Te jotka rakentaneet 2 kerroksisen talon (rappusista kysymys)

Meillä rivari mutta rappuset tehtiin osittain muutostyönä, maksoivat yhteensä vajaa 3000e. Tammiportaat, kiinteät ja rappujen alla vaatehuone.
Tavalliset avomäntyportaat kuulemma saa reilusti alle tonnilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Meillä rivari mutta rappuset tehtiin osittain muutostyönä, maksoivat yhteensä vajaa 3000e. Tammiportaat, kiinteät ja rappujen alla vaatehuone.
Tavalliset avomäntyportaat kuulemma saa reilusti alle tonnilla.
Mä oon täss'ä nyt googletgtanut enkä oo löytänyt yhtään kokemusta et olis alle 1000 saanut. Paits jos on tehnyt liimapuusta itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Meillä rivari mutta rappuset tehtiin osittain muutostyönä, maksoivat yhteensä vajaa 3000e. Tammiportaat, kiinteät ja rappujen alla vaatehuone.
Tavalliset avomäntyportaat kuulemma saa reilusti alle tonnilla.
Mä oon täss'ä nyt googletgtanut enkä oo löytänyt yhtään kokemusta et olis alle 1000 saanut. Paits jos on tehnyt liimapuusta itse.
En mä sit tiedä, niin toi rakennusfirman tyyppi sanoi meille silloin kun noista muutoksista sovittiin.
 
tytöt
Mun mielestä noin 15000 MK vuonna 2000/2001 (muutimme 3/2001 eli luultavasti tilasimme portaat vuonna 2000). Meillä Jukka talo ja siihen olisi kuulunut portaat, mutta ne oli kierreportaat ja koska silloin jo kaksi pientä lasta ja lisää toiveissa, niin halusimme "välitasanneportaat" ja olemme olleet tosi tyytyväisiä. Yksityiseltä "puuseppäfirmalta" tilasimme, ottivat itse mitat ja asensivat paikoilleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Eikös muurametaloilta saa ostettua lappiportaat? Ainakin silloin sai kun me rakennettiin. Kuvittelisin että sais edullisemmin talopaketin mukana. Meille portaita ei tullut, kun yläkertavaraus.
Meillä myös vain yläkertavaraus mutta tehdään se siihen itse samalla kun muut tekee alakertaa. Ja juu tarkoitus on pyytää myös tarjous paikasta joka muurametalojen rappuset toimittaa (eri toimittaja nykyään), mutta hintataso olis kiva saada etukäteen tietoon.
 
vieras
Meillä maksoi 3500e asennuksen kanssa. Umpisatulatasanneportaat, alla portaiden aluskaappi/huone. Runko pähkinäpetsattuamäntyä, askeleet pahkinää.

Talopakettien mukana tulee perus mäntyportaat, hyi.
 

Yhteistyössä