Ette tiedä kun ottaa päähän..heitin just 580e menemään!!

Alkuperäinen kirjoittaja hellantuuteli:
Oletko varma ettei jollekin kelpaa vähempikin... Pistä vaikka lehteen ilmoitus tms. =)
Tääkin kyllä käväs mielessä... =) Jos joku haluais vaan paikan jossa yöpyä,veisin sinne vaikka patjat.Ja saahan siellä vähän retki ruokaakin tehtyä kun keittiö on...tosin omilla astioilla... :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Oletko varma ettei jollekin kelpaa vähempikin... Pistä vaikka lehteen ilmoitus tms. =)
Tääkin kyllä käväs mielessä... =) Jos joku haluais vaan paikan jossa yöpyä,veisin sinne vaikka patjat.Ja saahan siellä vähän retki ruokaakin tehtyä kun keittiö on...tosin omilla astioilla... :D =)
Aivan, kannattaa kokeilla kuitenkin. =)

huh
Ja siis ihan omista rahoistani sen pistin menemään,mitään tukia en hakenut enkä niiltä olis edes halunnut koska mä nyt tänne oikeaan kotiin muutin takasin.

Että on aikasta iso raha tuo.Sinne meni kotihoidontuki. :(
Oletpa päättäväinen! Lähdet yhteisestä kodista ja hetken päästä oot jo muuttamassa takaisin. hoh hoijaa. Miehesikin uskoo varmasti seuraavalla kerralla että nyt olet ihan tosissasi. joo.

mam
Kodin tuntua saa tosiaan niillä verhoilla, matoilla ja kertakäyttöastioilla! Ei kyllä vaadi paljoa vaivaa. Patjat vaan lattialle ja puhtaat lakanat patjan päähän. Laita lehteen ilmoitus tai perinteisesti netistä etsi vuokralaiset tangomarkkinoiden ajaksi! Kyllä sä jotain keksit.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Ja siis ihan omista rahoistani sen pistin menemään,mitään tukia en hakenut enkä niiltä olis edes halunnut koska mä nyt tänne oikeaan kotiin muutin takasin.

Oletpa päättäväinen! Lähdet yhteisestä kodista ja hetken päästä oot jo muuttamassa takaisin. hoh hoijaa. Miehesikin uskoo varmasti seuraavalla kerralla että nyt olet ihan tosissasi. joo.
No ei se nyt ihan noin kyllä mennyt että mä vaan otin ja lähdin...eiköhän se ihan yhteinen päätös ollut...että hohhoijaa sullekkin. ;)

vieras

Peesailen tätä!

Olisikko kannattanut asua ainakin vielä se irtisanomisaika siinä asunnossa ja kattoa miten asiat lähtee rullaamaan? Nuuten voi olla että taas elokuun alussa etit vuokrakämpää itellesi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Peesailen tätä!

Olisikko kannattanut asua ainakin vielä se irtisanomisaika siinä asunnossa ja kattoa miten asiat lähtee rullaamaan? Nuuten voi olla että taas elokuun alussa etit vuokrakämpää itellesi...
Peesailkaa nyt...kun ette tiedä asioista yhtään enempää... =)

hmm
Hmm. Jos sisustat sen kämpän teiltä "ylijääneillä", mahdollisesti vähän kavereilta lainatuilla kamoilla ja viet sinne peruskeittiökamat: parit kupit, lautaset, haarukat, kattilan, paistinpannun, sulla menee siihen touhuun päivä (jos oot ahkera).

Jos saisit sen vuokraamalla koko kuun vuokran (kuten tuolla aikaisemmin joku sanoi, että veli sai), tienaisit periaatteessa 580 päivässä.

Kyllä mä jaksaisin ton tehdä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Hmm. Jos sisustat sen kämpän teiltä "ylijääneillä", mahdollisesti vähän kavereilta lainatuilla kamoilla ja viet sinne peruskeittiökamat: parit kupit, lautaset, haarukat, kattilan, paistinpannun, sulla menee siihen touhuun päivä (jos oot ahkera).

Jos saisit sen vuokraamalla koko kuun vuokran (kuten tuolla aikaisemmin joku sanoi, että veli sai), tienaisit periaatteessa 580 päivässä.

Yhden vuorokauden vuokra voi olla korkeintaan 46e/vrk henkilöltä...näissä tango vuokrauksissa. =)

tausta
No viet sinne pöydän ja pari tuolia, pari sänkyä ja jotku verhot ikkunaan. Eihän se nyt suuri vaiva ole jos rahat haluat siitä asunnosta?
No on se siinä mielessä että mulla on sinne matkaa 40km,hissitön talo ja 4 krs.... :whistle:

Että ei kauheesti ajatus houkuta... :)

aika pienellä vaivalla saat asunnon viihtysäksi. Yhden päivän uhraat tähän ja saat hyvin rahaa.... jos et viitsi niin ei se raha sitten vissiin niin tarpeeseen tulekkaan

Yhden vuorokauden vuokra voi olla korkeintaan 46e/vrk henkilöltä...näissä tango vuokrauksissa. =)
Ja se määräytyy asunto kohtaisesti..tietty plussana mulla olisi se että se on ihan tango kadun vieressä...mutta muuten tulee kiire sisustaa se kodiksi,täällä kun asun 40km päässä ja lapsiakin on useita joille en varmasti saa hoitajaa joten vauva kainalossa pitäis tää touhu tehdä ja muut pikkuset vielä siinä vieressä...juu,ei se raha niin paljon taida houkuttaa että tuohon alkaisin. ;) :)

hmm

Ja se määräytyy asunto kohtaisesti..tietty plussana mulla olisi se että se on ihan tango kadun vieressä...mutta muuten tulee kiire sisustaa se kodiksi,täällä kun asun 40km päässä ja lapsiakin on useita joille en varmasti saa hoitajaa joten vauva kainalossa pitäis tää touhu tehdä ja muut pikkuset vielä siinä vieressä...juu,ei se raha niin paljon taida houkuttaa että tuohon alkaisin. ;) :)
No joo, jos "vaan" 46e/vrk saa, niin sitten ei ehkä kannata.

Harmi, kun ei tullu ajatus mieleen ennen kuin toit omat kamasi pois sieltä :(

...mutta voithan sä silti nyt koittaa laittaa lehteen ilmoituksen, että vuokralle tarjotaan, mutta kalustamattomana eli retkieväät mukaan.. Tai oisko sulla mahkuja viedä sinne ees mikroa tms.? Meinaan kertakäyttöastioilla ja mikrollakin pötkii jo pitkälle, ei tarvi välttämättä kattiloita ja muita pannuja...

Yhteistyössä