***Viikko 26***

Testasin tänään negan. Apteekissa ei myyty herkkempiä testejä kuin nuo 25.. Enkä sitte jaksanut lähteä enää toiselle puolelle kaupunkia niitä etsimään.
Ajattelin että maanantaina sitte testailen mikäli on tarvetta uudestaan.
Oireita ei vieläkään ole muuta kuin ne satunnaiset kouristelut, tänään ei ole ollu niitäkään enää.
 
Wiola, kiitos ja onnea haamusta! Kyllä se vielä vahvistuu!

silmukka o-n-n-e-a!!

salamander ja Kalenteri, kiitos myös teillekin että otitte mukaan joukkoon!

Niin ja Kalenteri ;
Jos vaikka kiinnittymiseen ois mennyt 8 päivää ja siitä vasta neljän päivän päästä alkais hormonia erittyä, ja senkin jälkeen hitaasti tai jotain...
Onko tuo ihan virallinen tieto, että hormonia alkaa erittyä vasta neljän päivän päästä??? Vai oliko se jokin arvio?

Itse en taida uskaltaa enää toista negaa testata sen maanantaisen jälkeen.... :/
Lasken nyt tuon pisimmän mukaan, eli huomenna ois tätin tulopäivä. Ei kyllä yhtään tunnu siltä, että täti ois tulossa. Neljättä päivää on jo samanlainen jomotus, kuin yleensä on menkkojen aikaan. Kummallista...

Mutta siis :flower: plussanneille ja haamuilijoille :heart: , tarrasukkia molemmille ja paaaljon plussatuulia koko Vauvakuume -ketjuun :whistle: :whistle: :whistle:

p.s. Olipas taas mukavaa lueskella teidän kuulumisia, etenkin, kun saatiin jo erittäin positiivisia uutisia ;)
 
Moi taas, muut asukit! :)

Tikru (näin tuttavallisesti), se 4 pv oli kyllä ihan heitto, siis ilmeisesti tuo aika voi vaihdella paljonkin, mutta en ole varma, onko 4 pv mahdollinen aika, voi kyllä olla niin, että sitä rupeaa erittymään heti kiinnittymisen jälkeenkin. Toisilla vain määrä kasvaa hitaammin? En tiedä... Tuolla Perhesuunnittelun sivuilla on muuten hormonin erittymiseen liittyvä taulukko, johon linkki seuraavassa. Ei kyllä tähän kysymykseen vastaa.
http://metku.net/~pesu/faq.php

Piti tehdä tätitarkastus, ei näy :whistle: Flunssainen olo nyt koko perheellä, joten se siitä oireesta.

Nyt vaan edelleen peukutusta kaikille. b =) d
 
Silmukalle sylin täydeltä onnen toivotuksia!!! Ja Wiolalle haamun vahvistumista.

).( Tätiä ei näy, eikä oireista tietoakaan. Lähdin eilen vielä juhlimaan pitkästä aikaa ystävien kanssa, joita näen nykyään tosi harvoin pitkien välimatkojen takia. Aivan kamalaa tuo alkoholi, en juo enää koskaan!! Huomaa ettei oo kajonnut tuohon nesteesenn pitkiin aikoihin, kun vatsa ei kestä yhtään. Illan ja aamun olen viettänyt pää pöntössä, oksettaa vieläkin. Ainoa mikä ihmetyttaa, ettei ole huono-olo, välillä vaan nousee oksu kurkkuun ja se on menoa sitten (anteeksi ällö jutut :ashamed: )

Testiä en aio tehdä muutamaan päivään. Sen herkän testin jälkeen oon niin varma etten ole raskautunut. Oottelen tätiä tulevaksi.
 


köpömummo.........kp25/28..................yk1..................2.Toiveissa
Bunny...................kp27/28...................yk12...............1.Toiveissa
caeza...................kp 28/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 28/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 31/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Annuli81...............kp 32/28-35..............yk3................1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 32/28....................yk5................2.Toiveissa
Tiikeri82...............kp35/32-36............... yk4.............. 1. toiveissa
Äityli-84...............kp 37/34....................yk10...............2.Toiveissa


Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma


Haamuilijat:flower: :

Wiola



Plussanneet: :heart:
Silmukka

 
Huomenta kaikille! Täällä edelleenki roikutaan eikä tätiä ole näkyny. Lähdemme vkl:ksi reissuun niin saa ajatuksia vähän pois tästä. Maanantaina/tiistaina sitten uus testaus jos on vielä tarpeen. Vähän on kyllä toivoton olo noiden negojen jälkeen...
Onnea Caezan testaukseen!
 
Huomenta!

No voi harmi Salamander, toivotaan että siitä muuksi muuttuu. :hug:

Täällä tais loppua testailut tähän. Tuossa heräsin ja vessassa huomasin jotain erittäin ikävästi tätiä muistuttavaa. Nyt vain tulvaa odotellessa. :( Harmittaa tosi paljon, kun muistuu mieleen kuukauden takainen aika, jolloin luulin jo onnistaneen, eikä siis onnistanut nytkään vaan ollaan taas lähtökuopissa. Sen sijaan että oisin viikoilla 8 tai 9 + jotain, olenkin viikoilla 0 + 0. Ja flunssakin. Tekee mieli rypeä hetki itsesäälissä. Palstailut taitaa tän pinon jälkeen jäädä hetkeksi, hyppään viikolle 32 sitten jälkijunassa. :'(

No mutta täällä kuitenkin jatketaan teidän muiden testitulosten jännäilyä! Tehkääpäs nyt lisää plussia... :)
 
köpömummo.........kp25/28..................yk1..................2.Toiveissa
Bunny...................kp27/28...................yk12...............1.Toiveissa
caeza...................kp 28/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 28/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 31/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Annuli81...............kp 32/28-35..............yk3................1.Toiveissa
Tiikeri82...............kp35/32-36............... yk4.............. 1. toiveissa
Äityli-84...............kp 37/34..................yk10...............2.Toiveissa


Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma
Kalenteri


Haamuilijat:flower: :

Wiola



Plussanneet: :heart:
Silmukka



Päivittelin vielä. Toivottavasti meni oikein!
 
