Hakutulokset

  1. V

    head bang ja pureminen

    eli nyt ollaan menty kuukausi eteenpäin, siitä kun laitoin ton ekan viestin. päällä lyöminen on loppunut, samoin pureminen! =) eli joko se kieltäminen ja huutaminen auttoi tai sitten poika kyllästyi... toivoa siis on! ja nasu-u:lle: hihii!
  2. V

    Tosi kivaa tuo ruuanhinnan nouseminen

    Rainbow- merkillä on laktoositon halpis margariini, vaan on keiju kyllä parempaa
  3. V

    ravintolan tarjoilija tuli huomauttamaan imettämisestä!

    ihan pöhköä väittää, että häiritsee, kun rinnat näkyy! kyllä on mimmeillä niin avoinaisia paitoja ja toppeja, että enemmän rintaa näkee päivittäin kesällä, kuin jos joku äitee jossain rauhassa imettää! tai miettikää jotain alusvaatemainoksia kaupungilla! ja joku kehtaa valittaa, kun imetetään...
  4. V

    head bang ja pureminen

    eli mulla on 1 v 2kk ikäinen poika, joka on meinannu aiheuttaa muutamaan otteeseen mulle poskiluun murtuman, otsaan mustelmia, huulihalkion, murtuneen nenän yms. mukavaa! siis lyömällä omalla päällään. meneekö tämmönen ihana vaihe ohi pian, kun ei tunnu äidin kivun huuto vaikuttaa, kun naurattaa...
  5. V

    löysä kakka

    ihan varmasti voi johtua pelkästään siitä maidosta, kun hapanmaito tuotteet on iisimpiä vatsalle. mitä maitoa olet antanut onko luomua? itse en ole vielä antanut pelkkää maitoa (1,2v poika), aatelin puuron alkaa maitoon keittää.
  6. V

    1v kiinni äidissä

    luulisi että ajan kanssa tuollainen ujous menee ohi. kun on ensin äidin turvallisesta sylistä saanut katsella muiden menoa tarpeeksi, ehkä sitten pikkuhiljaa uskaltaa mennä menoon mukaan. :)
  7. V

    lasten "army"-vaatteet

    eli mistäs liikkeistä sais vauvojen armeija- tai maasto-tyyppisiä vaatteita? Pääkaupunkiseudulta mielellään! =)
  8. V

    Missä asiassa olette mustavalko-ajattelijoita?

    perheväkivallasta
  9. V

    vauvamaailman tavarapaljous!

    meillä piti ostaa uudet rattaat, kun kirpparilta ostetut combit menivät rikki. silloin astuin ekaa kertaa lastentarvike liikkeeseen. en ollut edes ajatellut miten paljon kaikenlaista vauvan vempelettä sitä onkaan olemassa. meidän poika kohta yksi vuotias, ja ollaan kyllä ihan perusjutuilla...
  10. V

    Päristely syödessä

    mun mielestä myös paras tapa reagoida on olla vaan huomaamatta taikka lopettaa ruokailu ainakin hetkeksi :)

Yhteistyössä