Harmaille kysymys

en halua että tunnistetaan
Mä kirjoitan harmaana siksi, etten halua, että täältä tuttavat tunnistais, koska joskus tulee kirjotettua semmosta, mistä haluaa keskustella, mutta ei välttämättä tuttujen kanssa. Tai en ainakaan halua, että ne tietää niistä jutuista, joista keskustelen.
 
täsä sy
Mä käyn täällä vaan vaihtamassa ajatuksia tai kyselemässä "neuvoja". En etsi täältä ystäviä tai halua tuntea olevani jossain sisäpiirissä tai osa jotain yhteisöä. Mä kulutan täällä vaan aikaan. Ajatusten vaihtoon ja keskusteluun ei tarvi tietää kuka se toinen osapuoli on, asiathan täällä riitelee eikä ihmiset ;) En mä edes jaksa teidän nimimmerkkejä muistaa koska niillä ei ole mitään väliä mulle :)
 
juups
En jaksa, oon laiska. Sit on vielä se, että pitäis irrottautua tästä palstasta. Se on helpompi tehdä näin harmaana.

"juups" -nikillä harmaana kommentoin, tietty voi olla, että tätä samaa käyttää täällä sata muutakin harmaata...ei haittaa! :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ei jaksa kirjautua.. eli ilkeilen sitte ;)
Osaa ne mustatkin nääs ilkeillä,mä tosin oon kiltti :saint:
mäpä en mustana ilkeile.. :LOL: :saint:
Mä tiedän,että moni kiltti musta nikki harmailee ja ilkeilee sitten muille ;)
Mä kyllä harmailen, se on totta. Mutta usein selvästi luulet minun aloittaneen jonkun ketjun, jota todellisuudessa en ole aloittanut. Yleensä olen itse tuonut myöhemmin ilmi, jos joku aloitus on ollut minun.
 
LLL
sen verta, tänään mustuin.. Syynä ihan se, ettei harmaita välttämäti oteta tosissaan, jos on mustan kans erimieltä. Olen muilla foorumeilla kyllä tietyllä nickillä.
Tää foorumi on yleensä sellaista hömppäviihdettä mulle, etten kokenu tarvetta mustautua.
Mutta irc on paljoon paree paikka <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ei jaksa kirjautua.. eli ilkeilen sitte ;)
Osaa ne mustatkin nääs ilkeillä,mä tosin oon kiltti :saint:
mäpä en mustana ilkeile.. :LOL: :saint:
Mä tiedän,että moni kiltti musta nikki harmailee ja ilkeilee sitten muille ;)
Mä kyllä harmailen, se on totta. Mutta usein selvästi luulet minun aloittaneen jonkun ketjun, jota todellisuudessa en ole aloittanut. Yleensä olen itse tuonut myöhemmin ilmi, jos joku aloitus on ollut minun.
En mä VÄLTTÄMÄTTÄ nyt sua tarkoittanut,ehkä.

 
nekku
Oon kyllä rekannut itteni, ja tämä harmaa nimim. on vähän kuin lyhenne mustasta, mutten mää jaksa... Ja oon huomannut että tosi monet mustat on lokeroitu. Että valmiiksi jo muodostettu tietyt mielipiteet kun osallistuu keskusteluun (esim. Emilyn ja ninaTT ), niin ei osata enää ottaa niiden neuvoja/ohjeita/mielipiteitä neutraalisti niinkuin pitäisi... Se on ehkä yksi syy ja toinen että en jaksa kirjautua aina :)
 
vieras
Minä pelkään tulla tunnistetuksi. Minulla on nikki, mut en halua käyttää sitä. Yritin vaihtaa sitä kerran, mut kaikki entiset kirjoituksetkin löytyivät haulla :( Olisin vähän hämännyt mahdollisia tunnistajia :)

Ilkeillä en tahdo vaik joskus meinaa verenpaine nousta juttuja lukiessa.
 
huvittelen täällä
minusta on hurjan hauskaa hypätä milloin mihinki ketjuun ja olla siinä sit jonakin harmaana nikkinä joka on jo siihen jotain kommentoinut. on siis tosi viihdyttävää varastaa nikkejä ja siinä sit ottaa kantaa muka jonaki toisena henkilönä. jos siis kukaan tästä sekavasta ymmärsi. mut suosttelen kokeleen, se se vasta hauskaa on.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huvittelen täällä:
minusta on hurjan hauskaa hypätä milloin mihinki ketjuun ja olla siinä sit jonakin harmaana nikkinä joka on jo siihen jotain kommentoinut. on siis tosi viihdyttävää varastaa nikkejä ja siinä sit ottaa kantaa muka jonaki toisena henkilönä. jos siis kukaan tästä sekavasta ymmärsi. mut suosttelen kokeleen, se se vasta hauskaa on.
Juuri tämän takia mä suosittelen mustana kirjoittamista. Ei ole kivaa, että joku, ihan kuka vaan vie nikin ja kirjottaa sillä ihan mitä sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä pelkään tulla tunnistetuksi. Minulla on nikki, mut en halua käyttää sitä. Yritin vaihtaa sitä kerran, mut kaikki entiset kirjoituksetkin löytyivät haulla :( Olisin vähän hämännyt mahdollisia tunnistajia :)

