Hakutulokset

1. H

Ette tiedä kun ottaa päähän..heitin just 580e menemään!!

Aivan, kannattaa kokeilla kuitenkin. =)
  2. H

Oletko varma ettei jollekin kelpaa vähempikin... Pistä vaikka lehteen ilmoitus tms. =)
  3. H

Eikö sonera laajakaistan omistajalla ole enää finderi ilmaseks käytettävänä?

Meneppäs sivulle www.eniro.fi ja rekisteröidy käyttäjäksi, sen jälkeen saat ilmaiseksi käyttää numeropalvelua...
  4. H

No viet sinne pöydän ja pari tuolia, pari sänkyä ja jotku verhot ikkunaan. Eihän se nyt suuri vaiva ole jos rahat haluat siitä asunnosta?
  5. H

Sinun pitää sitten tehdä joku sopimus missä ilmenee se että alivuokralaisen mahdolliset tuhot asunnossa korvaa se alivuokralainen etkä sinä... :wave:
  6. H

Ketuttaa tämä vesisade!

Herättiin lasten kanssa kello 7 tarkoituksena lähteä kävellen kauppaan niin ei, kaatamalla tuli vettä. Ja vieläkin sataa vaan, lapsilla kyllä olisi sadekamppeet mutta mulla ei enkä halua kastua kun muutenkin olen lentsussa... |O Ollaan sitten piru vie nälässä kunnes isäntä tulee töistä...
  7. H

kroppa timmiksi

Luepas tuota minun aloitustani, 8viikkoa -10kiloa. =)
  8. H

Tavoite on 8 viikkoa, -10 kiloa.

Tänään on taas tuloksia tullut. :D Eli mittauspäivä oli tänään. Lantio alkanut muokkautumaan, selvästi naisellisemmat muodot, mittanauha näytti 99cm. Johtunee tuosta pyllystä joka on myös muokkautunut. :D Reidet olivat 53cm!!! Vyötärö 91cm, en ole vielä kunnolla alkanut treenaamaan...
  9. H

G: Sattumaako? Päivämääristä!! (En osaa laittaa otsikkoa...)

Minun pappa on kuollut 15.3.1965 ja minä synnyin 15.3 parikymmentä vuotta myöhemmin...
  10. H

lillu kutiaa?

Jos siinä ei ole sokeria :xmas: Sokeri pahentaa... Joskus joku selitti että oli miehensä kanssa syönyt jäätelöä ja mies olikin yllättäen antanut suuseksiä hälle heti syönnin päälle ja mikäs iskikään... Niin, hiivatulehdus. :snotty:
  11. H

vibro shape toimiiko?

Mulla oli kaveri polttanut läskiä ja kinnteyttänyt ihoaan sellaisella Light Wave laitteella, siis se on sellainen kahva jossa on punainen valo ja se värisee ja lämpenee, siinä on erilaisia hierontapäitä ym. Itse katsoin eka kerran "todistaja" sen vatsaa (raskausarpia ja pieni vatsamakkara) ja...
  12. H

Kiva että joku lähtee mukaan!!! Olen keventänyt ruokavaliotani ja aloittanut kiinteyttämisen, valitettavasti en ole lenkille vielä päässyt ollenkaan, pari kertaa käynyt vaunulenkillä lasten kanssa. Kiinteytyksen olen hoitanut Callaneticsilla, mulla on kirja 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa...
  13. H

Olen 158cm pitkä ja painan 63kg. Kaksi raskautta takana. Kuopus nyt 2vuotta. Vyötärö olisi ainoa jota pitäisi nyt muokata ja tuota vatsan seutua joka aina pömpöttää, ja istuessani näkyy makkarat joita inhoan yli kaiken!!!! Tarkoitukseni olisi alkaa syömään terveellisemmin, kasviksia ja...

Yhteistyössä