***Viikko 26***

Kalenteri, pahoittelut km:stä :hug:
Itsellä taisi myös olla aikainen km. Testasin haamun kun täti päivän myöhässä ja sitten meni pari päivää ja aloin vuotamaan ja tein uuden testin ja näytti negaa. Tietty en varma ole tuosta mutta...
Vitsit ku aika tosiaan matelee...kävin laskemassa myös oman oviksen ajankohdan ja juuri silloin olemme ystävämme häissä...noh täytyy yrittää olla kekseliäs :whistle:
Ihana ilma ulkona tosiaan ja minä istun töissä |O
 
Tervehdys!

Ja tervetuloa messiin salamander, Bunny ja Kalenteri!! Saadaanhan me porukkaa tähän ketjuun vähitellen lisää.

Tänne ei mitään ihmeempää. Pojan kanssa nautiskeltiin auringosta ja rantaelämästä eilen ja tänään. Lueskelin vanhoja Vauva-lehtiä ja haaveilin..Siinähän se menee. Vauva-asiat kyllä pyörii mielessä koko ajan jollakin tavalla.

Kirjoitelkaahan kuulumisianne niin pysyy meidän ketju ylhäällä.

t. Silmukka



 
TIISTAI 5.6

Bunny...................kp3/28.....................yk12.............1.Toiveissa
salamander..........kp4/28......................yk2...............2.Toiveissa
Nanna81.............kp7/29-36................yk7................1.Toiveissa
Kalenteri...............kp8/28....................yk5................2.Toiveissa
Annuli81.............kp8/28-35................yk3................1.Toiveissa
Silmukka............kp10/29-31.................yk4...............2.Toiveissa
Minttu mamma....kp 11/30-32................yk2...............2.Toiveissa
Pupu76...............kp 11/28-35.................yk3..............1.Toiveissa



 
Morjens! Olen onnistunut pysyttelemään poissa näiltä sivuilta pari päivää. Nyt alkaa kuitenkin oviksen aika taas lähestyä ja ajatukset on väkisinkin raskaushommissa. Pientä nipistelyä tuntuu jo tuolla muniksissa. Taitaa olla mielikuvitusta. =) Viime kierrossa kyllä tunsin oviksen ajankohdan selvästi.
Nyt on sitten suunnitelmissa, että lempi leiskuu seuraavat päivät. ;)
 
Moi..
Juuri laskeskelin, että taitaa ovisaika olla viikonloppuna.. Olisi ihan loistava ajankohta, mutta appivanhemmat tulevat kyläilemään ja mahdollisuudet meni siinä. :headwall: Kierto vaihtelee, joten voisi ollakin vasta alkuviikosta. Mutta kun ei ajankohdasta oikein tiedä, kun ei ole oireita pahemmin ole ollut.. Noo, eipähän tarvitse stressata tässä kierrossa, onnistuu jos onnistuu... Viikonloppuna kuitenkin pitää olla kiltisti... :saint:
 
Moikka taas kaikille. Oon jo pidempään seuraillu vierestä muiden pinoilua, ja nyt uskallan taas tulla palstailemaan mukaan. Täällä näyttää olevan aika lailla tuttuja ennestään, ja uusiakin immeisiä kertynyt jännäilemään. Plussa tuulia ja ovistuntemuksia kaikille!!

Äityli -84........kp13/34.........yk 10.......2 toiveena

Aijuu, tänään tuli yksi pienen pieni tippa verensekaista limaa, voisko olla kiinnittymistä? Mulla siis erittäin aikainen ovulaatio, yleensä jossain tossa kp 8-11 vaiheilla.
 
