Hakutulokset

  1. P

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Kiitos kata ja ebbuliini kommenteista, mieli huojentui kertaheitolla enkä jännittänyt korvahuuhtelua. Yleensä jännitän kaikki uudet jutut etukäteen niin maha on kipeenä. Nyt ei tarvinnut, kiitos teidän =) hetki sitten tultii terkkarista huuhtelusta. Ei se tosissaan ollut kummoinen juttu, Aapokin...
  2. P

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Heissan! terkut täältä lumipyryn keskeltä. Nyt sitä lunta sit tulee, ku koko talvi odoteltii. Mun puolesta ois kyllä voinu tulla jo kevät. Nimim. ei ikinä tyytyväinen :laugh: Ei vaiskaa, inhottaa vaan välillä nuo lumityöt, kun saa koko pihan kolata ennenkuin pääsee sisälle. Ollaan täällä...
  3. P

    Kesämassujen tapaaminen Helsingissä

    Mekin voitais Aapon kanssa yrittää mukaan jos vaan huolitte kun ei oo ennen päästy. OLliks tää tapaaminen vauvoilla vai ilman... Ens viikolla tien varmaks onks mies silloin kotona isompien poikien vahtina vai koulutuksessa Mansesterissa. Mut kovasti yritetään päästä =)
  4. P

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    ps. Hiiviö, miten ootkin saanu tein tyttösen hymyilemään noin ihanasti kameralle. Tosi söpö kuva!!!!
  5. P

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Heippa kaikki! Pääsin pitkästä aikaa koneelle kun hankittiin kannettava toisen koneen lisäks. Ihan ensiks voimahalit Kikerolle, jaksamista sinulle! Onnea Sabinelle plussatuloksesta. Täytyy myöntää et pikkasen kateellinen oon, mut kyllä mein lapsiluku on täynnä. Ehdottomasti. Vaiks toisaalta...
  6. P

    ~KesäMassut 2007~

    Pepsukalle osanottomme ja iso rutistus :hug: yrittäkää tekin jaksaa paulaliina
  7. P

    ~KesäMassut 2007~

    Kiitos kaikille osanotosta ja voimahaleista, tulivat tosi tarpeeseen. Surettaa niin lasten puolesta kun ei ole pappaa enää ollenkaan. minun isäni kuoli jo kymmenen vuotta sitten ja nyt sitten pappaakaan enää ole. Onneksi on yksi "vara-vaari", kummisetäni, jonka kanssa pojat kauheasti tykkäävät...
  8. P

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa kaikki ja oikein hyvää helmikuuta! meillä on vietetty hiljaiseloa mutten silti ole tätä palstaa hyljännyt. Ei vaan ole ollut kirjoitusfiilistä kun on ollut suruaika. Mieheni isä sairastui vakavasti joulukuun alussa. Hänellä todettiin maksasyöpä, ärhäkkä sellainen. Kauan ei keritty...
  9. P

    ~KesäMassut 2007~

    heissan kaikki ja mukavaa alkavaa viikkoa! meillä täällä satelee aikas reilusti lunta, vois sanoa että oikea lumipyry. taitaa tulla talvi =) Kiva ajokeli, melkein tekis mieli jäädä kotiin, mut pakko on lähteä käymään Riksussa. anskuli1978: siitä päänympäryksestä. meillä Aaponen siks...
  10. P

    ~KesäMassut 2007~

    terkkuja täältä poraajalta =) mua rupes itkettään kun ootte kaikki aatelleet meitä. ootte te ihania :hug: auramaria; kyllä muakin jännittää palata töihin. huhtikuussa se ois edessä enkä millään haluais. pakko kait kuitenkin on kun talolainat painaa päälle eikä tuo kotihoidontuki oikein...
  11. P

    ~KesäMassut 2007~

    kiitos kaikille tsemppauksesta ja voimahaleista. kyllä tää on ihana palsta, tuntuu et oikeesti välitetään toisista :hug: viime viikko oli yhtä hulinaa mutta nyt taas ehdin hetkeksi koneelle. meidän sairaalareissu on onnellisesti takana. Aamulla kymmeneltä mentiin lasten- ja nuortenpolille...
  12. P

