Hakutulokset

  1. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Voi prkl, en ilmoita tämän viikon painoa, katsotaan sitten ens viikolla. En kehtoo...... :ashamed:
  2. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Saanko ilmoittaa painon huomenna kun unohdin vaakailla tänään. Pliiiiiiiiiis :saint: HW78 ja pikkukolmonen 27+1
  3. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Punnitus: HW78.....172cm/117,7kg......111,2/-0,1kg.....tasapainoilu Palaan paremmalla ajalla katsomaan teidän tuloksia. HW ja pikku3 26+1
  4. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Anu, huih, sullahan on ollut melkoiset koettelemukset. Aika jännää, että näin käy joskus. Ihanaa että siellä kuitenkin toinen pikkuinen jakseli vahvasti :heart: Mä oon aina halunnut kaksoset, vaikka en kans tiedä että miten ihmeessä siitä selviäisi, kaipa huumorilla.... ja voidaan tässä...
  5. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Punnitus :ashamed: HW78.....117,7kg/172cm....111,3kg/?.....tasapainoilu Perskeles sentään kun ottaa nuppiin toi painonnousu. En laittanut viikkopudotusta kun en itseasiassa oikein tiedä viime viikon tarkkaa lukemaa, mutta 3,5kg on tullut muutaman viikon takaisesta lissää.... Nooh, eipä...
  6. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    ANU PEIJOONI ONNEA MILJOONASTI!!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Mä olen laiskanpuoleisesti täällä hengaillut, jotenkin motivaatio lopahti ihan tyystin kun painoa tuli ihan kamalasti lisää... Tänä aamuna 111,0kg eli 3kg alkutilanteesta. No, tietysti viikkojakin...
  7. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Mandi, Anu, mahtavia pudotuksia!!! :flower: Itse unohdin käydä vaakassa tänään..... Taidan ilmoittaa vasta ensi viikolla tulokseni, mutta se on varmasti karua kertomaa, neuvolan vaaka näytti +900g/vko viime punnituksesta joka oli kk sitten. Prkl :kieh:
  8. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Jaahas, nyt tulee viikkopunnitus vähän myöhässä: HW78.....117,7kg/172cm.....107,8kg/-0,4kg......tasapainoilu Dodiih, onneks nyt oli sentään miinusmerkkinen. Ehkä tämä flunssa on vähentänyt ruokahaluja. Onnea kaikille hyvistä pudotuksista!! HW78 ja pikkukolmonen 22+2
  9. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Täällä myös flunssainen ilmottautuu, en menny töihin ja punnituskin unohtui aamulla. Ilmoitan huomenna, kiitos Anu, kun annat armonaikaa. :snotty: HW78 ja pikkukolmonen 22+1 (voi ensi viikolla muuttua pienemmäksi toi luku)
  10. H

    Kävin tänään rakenneultrassa

    Voih, onnea :flower: Mulla sama tilanne, kaks poikaa ja meen maanantaina ultraan ja kovasti sukupuoli kiinnostaa. Joskin puhuttiin miehen kanssa että kyllä kolme poikaakin olis ihan mahtava juttu!
  11. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    hih, määkin kokeilin
  12. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Ellapuu!!! ihan mahtava pudotus, onnea!! :flower:
  13. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    HW78...117,7kg/172cm....108,2kg/+0,9kg... :ashamed: ...tasapainoilu No just joo, lisää tulee vaan koko ajan, nyt on viikot 21+1 ja toivon, että tää on nyt joku kiivaamman kasvun kausi vauvalla....ei äidillä..... Perskeles sentään. No sanottakoon, että en ole nyt kyllä ihmeemmin tarkkaillut...
  14. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    HW78.......117,7kg/172cm.......107,3/+1,1kg :ashamed: ...tasapainoilu Noniin, nyt se kostautu se viime viikkoinen viime hetken nipistys neuvolakäyntiä varten. Ihmettelen kyllä vähän tota, kun oon koittanut kyllä ihmisiks elää. Mutta voisko nyt vauva kasvaa näillä viikoilla noin paljon...
  15. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    HW78.......117,7kg/172cm.....106,2kg/-1,1kg......tasapainoilu Jeee!
  16. H

    JOULUNA 2009 ILMAN VATSAMAKKAROITA

    Saanko jo ilmoittaa tämän viikon painoni, ei vaan, laitan huomisen vasta. Mä oon tässä nyt pitänyt tiukkaa linjaa ja vaaka näytti tänään 105,9kg eli 1,4kg pudotusta viime viikkoon. No joo, nesteitähän toi varmaan on, mutta mähän uhosin 2 viikkoa sitten että parissa viikossa täytyis saada 1,5-2...
  17. H

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    HattiWatti78....117,7kg/172cm...107,3kg/-0,6kg....tasapainoilu(ja kevyt pudotuskin) Ja mulle käy mikä tahansa systeemi, en ole sellaisessa kerhojutussa ollut, mutta ei se kai sen vaikeempaa ole kuin tämäkään. Hw78 ja pikkukolmonen 18+1
  18. H

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    Heissan, mulle käy myös se joulukerho, vaikka todennäköisesti olen jouluna sinivalas (l.a. 14.1.). Kerhon nimellä ei niin väliä. Näin meilläkin lasten suusta: poika 3,5v katseli, kun olin ostanut uudet äitiyshousut ja kannattelin niitä ilmassa. Hän sanoi "äiti, sulla on aika isot housut"...
  19. H

    muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

    ellapuu, vastaan sulle tohon Reductilin hinta-asiaan, se maksaa n. 56eur/kk, mutta jos 3 kk:ssa saa tuloksia (olikohan 5% painosta pudotettua), niin siihen voi hakea korvattavuutta, joka on 42%, joskin se vaatii sen, että on joku sairaus, mikä vaatii painonpudotusta (diabetes, verenpainetauti...

Yhteistyössä