Ilkeillä en tahdo vaik joskus meinaa verenpaine nousta juttuja lukiessa.
Luot kokonaan uuden nikin jä jätät sen toisen unholaan,näin kukaan ei voi enää haulla sua hakea.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
ei jaksa kirjautua.. eli ilkeilen sitte ;)
Osaa ne mustatkin nääs ilkeillä,mä tosin oon kiltti :saint:
mäpä en mustana ilkeile.. :LOL: :saint:
Mä tiedän,että moni kiltti musta nikki harmailee ja ilkeilee sitten muille ;)
Mä kyllä harmailen, se on totta. Mutta usein selvästi luulet minun aloittaneen jonkun ketjun, jota todellisuudessa en ole aloittanut. Yleensä olen itse tuonut myöhemmin ilmi, jos joku aloitus on ollut minun.
En mä VÄLTTÄMÄTTÄ nyt sua tarkoittanut,ehkä.
Niin, ehkä. En tiedä sitä. Halusin vain kertoa.
 
ole hyvä vain
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Miksi olette harmaita,ettekä mustu? Mikä syy?
Mulla alkoi kyselyikä B)

Olet oikeassa siinä, että hiukseni ovat lähinnä harmaat, tosin ne ovat aika sekaväriset, mistä syystä niiden ei oikein voi antaa kasvaa värjäämättä, mutta näpsäkästihän sitä hiuksensa värjää kotona, turha pelätä, että kaupan aineet tukan pilaisivat: minullakin on pitkä tukka, ensi kesänä yltää vyötärölle (ellei muoti muutu).

Syy, minkä syy, niitä on paljon, enkä voine kaikenkattavasti selittää sinulle syitä, varsinkin kun en tiedä, minkä syyn haluat tietää. Ai niin, no katsos kun minä en ole viitsinyt vaivautua boldaamaan tekstiäni, niin tämä saattaa näyttää harmaalta. - Käy ihmeessä optikolla tai napsauta kattolamppuusi valot.

Niipä niin, kultaseni, kyselyikäpä se. No, voin kertoa, etten koskaan tahdo olla paha - enkä neitsyt.
 
en syö miestäni parittelun jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juuri tämän takia mä suosittelen mustana kirjoittamista. Ei ole kivaa, että joku, ihan kuka vaan vie nikin ja kirjottaa sillä ihan mitä sattuu.
Jos olisin tuollaiseen halukas, valitsisin itselleni takuulla nikin Hikoilijapirkko, koska se minulle aina tulee mieleeni, kun näen nickisi.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja en syö miestäni parittelun jälkeen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Juuri tämän takia mä suosittelen mustana kirjoittamista. Ei ole kivaa, että joku, ihan kuka vaan vie nikin ja kirjottaa sillä ihan mitä sattuu.
Jos olisin tuollaiseen halukas, valitsisin itselleni takuulla nikin Hikoilijapirkko, koska se minulle aina tulee mieleeni, kun näen nickisi.
No, mä en pahemmin hikoile, jos se sun oloos helpottaa. Oikeestaan harvemmin edes silloin, jos sitä meinasit.

Ja enkä mäkään tosirakkauttani sen jälkeen syö. ;)
 
Vieras harmaana
Tulin nopsasti käväisemään enkä ole vielä viitsinyt kirjautua. Yhden kommentinkin kirjoitin "anonyyminä" tuohon 'Suositelkaa joku tositapahtumiin perustuva kirja' -ketjuun. Saa arvata mikä se niistä oli :D. Ja olenhan tavallaan harmaa myös mustana :)
 
ohis...
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
Nettiturvallisuus kysymys. Tietotekniikankurssilla opetettiin et ei koskaan kannata keskustelupalstoilla kirjoittaa rekisteröityneenä tai aina saman nimimerkin alla. Ihan vaan et kukaan ei voisi koskaan yhdistellä kirjoituksia ja päästä selville siitä kuka mä olen ;) Onko sillä kuitenkaan loppujen lopuksi mitään merkitystä?

Tää on hyvä tietää. Netti on täynnä roskapostia syökseviä koneita ja hakkerit levittävät viruksia sen minkä ehtivät.
 

Yhteistyössä