Harmaille kysymys

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä pelkään tulla tunnistetuksi. Minulla on nikki, mut en halua käyttää sitä. Yritin vaihtaa sitä kerran, mut kaikki entiset kirjoituksetkin löytyivät haulla :( Olisin vähän hämännyt mahdollisia tunnistajia :)

Ilkeillä en tahdo vaik joskus meinaa verenpaine nousta juttuja lukiessa.
Luot kokonaan uuden nikin jä jätät sen toisen unholaan,näin kukaan ei voi enää haulla sua hakea.
Olet minun idoli, jos tuo onnistuu :) Pääsen taas kirjoittelemaan muihinkin osioihin. Lähdempä kokeileen.

 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Tulin nopsasti käväisemään enkä ole vielä viitsinyt kirjautua. Yhden kommentinkin kirjoitin "anonyyminä" tuohon 'Suositelkaa joku tositapahtumiin perustuva kirja' -ketjuun. Saa arvata mikä se niistä oli :D. Ja olenhan tavallaan harmaa myös mustana :)

Katsoin, mutta ei siellä ollut mitään järeää = vitsikästä.
 
vaikuttaa laittomalta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä pelkään tulla tunnistetuksi. Minulla on nikki, mut en halua käyttää sitä. Yritin vaihtaa sitä kerran, mut kaikki entiset kirjoituksetkin löytyivät haulla :( Olisin vähän hämännyt mahdollisia tunnistajia :)

Ilkeillä en tahdo vaik joskus meinaa verenpaine nousta juttuja lukiessa.
Luot kokonaan uuden nikin jä jätät sen toisen unholaan,näin kukaan ei voi enää haulla sua hakea.
Olet minun idoli, jos tuo onnistuu :) Pääsen taas kirjoittelemaan muihinkin osioihin. Lähdempä kokeileen.
Kannattaa ilman muuta vaihtaa nickiä, eihän täällä ole kiellettyä muu kuin se, että kirjoittelisi monella nikillä yhtäaikaa, mutta ei sekään oikein täysin voi päteä, koska samaa liittymää käyttävät henkilöt saattavat toisistaan tietämättä kirjoittaa vaikka samanaikaisesti palstalle. Kuinkahan mode tällaisen pystyy ottamaan huomioon vai bannataanko koko yhteys = monta konetta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Tulin nopsasti käväisemään enkä ole vielä viitsinyt kirjautua. Yhden kommentinkin kirjoitin "anonyyminä" tuohon 'Suositelkaa joku tositapahtumiin perustuva kirja' -ketjuun. Saa arvata mikä se niistä oli :D. Ja olenhan tavallaan harmaa myös mustana :)

Katsoin, mutta ei siellä ollut mitään järeää = vitsikästä.
No ei ollut tarkoituskaan olla hauska.
 

Yhteistyössä