minulla on 5 lasta, eli kuudetta odotellaan. Kovasti on odotettu vauva. Nuorimmainen on jo jo 3,5v. Alussa minulla oli kovi kipuja ja...

Yhteistyössä