Hakutulokset

  1. Apsi Deisi

    Mitä 1-vuotiaalle lahjaksi (isosiskon jäljiltä löytyy jo kaikki tarpeellinen ja tarpeeton!!

    Ens viikolla olis pienemmän tytön 1v synttärit ja kaikkihan nyt kyselee, että mitäs lahjaksi? 3v isosiskon jäljiltä löytyy jo kaikki tarpeelliset vaatteet ja lelutkin!! Joten auttakaas nyt. Ideoita kehiin?
  2. Apsi Deisi

    3+30=33v synttärit.. apuja kutsukortin kanssa!

    Jep jep.. nyt tartteis runoilla kutsukortit mun ja tytön yhteisille synttäreille. Ajatuksena oli että kutsun alussa kerron jotenkin runomuodossa että tyttö on jo 3v ja sitten ns. tyttö kertoisi että äiti onkin jo 30v. Mut pää raksuttaa tyhjää. Auttakaa pliis!!!
  3. Apsi Deisi

    Mitä pilttipurkkeihin kanneksi? (soseiden pakastus)

    Mulla olis iso kasa pieniä pilttipurkkeja ja nyt ajattelin tehdä niihin vauvalle sosetta ja pakastaa ne. Mut olen heittänyt kaikki kannet roskiin =/ Voisko niihin laittaa vaikka pakastuspussista palaset ja kuminauhalla kiinni? Pysyisköhän hyvinä?
  4. Apsi Deisi

    Tästä tulee vielä piiiitkääää päivä =/

    Molemmat tytöt (2v9kk ja 5kk) flunssassa. Yö meni valvoessa vuorotellen molempien kanssa. Nukuin mä ehkä 4h pienissä pätkissä klo 01-05 välillä. Tunnin päästä saa aloittaa sen terppariin soittamisen, ehkä yhdeksään mennessä on saanut ajan terkkarille, lääkärille tuskin suoraan päästään =/ Ei...
  5. Apsi Deisi

    Isä vanhempainvapaalle äidin sairastuttua äkillisesti?

    Kellään moisesta kokemusta? Kuin paperisota kelan kanssa sujui? Maksoiko tyänantaja äidille ensiksi sairasajan palkkaa? Kaikki kokemukset asiasta kiinnostaa.
  6. Apsi Deisi

    chef

    Anteeksi uteluni, mutta oletko jo tavannut siskosi? Seurasin keväällä/kesällä viestejäsi, mutta nyttemmin pitänyt vähän palstataukoa, olisi kiva tietää kuinka asia on edennyt? Sikäli mikäli tietenkin, että olet asiasta täällä kertonut. Sen muistan että siskosi vasrasi kirjeeseesi.
  7. Apsi Deisi

    Mitäs tänne kuuluupi?

    Palstauudistuksen jälkeen en ole kuin pari kertaa käynyt vilasemassa sivuja. Mitään mullistavaa tapahtunut?
  8. Apsi Deisi

    Meidän uusi talo

    Sielä se odottaa jo kylällä parkissa. Aamulla alkaa pystytys.
  9. Apsi Deisi

    Ajattelin tilata mandukan

    mitä nettikauppaa suosittelisit?
  10. Apsi Deisi

    Te jotka rakentaneet 2 kerroksisen talon (rappusista kysymys)

    Paöjon teidän sisäportaat on tulleet maksamaan?
  11. Apsi Deisi

    miten tuolle tytölle on nyt näin hankala keksiä nimeä?

    Etukäteen oltiin mietitty Lilja nimeä, mut ei toi oo yhtään Liljan oloinen. Toinen jota olin joskus miettinyt on Lotta... mut ei sekään....!!! Tässä on nyt pyöritelty Miljaa, Pihlaa... Tessaa. Mut miten tää on nyt näin vaikeaa??
  12. Apsi Deisi

    taittuuko carenan double swingit kopan kanssa kasaan??

    tätä pohdin
  13. Apsi Deisi

    vauvalla hikka n.5kertaa päivässä....

    Oikeesti jo uskomatonta, tulee aina imedtyksen pääyteeksi. Kova oli esikoinenkin hikkaamaan, mut ei sentäs näin paljon. Mahassakin hikkas useasti päivässä. Mistä hikka muute johtuu?
  14. Apsi Deisi

    mistä lyhytvartiset kumisaappaat?

    Mistä netistä vois tilata?
  15. Apsi Deisi

    painonvartijoiden pistelaskuri...

    tietääkö joku mitä se on uutena maksanut?
  16. Apsi Deisi

    mä ostin kirpparilta tänään tälläisen

    mut vaaleanpunaisen. Taisin tehdä ihan hyvät kaupat kun maksoin siitä 20e http://www.huuto.net/kohteet/reima-talvipuku-68-cm--harmaa/146363631
  17. Apsi Deisi

    Mitä reiman 2-osainen toppapuku maksaa kaupassa?

    Siinä se kysymys tulikin.. eli normi reima, ei tecci. Ja 92cm? Osaisko joku sanoa?
  18. Apsi Deisi

    Mä haluan vaihtaa nikkiä

    Kun vaan keksis et mikä se uus vois olla?
  19. Apsi Deisi

    Mä olen imettänyt viidestä lähtien

    Äsken sain tytön "sänkyynsä", et semmoinen maratooni. Mihin napaan tuo oikein syö? No jospa ei nyt tarvitsisi yöllä kuin käydä hörpyllä.
  20. Apsi Deisi

    auttakaas imetusasiassa

    Vauva tulee tänään 4vuorokautta, maito nousi mulla vasta eilen. Siihen asti olin antanut lisämaitoa aina imetyksen jälkeen, viime yönäkin annoin vielä kerran. Mielestäni maitoa tulee riittävästi vauvalle, ainakin imetyksen päätyttyä puristamalla tulee vielä maitoa. Mutta mutta... neiti ei...

Yhteistyössä