Millä päästä eroon ylenpalttisesta vitutuksesta?

  • Viestiketjun aloittaja en osaa ees erotella mikä ottaa kaaliin
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla vitus jatkunut jo 7 viikkoa ja mikään ei auta. Ei viitsis erota sen takia et vituttaa vaikka syy on mies mutta eikö aina sanota et kannattaa odottaa et pahin kriisi on ohi ja on rauhoittunut ennenkuin tekee lopullisen päätöksen erosta? Vitutus siis vain jatkuu kai jos ei ihmeitä tapahdu.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja en osaa ees erotella mikä ottaa kaaliin;13154171:
Nyt kaikki vinkit kehiin..
vaikka "piikki perseessä" se ottaa päähän joten lähtisin sille puolelle että kipu jota et huomaa "vituttaa". Lihakset ei rentoudu joten se ilmenee vituksena. Psykologit kaivelee sitten sen oikean vituksen mutta kun se voi olla myös fyysistä. Itse sain selkä särkyyn joka paheni l: asentoo määräs aika voimakkaita lääkkeitä. Itsellä helpotti sillon ja olin "kännissä". Mutta kun aamulla heräsin olin kuin perseelle ammuttu karhu. Varmaan tulevaisuuden ammatti testaa kaikki sairaudet ja lääkkeet siihen. Hei on myös lääkkeitä jota hyvällä menestyksellä testannut: homeopatia. Ei enää selkä särkyjä. Mutta kun olen luonteeltani tutkija niin siksi haluan tietään miks!
 
Ströminen
Olin kroonisesti vittuuntunut vuosia. Vaiva parani, kun hoidin mieltäni vaivaavan asian kuntoon, eli erosin miehestäni. Mikä ikinä mieltäsi kalvaa, tee parhaasi ja hoida asia kuntoon.
 
Siis?
[QUOTE="vieras";25574833]vaikka "piikki perseessä" se ottaa päähän joten lähtisin sille puolelle että kipu jota et huomaa "vituttaa". Lihakset ei rentoudu joten se ilmenee vituksena. Psykologit kaivelee sitten sen oikean vituksen mutta kun se voi olla myös fyysistä. Itse sain selkä särkyyn joka paheni l: asentoo määräs aika voimakkaita lääkkeitä. Itsellä helpotti sillon ja olin "kännissä". Mutta kun aamulla heräsin olin kuin perseelle ammuttu karhu. Varmaan tulevaisuuden ammatti testaa kaikki sairaudet ja lääkkeet siihen. Hei on myös lääkkeitä jota hyvällä menestyksellä testannut: homeopatia. Ei enää selkä särkyjä. Mutta kun olen luonteeltani tutkija niin siksi haluan tietään miks![/QUOTE]

Onks tää jollain google translatorilla käännetty..?
 
"Kiss"
Määkin olen usein vihainen ja en mistään syystä, koska kaikki hyvin tavallaan. Sanoisin että kyse itsellä ainakin ahdistuksesta,jota käsittelen kiukulla. Omat ahdistuksen syyt eritellään hienosti alla olevan linkin artikkelissa.

http://hyvaterveys.fi/artikkelit/?a=514

"Nuorena aikuisena eläminen on nykymaailmassa helposti sekapäistä puuhaa. Mielessä pyörii tavoitteita, unelmia, vaatimuksia ja pakkoja, joiden lähteitä ei pysty hahmottamaan"

"Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta ei kuitenkaan. Nuoren onkin vaikea ymmärtää ahdistuksensa syitä samoin kuin hänen vanhempiensa: miksi ihmeessä se tuskailee noin, vaikka ikinä ei ole lyöty eikä nälässä pidetty, koulutusta on enemmän kuin uskalsi toivoakaan, puhuu montaa kieltäkin ja koko maailma on avoinna. "

"Jos lapsuus onkin nykyään lyhyt, niin seuraava kehitysvaihe, nuoruus, pitenee. Pätkätyöt, ammatti-identiteetin etsintä ja opiskelujen pitkittyminen, ehkä useaankin ammattiin opiskelu jatkavat vaihetta, jolloin ei olla enää lapsia, mutta ei vielä oikein aikuisiakaan. Häilyvyys ei ole mielelle helppo haaste."

"Voi olla, että elinympäristömme muuttuu nopeammin kuin ihmisen psyykkinen sopeutumiskyky"
 

Yhteistyössä