Hakutulokset

  1. S

    ***Viikko 26***

    Rutistus Kalenterille ja jaksamista + tsemppiä uuteen kiertoon. Kyllä se tärppikin vielä tulee, usko pois. Jaksuja odotteluun myös negojen testaajat. Toivoa on vielä. Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! Kovasti kaipaisin kyllä muitakin nimiä tuonne plussapinoon! Eikö kohta jo joku tulisi...
  2. S

    ***Viikko 26***

    Haettiin Prismasta testi iltakahdeksalta. Tarkoitus oli odottaa aamuun, mutta ei vain voinut. Pissasin toiseen tikuista ja viivoja tuli kaksi!! Testiviiva oli vähän hailakampi, mutta minusta silti "enemmän kuin haamu"!! Tänään on ollut koko päivän raskausfiilis. Eniten siksi, että menkkoja ei...
  3. S

    ***Viikko 26***

    Huomenia, kovastipa on tänne tullut juttua, tää näyttää olevan todellinen piinaviikko meille. Eikä vielä yhtään plussaa!!? Halit negailijoille ja positiivista mieltä kehiin, toivoa on niin kauan kuin täti pysyy poissa! Poika herätti mut seiskan aikaan, mutta jatkoi itse uniaan, ja minä jäin...
  4. S

    ***Viikko 26***

    Huomenta! Vielä on toivoa, täti ei tullut yön aikana! Eiliset aaltomaisesti tuntuneet tätioireet mahassa ovat poissa. Olo on ihan normaali, rinnat kipeät. Tää meinaa mennä jännäilyksi tämä loppu, vaikka oon ollut niin cool koko kierron ajan. Toiveet on ollut melko alhaalla kun tuli...
  5. S

    ***Viikko 26***

    Paaaljon rutistuksia tippuneille. Jaksuja ja tsemppiä uuteen yritykseen!! Minä täällä kurkin koko ajan pöksyihin, että joko punaista näkyy. Menkkaoloja on tullut aaltomaisesti tänään. Tisut on kipeät ja turvonneet. Mut ei mitään erikoista oloa tms. Piinailua siis ja odottelua. Testiä en...
  6. S

    ***Viikko 26***

    Hei vaan, tervetuloa kleopatra mukaan jännäilemään. Onnea miikku72 työpaikasta. Miten musta tuntuu, että sä taidat vielä plussata tässä kierrossa.. Itsellä ei ole kovinkaan odottava olo. Rinnat on kipeät ja masussakin on ollut välillä vaimeita tuntemuksia, mutta yhtä kaikki, hyvin on...
  7. S

    ***Viikko 26***

    Ei mitään uutta kerrottavaa, mutta kirjoittelen nyt aikani kuluksi. Kp 21 jo, kyllä ne jännäilypäivätkin on taas pian käsillä. Muuten, miten laskette kiertonne? Tää seuraava on vaan esimerkki: jos menkat on alkanut 1.6 ja seuraavat tulee 30. 6, sanotaanko silloin että kierto on 29 päivää...
  8. S

    ***Viikko 26***

    Moikkis, olen pitänyt hiljaiseloa tän palstan suhteen, koska fiilikset on ollut aika maissa :( Yritykset jäi taas kiertopäivään 12. Ovis oli kp14-15-16, siis omien tuntemusten mukaan.Luultavimmin kp15 tai 16. Eipä taida tärpätä taaskaan :( Tiedän, että se pieni mahdollisuus on...
  9. S

    ***Viikko 26***

    Masussa nipistelee ovismaisesti. Nyt kun tietäisi, ollaanko vasta matkalla vai onko ovis tapahtunut jo..tikuista olis apua. Miten muilla, onko kovimmat nippailut tarkkaan oviksen aikaan vai onko teillä tuntemuksia jo edeltävinä päivinä?? Uimareita on täälläkin laitettu liikkeelle, mutta...
  10. S

    ***Viikko 26***

    Heippati heippa kaikille, uusille ja vanhoille! Meillä ei ole ihmeempiä juhannussuunnitelmia, ehkä menee vain kotosalla ollessa..ja toivottavasti silloin pissataan ne kaksi viivaa tikkuun..siinä olis mulle juhannushappeningia tarpeeksi :) Alkaa olla tärkeät päivät käsillä. Nyt kun...
  11. S

    ***Viikko 26***

    Tervehdys! Ja tervetuloa messiin salamander, Bunny ja Kalenteri!! Saadaanhan me porukkaa tähän ketjuun vähitellen lisää. Tänne ei mitään ihmeempää. Pojan kanssa nautiskeltiin auringosta ja rantaelämästä eilen ja tänään. Lueskelin vanhoja Vauva-lehtiä ja haaveilin..Siinähän se menee...
  12. S

    ***Viikko 26***

    Ihana aurinkoinen ilma! Kesä tuli vihdoin tännekin!! Meillä on vielä pitkä matka jännäilyihin, mutta aika menee varmaan nopsaan kun on kaikkea kesätohinaa. Viikon päästä pitäis olla sit tositoimissa.. ;) Onko muilla kovasti juhlia tälle viikonlopulle tai yleensä kesälle?? Luulin jo, ettei...

Yhteistyössä