Kesämassujen tapaaminen Helsingissä

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Taas kerran kukkia Teppanalle, kun viitsii organisoida näitä tapaamisia! Mukavaa, kun itse tarttee vain saapua paikalle!
:flower: :flower: :flower:
Voi kiitos :hug: , mä oon sen tyyppinen ihminen, että tykkään organiseerata juttuja, joten kivaa tää vaan on =) .
 
Mulla on siis se sovittu meno tuossa, mutta tästä ihmisestä ei ole kuulunut kuukauteen yhtään mitään, ei vastaa puhelimeenkaan... Eli jos ei kohta ala kuulua jotain, niin taidanpa tulla mieluummin teitin kanssa! Mutta ilmottelen lähempänä. :)
 
Mekin voitais Aapon kanssa yrittää mukaan jos vaan huolitte kun ei oo ennen päästy. OLliks tää tapaaminen vauvoilla vai ilman... Ens viikolla tien varmaks onks mies silloin kotona isompien poikien vahtina vai koulutuksessa Mansesterissa. Mut kovasti yritetään päästä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja paulaliina:
Mekin voitais Aapon kanssa yrittää mukaan jos vaan huolitte kun ei oo ennen päästy. OLliks tää tapaaminen vauvoilla vai ilman... Ens viikolla tien varmaks onks mies silloin kotona isompien poikien vahtina vai koulutuksessa Mansesterissa. Mut kovasti yritetään päästä =)
Hei oliskin tosi kiva jos pääsisit mukaan! Ja nyt tavataan taas vauvojen kera:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ebbuliini:
Aina unohtuu tällä puolella käydä kertomassa, että mukana ollaan 15.3. tapaamisessa! Teppana, otatko junalipun mullekin? Kiitollinen olisin =) :flower:
No hyvä kun lähdet, mä jo pelkäsin että joudun matkustamaan kahestaan Niilon kanssa =) . Juu liput hoituu!
 
Hitsinhitsi, ois ihana nähdä teitä ja varsinkin kun näyttää olevan ihan iso sakki kasassa. Ukkeli kuitenkin yllätti teatterilipuilla ja se on jo sellainen asia, että tarttee kai punaisella spraymaalilla vetää rasti olohuoneen tapettiin! :eek:
Eli mie tulen mukaan sitten seuraavalla kerralla! Pitäkää kiva päivä!
 
Aloin heti miettiä vaihtoehtoista tapaamispaikkaan kun Teppanan toive oli siirtää tapaamiset sunnuntaille.

Yksi tuli heti mieleen ja vieläpä lähellä meidän aiempaa paikkaa: Cafe Kiasma. On sunnuntaisinkin auki klo 10-21. Joitain syöttötuoleja siellä on, mutta vois soittaa sinne ja kysyä montako siellä löytyy. Kuitenkin helpompi olla lapsilla syöttötuoleissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonina:
Aloin heti miettiä vaihtoehtoista tapaamispaikkaan kun Teppanan toive oli siirtää tapaamiset sunnuntaille.

Yksi tuli heti mieleen ja vieläpä lähellä meidän aiempaa paikkaa: Cafe Kiasma. On sunnuntaisinkin auki klo 10-21. Joitain syöttötuoleja siellä on, mutta vois soittaa sinne ja kysyä montako siellä löytyy. Kuitenkin helpompi olla lapsilla syöttötuoleissa.
Hei loistavaa! Käydään nyt ainakin testaamassa toi paikka. Eikä se nyt varmaan kuitenkaan mikään ongelma oo jos ei kaikille riitä syöttötuoleja jos osa on vaikka rattaissa ja vaihdellaan sitten=).

Ruetaan vaan sitten taas heittelemään päivämäärä ehdotuksia ensikuista tapaamista varten! Mulla on kaikki sunnuntait vapaana huhtikuussa, että mulle käy koska vaan.
 
Tässä vielä linkki:
http://www.kiasma.fi/index.php?L=0&FL=1&id=309

tai sitten www.kiasma.fi

Siellä on ainakin isoja pöytiä ja hyvät syötävät yms. Ja lattiakaan ei ole mikään arka, betonia nimittäin:) Ja ne syöttötuolit ovat kyllä näkemisen arvoiset...
 

Yhteistyössä