Hakutulokset

1. N

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

Onnea kaikille nyytin saaneille :flower: Meille syntyi pieni ihme 28.8. klo 19.54. Pikkumiehellä oli painoa 4360g ja pituutta 53.5cm. Synnytys oli todella rankka joka päätyi 16 tuskaisen tunnin jälkeen kiireelliseen sektioon, mutta kuitenkin jäi reissusta hyvä mieli. Kotiin päästiin...
  2. N

ONNEA UUSILLE ÄITEILLE JA VAUVOILLE :flower: Taas yks aamu lisää kun sai herätä raivopäällä etteipä taaskaan yhtikäs mittään...ei supistusta ei kolotusta ei mitään. Maha vaan olla möllöttää tuosa eikä toisella aikomustakaan tulla pois. Limoja bongattu mut minä sanon et p..kat limoista...
  3. N

Mahtavaa Rimprenssa ja RitsanampujaB) toivottavasti pääsette nyytin hakuun!! Mulla ei merkkejäkään enää mistään limoista yms..eilen saunan jälkeen tuli pieni ruskea limaklöntti mut ei muuta..yönki nukuin ku tukki.. :headwall: Toisaalta ymmäetää kun eilen oli paikat ihan epäkypsät et miten...
  4. N

Onnittelut taas uusista vauvoista ja tsemppiä kärvistelijöille! Ite kävin äitipolilla ja kohduunsuulla ei tapahtunut mitää. 2-3 cm jälellä kaulaa ja paikat kiinni. 28 pv sovittiin sektioaika jos ei sitä ennen ite tuu. Ei voida käynnistellä edellisen synnytyksen takia joka päättyis siis...
  5. N

Tsempit Luminella , Tikru ja amaria :hug: mahtavaa!!! Mulla kans äoppäpolille puolenpäivänaikaan aika ja aion kyllä sanoa et nyt loppu tää odotus..pitäkeehän peukkuja et paikat sen verran auenneet luontaisesti et voidaan rueta käynnisteleen.... ehkä tavataan amaria sit nyyttienkaa...
  6. N

eipä tännekkään mitään uutta... Aina kovalla jännityksellä käyn lukeen ketkä saaneet nyytin kainaloon:) ja Onnea taas hirmuisesti ja tsempit lähtijöille:) Citildalle kyllä hatunnosto isosta pojasta..hyvä et kaikki näköjään mennyt hyvin:) :flower: Kauhee räkätauti ollut päällä et ihan hyvä...
  7. N

tervehdys täältä sateen keskeltä. Olipas aamulla synkkä herätä ja heti kauhia ihmettely mitä esikoisen kans touhais. Tottunu niin aamupalan jälkeen et mennään puistoon aamupäiväks touhaileen.. Tsemppiä kaikille jotka ovat päässeet hakemaan nyyttiä ja niille joilta usko jo loppuu..ite lukeudun...
  8. N

Moikkelis! Yhdyn kyllä muihin ja haluan jo vauvan syliin. Kävin tänään aamun istumassa äpolilla kun liikkeet olivat niin vähäisiä.sanoivat siellä et aina kannattaa tulla tarkistaan jos itellä vähänkään huoli yms..ottavat mielellään käyrille ja yölläkin synn.osastolle vaan käyrille jos...
  9. N

heipisis tulepahan itsekkin taas kirjoittelemaan.. Onnea kaikille nyytin saaneille..toivottavasti itsekkin kohta pääsis tositoimiin. On se luonto hoitonaut asiat kyllä hyvin, että vaikka kuinka kaamea eka synnytys oli niin tätä synnytystä odottaa ja toivoo että kunnon supistukset alkaa...
  10. N

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Huomenta tai ei se enää taia aamu olla:) Pitkästä aikaa laittelen itekki tänne kuulumisia. Olen kyllä ahkerasti lukenut mutta kirjoittamaan en ole jaksanut koskaan rueta. Johtunee varmaan siitä kun aina lueskelen juuri ennen nukkumaanmenoa niin ei sit jaksa ite rueta raapustaan. Onnea...
  11. N

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

heips pekunalle: Katoin että meillä sama laskettuaika ja vielä sama sairaala:)
  12. N

Heippis täältäkin! mukavaa äitienpäivää :flower: Mies jo menny aikaseen töihin ja pikkumies pösöttelee vielä antaumuksella. Kahvit juotu rauhassa ja syöty suklaata...ei kyllä sais mutta tänään on äitienpäivä:) Mulla tota painoo tulee ihan silmissä lisää kokoajan..kiva kun vielä alkaa aurinko...
  13. N

Moikka! Ajattelin kans ilmottautua mukaan jos vain vielä pääsee? Olen seuraillut palstaa mutta kirjottelu jäänyt ja nyt rohkaisin mieleni. Olen siis keski-pohjanmaalla asusteleva pienen pojan äiti ja toista poikaa odotellaan. Laskettuaika on 19.8. Esikoinen on 08/06 ja itseasiassa pojilla ihan...
  14. N

mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

sama numero sama fiilis...mut kävin jumpassa =)
  15. N

kuukautisten jälkeinen kipu ???

Heips!..osaiskohan joku auttaa.. ongelma on siis tämä. Aina kuukautisten jälkeen noin parin pvn päästä iskeää todella inhottava alaselkäkipu ja alamahan tai munasarjojen kohdalla oleva paine ja kipu..välillä tuntuu kuin ilma pulppuais munasarjoissa... :/ joskus tähän liittyy myös kuumeilua...
  16. N

vaakaa näytti kiloa vähempää eli jospas tämä vielä iloksi muuttuu ja ylpeä olen itsestäni kun kävin kahvilla ja join pelkät kahvit ilman pullaaa :saint: ....nyt kun kerkeis vielä liikkumaan ;)
  17. N

ei oikein nyt hyvin mene!! en saa alotetuks ollenkaan. pari pv menee aina ok mut sitten repsahan. mstä se motivaatio oikein tulis. kaikki pitäis tapahtua HETI. ja kun ei tapahdu niin ajattelen no ei sit ja syön jotain herkkua yms todeeella laihuttavaa :ashamed: onneks nyt paino ei noussut...
  18. N

vaaka täälä varmaan kans rikki. Sama paino ja turvottaa....(naistenvaivat) no ei ainakaan noussut. ens viikon su se näyttää jo numeroa ainain pienemmältä:)
  19. N

Atkinssista

www.karppaus.info tosi hyvä sivut ja paljo infoa yms...
  20. N

Mites menee laihisprojekti? Aamulla sorruin puntarille ja paino oli 75.6kg eli jotain tapahtuu. koko ajan saa juosta vessassa ja mun mies jo kyseli ettenhän ole raskaana :laugh: söin kyllä tänään pullaa :ashamed: .....niiskuneiti.....

Yhteistyössä