Hakutulokset

  1. K

    Tänne voi vuodattaa lapsettomuuden aiheuttamista tunteista

    Hei haaveilija 86 :hug: Meidän toistaiseksi /pysyvästi lapsettomien elämä on rankkaa. Haleja sinulle. Uskon, että purkautumisesi auttoi sinua. Lapsettomuutta kokeva tutkii väkisin itseään ja menneisyyttään ja kipuilee sen kanssa, että olenko niin kelvoton, että minulle /meille ei anneta...
  2. K

    Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

    Mulimen-käyttöön sellainen ohje, että samassa kuussa ei kannata yrittää raskautta. Itse hölmöyksissäni en uskonut, plussasin ja viikon vuotelun päästä tuli pois. Mulimen Heikin mukaan puhdistaa naisen sisuskalut ja raskauden sattuessa myös alkio lähtee. Mulimen saattaa vaikuttaa jopa puoli...
  3. K

    Oviskivut ja ovisviiva samana päivänä

    Juu, tiedän, että joillakin sukusolut ovat kestävää sorttia. Meillä ei meinaa onnistua, vaikka yrittäisi ennen ovulaatiota, sen aikana tai viivojen jälkeen. Kaikkea on kokeiltu. Onnea vain teille toisille, toivottavasti osaatte olla onnellisia ja kiitollisia onnestanne. :flower:
  4. K

    Oviskivut ja ovisviiva samana päivänä

    Otsikossa tuo jo tulikin eli nyt on oviskivut ja kunnon ovisviiva testissä. Mitkä lie mahdollisuudet, kun lauantaina oli äksöniä? Tänään tai huomenna sitä tuskin on luvassa. Yritystä on ollut jo vuodesta 05 ja mies alkaa hieman jo luovuttaa. Tosin taitaa olla ihan sama näillä yrityskerroilla :(
  5. K

    Kuvia plussatesteistä

    up! :wave: Koska en itse onnistu saamaan viivoja, katselisin mielelläni toisten aikaansaannoksia. Joten laittakaa lisää plussa-testejä. Haamujakin myös!!!
  6. K

    Kiukkuketju

    :hug: Rusina-Pähkinältä Nobabylle :hug: Kirjoiteltiin joskus samaan ketjuun hoitojen lopettamisesta. Olemme miehemme kanssa samassa tilanteessa kuin vuosi sitten: ei lasta, vain keskenmeno elokuun alussa, jota epäiltiin tuulimunaksi. Sekin sai alkunsa siinä vaiheessa, kun olin jo...
  7. K

    Harmaille kysymys

    Black is back
  8. K

    aussibändi hukassa...

    googleta
  9. K

    mikä vaunu merkki on paras?

    Jos joskus vaunut ostan, Ora
  10. K

    tuliko lapsesta kaksonen..voi perhana!

    Kai sen nyt näkee, onko lapsia kaksi vai yksi :laugh:
  11. K

    Kuolematesti (leikkimielellä)

    Elät vielä 51 vuotta. Höh, en minä halua elää satavuotiaaksi.
  12. K

    Auttakaa, nimiasiaa!! Hätä iskee!

    Ei kai sitä nyt heti tarvi nimetä, kun pää näkyy. Hankalahan se nyt on ihan vieraan ihmisen sille nimeä antaa.
  13. K

    Mistä johtuu, että minipillereitä syövät tulee niin herkästi raskaaksi?

    Pitäisköhän munkin, jos tulisin sitten raskaaksi
  14. K

    apuja!! :)

    :wave:
  15. K

    Jaa että taas uus muumimuki..!?

    Mä ällöön kaikkia Muumeja ja Marimekkoja. Miksi ihmisten pitää mennä ja ostaa jotain vain merkin vuoksi? Kauniimpia ja parempiakin tuotteita on. Miksi maksaa ylihintaa????
  16. K

    Huutiksesta

    Häiriköin, sori

Yhteistyössä