Annuli, kiitoksia! :) On kyllä niin surkea olo, ettei taas mitään rajaa...

Joo, niinpä olikin Salamanderin päivät väärin. Korjasin. Enpäs huomannutkaan tosiaan, että tossa ylhäällä se perjantai olikin, muokkasin torstain listasta. Mulle jotenkin tärkeetä päästä itse tiputtamaan itseni, siksi kiireellä päivittämään...
 
Annulille kanssa :hug: ja Nannalle kiitos :hug: sta!

Mä yritän Annulin tavoin ajatella positiivisesti: voin vetää salmiakkia ja lakritsia ilman sen suurempia laskelmointeja ja lisäksi ehkä matkustella ilman pahoinvoinnin tai km:n pelkoa. Mutta kuinka paljon mieluummin oisin nuo ottanut osakseni kuin TÄDIN, sen vanhan tutun, viheliäisen. :/ (täällä ei ole sellasta naamaa kuin aina silloin tällöin haluaisin laittaa, nyt metsästin enemmänkin tällaista >:| )
 
Heippa! Tänne minäkin ihan uutena tulokkaana ilmoittaudun.
Lasta yritetty enemmän ja vähemmän saada jo jonkin aikaa, tässä kierrossa ihan toden teolla! B)
Nyt tuntuu vahvasti siltä että olisin raskaana. Ei meinaa pää pysyä kasassa kun odotan vaan testipäivää...ellei sitten menkat ala ennen sitä. Jos ei, niin testin teen sunnuntaina 1.7. :snotty: hui! :D
Nyt on ollut ovulaation jälkeen niin vahvoja oireita että olen kyllä ihan hullu jos olen niitä vaan kuvitellut. :ashamed:

-lämmöt koko ajan 37,1- 37,2
-pissattaa koko ajan (tämä oire tuli muutama päivä sitten)
-eilen sain kamalan kovia pistoja/kramppeja alaselkään (ei koskaan ennen)
-muutamana päivänä ollut kova kuvotus (autossa ja kissan oksennusta siivotessa) :LOL:
-yhtenä yönä heräsin kovaan pistoon alavatsassa
-alavatsassa painon tunne, kihelmöinti/kuplinta/kivistys...
-rinnat turvonneet
-hirveä väsymys
-vahva tunne raskautumisesta...

HUHHUH...Olipas siinä oireita kerrakseen. :p
 
Tervetuloa Barbielle mukaan joukkoon piinailevaan! Toivotaan, että sun avullas plussasaldo saisi jatkoa jo heti sunnuntaina, kun testaat. =)

Hyvä idea, Annuli, voisin mäkin lähteä kärräilemään pojan kanssa ja ostaa vähän irtokarkkeja ja niitä syödessä katsoa jotain leffaa myöhemmin. Aamu alkoi aika hyvällä tuulella, mutta eikös sitten tätihavainto tehnyt olon melkoisen herkkikseksi, herkkispäivä siis mullakin.

Tuntuu välillä epätoivoiselta, mietin että jos en saakaan enää kokea (onnistunutta) raskautta ikinä. Mä kun oon haaveillut kolmesta tai neljästä lapsesta. Toki oon onnellinen tuosta yhdestä ihanasta pojastakin. Tai kyllä oletan, ettei tilanne oo mitenkään toivoton, mutta tässä pettymyksessä vaan herää kärsimättömyys ja huoli. Ei jaksais taas kuukautta odottaa, että pääsee ehkä iloitsemaan, ehkä ei.
 
Ohoo, Salamander! Voi kun tässä tapauksessa merkkais jotain. Mun edellinen viesti lähti vähän viipeellä, kun ei yhteys pelannut tossa aikaisemmin, kiva että oli tullut jotain vähän toivoa-antavaa välissä...

Mikäs testi sulla olikaan käytössä? Kovasti eroavat nuo merkit siinä, tekevätkö rodehaamuja vai ei, tai siis joillain testeillä en oo saanut rodehaamua kuin "syystä" eli olen äsken ollut tai juuri tullut raskaaksi. :whistle:
 
Aconin joku early...herkkä testi
Ja juu voi olla että on viivanpaikka, mutta siinä näkyy ihan pikkiriikkisen väriä, pinkkiä. Eli ei ole ihan "harmaa"..
Muttamutta, jalat maassa odotellen sunnuntaita :whistle: yritys kova kymppi
 
Rutistus Kalenterille ja jaksamista + tsemppiä uuteen kiertoon. Kyllä se tärppikin vielä tulee, usko pois.
Jaksuja odotteluun myös negojen testaajat. Toivoa on vielä.

Lämmin kiitos kaikille onnitteluista! Kovasti kaipaisin kyllä muitakin nimiä tuonne plussapinoon! Eikö kohta jo joku tulisi kaveriksi!?

Salamander, peukuttelen sulle viivan vahvistusta. Kai se pinkki jostakin kertoo?? Ei kai se siihen itsekseen tule??

t. Silmukka
 

Yhteistyössä