mukaan laihiskelle alkaa tänään!!!

Nyt alkoi tänään laihis.
Kavereita mukaan ja yhdessä tiputtamaan kiloja ja tsemppaamaan toisia.
Mulla tavote on pudottaa 10-15kg ja ens kesä on takaraja.
Tällä hetkellä olen 168cm/76.8kg eli tavote olis sinne 65 alle...
....... =) lähteekö kukaan kaveriks?????

:wave: Minä... ja mun mies :D

Mun tavoite on saada pois sellaiset vajaat 10 kg eli paluu aikaan ennen lapsia (eli tilanne 8 v sitten :whistle: ). Pituutta löytyy 166 cm ja painoa 72 kg. Eli tavoite 62 - 63 kg.

Mulla pontta antaa kun meidän työpaikan ruokalan pitäjä jäi eläkkeelle ja siihen ei kait ole tulossa jatkajaa niin pitää olla eväslinjalla kun lähin ruokapaikka on sit 6 km päässä. Eli jos sais katottua et mitä suuhunsa pistää ja tulee samalla tehtyä miehellekin eväät. Hänellä lisäksi huomioitava ettei saa syödä paljoa niitä kasviksia, joissa on k-vitamiinia kun syö verenohennuslääkkeitä.

Nyt on oltu lomalla ja huomenna normaalirytmiin eli töihin molemmat, junnu hoitoon ja tiistaina esikko ekalle.

Mikä päivä valitaan punnituspäiväksi viikossa, olisko se sunnuntai kun nyt on sunnuntaina aloitettu. Tsemppiä vaan kaikille ja eikun vatsalihaksia tekemään telkun ääreen. Mä lähden katsomaan Morsea ja samalla jumppaan himpan.... :whistle:

kiva kun tsemppiporukkaa löytyy!!!
otetaanko sunnuntai punnistuspäiväksi?
Itse aloittelin tänään syömällä vähän hiilareita. Pelkkää salaattia ja kalaa. Huomenna tosiaan arki alkaa ja samalla rasva tirisee =)
nimimerkillä....hoikempi ens kesä..... B)

Mites menee laihisprojekti?
Aamulla sorruin puntarille ja paino oli 75.6kg eli jotain tapahtuu. koko ajan saa juosta vessassa ja mun mies jo kyseli ettenhän ole raskaana :LOL:
söin kyllä tänään pullaa
:ashamed:
.....niiskuneiti.....

TTJ
Sunnuntai sopii minunkin puolestani punnituspäiväksi. Hiilareita vähentämällä meinaan edetä
ja ihan hyvin on nää ekat päivät menneet. Minulla vain se huono puoli, et olen keittiössä
töissä, kaikkien herkkujen äärellä..

Meidän vaaka taitaa olla sökö, näytti just 73 kg eli lisäkilo tullut :eek: No, laitetaan se sitten lähtöpainoksi. Käytiin kyllä äsken kaverin tytön synttäreillä ja on tietty aika kuukaudesta että turvotustakin on. Nyt tavoite että voisi käydä aamulla puolen tunnin lenkillä ennen töihin menoa ja iltaisin vaikka pyöräilemässä lasten kanssa.

Meilläkin taitaa olla vaaka sökönä... siis paino pysynyt aivan samassa, 72 kg. On kyllä ollut syömisen kannalta hieman huono viikonloppu tälläiselle herkkusuulle: eilen oli kahdet ihanat synttärit ja tänäänkin yhdet kahvikestit :) Alkavan viikon aikana yritän kovasti petrata...

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Meidän vaaka taitaa olla sökö, näytti just 73 kg eli lisäkilo tullut :eek: No, laitetaan se sitten lähtöpainoksi. Käytiin kyllä äsken kaverin tytön synttäreillä ja on tietty aika kuukaudesta että turvotustakin on. Nyt tavoite että voisi käydä aamulla puolen tunnin lenkillä ennen töihin menoa ja iltaisin vaikka pyöräilemässä lasten kanssa.
Sit illalla se näytti sitä 72 kg. Katotaan seur. punnitus mitä näyttää. Nyt iski flunssa. :snotty:

ei oikein nyt hyvin mene!! en saa alotetuks ollenkaan. pari pv menee aina ok mut sitten repsahan. mstä se motivaatio oikein tulis. kaikki pitäis tapahtua HETI. ja kun ei tapahdu niin ajattelen no ei sit ja syön jotain herkkua yms todeeella laihuttavaa :ashamed:
onneks nyt paino ei noussut mutta ei se kyllä laskenukkaan :headwall:
.....epätoivoa.... :eek:

Ei mene täälläkään kovin hyvin, muutama sata grammaa lähtenyt, jos tuohon vaakaan voi luottaa. Pitäisi varmaan uskoa, että täysi kieltäytyminen kaikille herkuille auttaa... Pelkkä pieni liikunnan lisääminen ei auta, vaan todellinen ruokaremontti!!!
Tsemppiä!

TTJ
Alkuperäinen kirjoittaja MK72:
Ei mene täälläkään kovin hyvin, muutama sata grammaa lähtenyt, jos tuohon vaakaan voi luottaa. Pitäisi varmaan uskoa, että täysi kieltäytyminen kaikille herkuille auttaa... Pelkkä pieni liikunnan lisääminen ei auta, vaan todellinen ruokaremontti!!!
Tsemppiä!
Älähän lannistu..Se muutama sata grammaakin on hyvä..Laskin tuossa kun
aloitin, että 300g riittäisi viikkopudotukseksi, niin olisi tavoitepaino ensi
kesänä saavutettu..Lisää vaan ei sitten kyllä missään vaiheessa saisi tulla..

Yhteistyössä