Missä asiassa olette mustavalko-ajattelijoita?

Löytyykö teillä sellaisia aiheita, missä ajattelette kovin mustavalkoisesti ja tiedätte sen itsekin?

Minulla on raskauden aikainen tupakointi. Tästä aiheesta ajattelen hyvin mustavalkoisesti.

(Ja toivosin, ettei tähän ketjuun, mitään hyökkäys tai puolustuspuheenvuoroja, ainoastaan vastaus kysymykseen =) )
 
ventovieras
En hyväksy pedofiilejä. Mun mielestäni he eivät saisi kulkea vapaana, koska he ovat oikea vaara lapsille. Pedofiilit eivät kiihotu aikuisesta ihmisestä, eikä heillä siksi saisi olla samaa vapausoikeutta kuin muilla ihmisillä. Tällä tarkoitan nyt erikoisesti niitä pedofiilejä, jotka eivät voi hillitä sairaita taipumuksiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
No mm. raskauden aikaisesta tupakoinnista ja ylettömästä alkoholin nauttimisesta, lasten turvallisuusasioista niin kotona kuin esim autossa tai vedenääressä.
Samat tuumat. Huoleni ja ärtymykseni on myös kova, jos huomaan että lapsi on sairas ja häntä ei viedä hoitoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ventovieras:
En hyväksy pedofiilejä. Mun mielestäni he eivät saisi kulkea vapaana, koska he ovat oikea vaara lapsille. Pedofiilit eivät kiihotu aikuisesta ihmisestä, eikä heillä siksi saisi olla samaa vapausoikeutta kuin muilla ihmisillä. Tällä tarkoitan nyt erikoisesti niitä pedofiilejä, jotka eivät voi hillitä sairaita taipumuksiaan.
Tätä on helppo peesata.
 
tupakointi
alkoholi
väkivalta
seksuaalirikollisuus
lapsen ja eläimien väärinkohtelu

noissa asioissa olen melko yksioikoinen joidenkin mielestä. myönnän kyllä, että aika kärkästä tekstiä tuölee noista ja monesta muustakin asiasta.
 

Yhteistyössä