vibro shape toimiiko?

Mulla oli kaveri polttanut läskiä ja kinnteyttänyt ihoaan sellaisella Light Wave laitteella, siis se on sellainen kahva jossa on punainen valo ja se värisee ja lämpenee, siinä on erilaisia hierontapäitä ym. Itse katsoin eka kerran "todistaja" sen vatsaa (raskausarpia ja pieni vatsamakkara) ja kymmenen käyttökerran jälkeen katsoin uudestaan, valokuvattiin myös ja tulosta oli tullut. Sileämpi iho, makkara pienentynyt ja raskausarvet haalistuneet. 30 kerran jälkeen katsottiin taas ja kuvattiin, raskausarvet haalentuneet entisestään, vatsamakkara näkymättömissä ja iho oli kuin vauvan pylly. :LOL:
Vertailtiin niitä valokuvia ja kyllä niissä näkyi erilaisuus, sivulta ja edestä kuvattuja kuvia.
Aloitti sen jälkeen liikunnan vielä ja on pysynyt hoikkana.
Vaatteet kuulema sopii paremmin ja kehtaa käyttää bikineitäkin. Olisin ottanut itselle sen lainaan mutta se teki tenän. :ashamed:

Kyseessä siis tavallinen lämmittävä hierontalaite. :xmas: Hintaa lienee 20e.

Mä sain lahjaks sellasen oikeen vibro shaperin mitä myydään tvinssillä.En saanut sitä sen vuoksi että laihtuisin,vaan selkä-ja niskakipujen takia.Vinkki tuli ihan hierojalta,muuten sitä kai uskonu oliskaan.Nyt kun oon käytelly sitä pari kolme kertaa viikkoon on selkeesti niskat paremmat,eikä selkääkään enää särje.Laihtunu selästä en oo... :D Mut tiä sitte laihduttaako koska en oo sitä sillä tyylillä koitellu.Ihan ajattelin vaan kirjottaa,kun kyselyjä näytti olevan just niskakipujen osalta.Että siinä moinen härveli ainakin toimi!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja hellantuuteli:
Mulla oli kaveri polttanut läskiä ja kinnteyttänyt ihoaan sellaisella Light Wave laitteella, siis se on sellainen kahva jossa on punainen valo ja se värisee ja lämpenee, siinä on erilaisia hierontapäitä ym. Itse katsoin eka kerran "todistaja" sen vatsaa (raskausarpia ja pieni vatsamakkara) ja kymmenen käyttökerran jälkeen katsoin uudestaan, valokuvattiin myös ja tulosta oli tullut. Sileämpi iho, makkara pienentynyt ja raskausarvet haalistuneet. 30 kerran jälkeen katsottiin taas ja kuvattiin, raskausarvet haalentuneet entisestään, vatsamakkara näkymättömissä ja iho oli kuin vauvan pylly. :LOL:
Vertailtiin niitä valokuvia ja kyllä niissä näkyi erilaisuus, sivulta ja edestä kuvattuja kuvia.
Aloitti sen jälkeen liikunnan vielä ja on pysynyt hoikkana.
Vaatteet kuulema sopii paremmin ja kehtaa käyttää bikineitäkin. Olisin ottanut itselle sen lainaan mutta se teki tenän. :ashamed:

Kyseessä siis tavallinen lämmittävä hierontalaite. :xmas: Hintaa lienee 20e.

< siis mistä niitä saa ostettua ?? ja onko se vaarallinen ? ( tai mitään )

moi!! mul on ihan kauheet jenkkakahvat.. mä oon mahast aika laiha mut sin sivul on se karmeet jenkkakahvat!!!! auttaisko toi vibro shape niihin???? mä oon ajatellu ostaa sellasen mut sitte jos se ei toimi?? mut eiks siin ollu 30 päivän påalautus oikeus? vastatkaa jos te tiiätte mä niin haluisin olla rantakunnos kesäks :) :)

Moi! Sain tollasen Vibro Shapen lahjaks viime vuoden lopussa kun valitin, että aina jumissa eikä lihakset oikeen raukene ku treenaan tosi usein. En oo käyttäny joka päivä enkä täydellä teholla mutta oon huomannu, että kiinteyttää tosi mukavasti ja sen takia senttejä myös hävinny. Voisin kuukauden kokeilla joka päivä ja kertoa onko senttejä hävinnyt. 'Raportoin' viikoittain. Hyvää vuoden alkua kaikille. =)

Yhteistyössä