    ~KesäMassut 2007~

    No niin, soittivat sit sieltä sairaalasta tänään. lastenlääkäri oli sitä mieltä, että katsotaan Aapon pää kiireellisenä päivystyksessä. Eli siis huomenna klo 10 ois aika. Onhan se hyvä, että saatiin aika näin äkkiä mut samalla se huolestuttaa. yleensä lähetteen jälkeen kestää parikin viikkoa...
  13. P

    ~KesäMassut 2007~

    ihan ensiksi kiitos kaikille kääntymistiedoista :hug: ninhän se on, että kaikki asiat tuntuu niin suurilta kun niitä yksinään kotona pohtii. Helpottavaa kuulla että muillakin on vie kääntymistaidot hakusessa :) tänään oltii 4kk:n lääkärineuvolassa.Painoa on 7560g, pituutta 65cm mutta se...
  14. P

    ~KesäMassut 2007~

    Ihanaa olla kotona taas =) palattiin eilen illalla kotiin syyslomalta. Emme missään oikealla matkalla olleet, mummulassa vaan. Ei oikein lomalta tuntunut kun kaikki sukulaispikat kierrettiin, kylästä kylään ja aina kahvipöydässä. kahvi nousee kurkusta ja kiloja tullut lisää :kieh: Tää on se...
  15. P

    ~KesäMassut 2007~

    Hei pitkästä aikaa =) meidän 6-henkinen perhe on ollut sairauksien kourissa jo pidemmän aikaa,. Kun yks tervehtyy, niin toinen sairastuu. Aapo-raasu on sairastanut pidemmän kaavan mukaan. Hänellä oli joku ihme bakteeritulehdus, mikä nosti kovan kuumeen. Suonensisäinen antibiootti lopulta...
  16. P

    ~KesäMassut 2007~

    heips taas kaikille! meillä oli eilen 3kk:n neuvola ja taakka putosi harteilta. taisi siinä muutama ylimääräinen raskauskilokin karista... Aapon päänympärys on kyllä aika iso 43,5 cm, mut menee omaa ylintä käyräänsä eikä mitään syytä huoleen ole, pää nyt sattuu olemaan sen mallinen. Ihanaa :)...
  17. P

    ~Uusi Kesämassujen tapaaminen Helsingissä~

    Ihanaa, me kyllä päästään silloin 20.10 aivan mainiosti. Tosi kiva on nähdä teitä!
  18. P

    ~KesäMassut 2007~

    Irmeli, meillä Aapolla päänympärys syntyessä 34 cm ja 2kk:n neuvolassa 41,5cm. Kasvu oli hurja ja neuvolatäti otti meit tarkkailuun. ens viikolla on lääkärineuvola ja siellä katsotaan tehdäänkö asialle jotain esim. lähetetään sairaalaan kuvaukseen. Olin aluks ihan paniikissa mutta mitä enemmän...
  19. P

    ~Uusi Kesämassujen tapaaminen Helsingissä~

    hei! oltais Aapon kanssa mielellään tultu tapaamiseen kun ei tähän ekaan päästy. mut voisko se olla joku muu vkonloppu. tuo kun on justiinsa koulujen syyslomalla ja me olemme toisella puolella Suomea. kotiudumme vasta sunnuntaina. Mutta ymmärrän kyllä jos ei voi siirtää kun muille tuntuu...
  20. P

    ~KesäMassut 2007~

    Pepsukka Minä se olin joka sinne värikylpyyn oli jo ehtinyt. Tosiaan suosittelen laittaan jotain ei niin hyviä vaatteita sekä itselle että vauvalle. Mäkin olin sit Aapolle laittanut valkoiset housut. Näytti kivalta ihan mustikassa... onneksi lähti pois ekä mun että Aapon housuista ja paidasta...

Yhteistyössä