Bee
Keskiviikko 6.6.2007

Bunny...................kp 4/28.....................yk12.............1.Toiveissa
salamander..........kp 5/28.....................yk2...............2.Toiveissa
Nanna81..............kp 8/29-36................yk7...............1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 9/28.....................yk5................2.Toiveissa
Annuli81...............kp 9/28-35...............yk3................1.Toiveissa
miikku72...............kp 9/26-30...............yk 5...............1.Toiveissa
Silmukka...............kp 11/29-31.............yk4................2.Toiveissa
Minttu mamma......kp 12/30-32.............yk2................2.Toiveissa
Pupu76.................kp 12/28-35.............yk3................1.Toiveissa
Äityli-84................kp 14/34...................yk10..............2.Toiveissa


:wave: Tervetuloa Äityli-84 ja miikku72!

Bunny
 
Tervetuloa uudet vain minunki puolesta =)
Annuli81 : tosiaan ärsyttää istua täällä sisällä toimistossa kun voisi olla ulkona vaikka uimassa... Kesälomaa odotellessa.
Eilen saatiin vihdoinkin uima-allas täytettyä ja myrkyt heitettyä veteen. Saas nähdä koska sinne tarkenee pulahtaan :p
Ja edelleenkin voivottelen kuinka aika matelee...Aivan liian monta päivää ja yötä testin tekoon...No kohta pääsee täysillä peittoja heilutteleen, että nyt sitten edes jotain
:D
Onko jollain jotain oikeaa tietoa tuosta greippimehun tehosta?
Eli onko siitä oikeasti ollut apuja raskautumiseen? Esikoinen sai alkunsa heti kerta laakista...sitä tyhmä tietty toivoi että nyt tälläkin kertaa yhtähyvin tärppäisi..vaan eipä se mee niinku elokuvissa :ashamed:
Voiko kaavinta muuten aiheuttaa jotain että raskautuminen hankaloituu?
 
Heissan! Minäkin ilmoittaudun mukaan. Ensimmäinen haaveissa ja nyt toinen yrityskierto keskenmenon jälkeen, mutta kaiken kaikkiaan tämä on nyt kai viides yrityskierto, jos lasketaan mukaan se kerta jolloin tärppäsi, mutta tuli km. Tänään kp 9/26-30 ja kovasti odottelen jo, että pääsen aloittamaan tikuttelun loppuviikosta.
 
Heippa!

Salamander, kiitos :hug: sta ja sama sullekin, ei ole aina helppoa elämä...

Täällä normaalit kp 9:n tunnelmat, ei siis vielä oikein minkäänlaista stressiä eikä yli-innostusta kehissä. Ois kiva, jos onnistuis pitämään tässäkin kierrossa ajatukset poissa ryppyotsayrittämisestä, kun se saa päivät kulumaan niin hitaasti. =) Maltillisesti vain siis mutta kuitenkin tärppitilaisuuksia riittävästi tarjoillen. Uskomatonta, mutta hiukan vuotoa on tullut vielä tänäänkin. :/

En taida tässäkään kierrossa tikuttaa, on ollut niin selvät ovisoireet aiemmissakin kierroissa. Toivottavasti tää varh. km tai kemiallinen tai mikä nyt olikaan ei sotke sykliä, joka vasta hiljattain kunnolla palautunut normaaliksi (olen imettänyt poikaa kauan ja edelleenkin imetän). Ei enää jaksais mitään 50-päiväistä kiertoa, ainakaan jos tulos ei kierron lopulla ole se toivottu +. :p

Poika ei nukkunut ollenkaan päiväunia tänään ja simahti sitten syliin äsken, vienpä palleroisen petiin ja sit vois vähän töllätä töllöä. Tsemppiä kaikille alkukierron rasittaviin päiviin, ei niitä enää niin monta ole edessä,

t. Kalenteri
 
Täältä ilmottautuu taas kerran yksi kuumeilija mukaan, nyt pitikin oikein kirjautua kun en osannut muuten kirjoitella tänne, elikkä joku voi muistaakin esiinnyin edellisissä ketjuissa nimimerkillä päkä, ja nyt siis kirjautuneena nasu79. kp 13/29-31...yk 5....3 toiveissa. Haaveena olis saada viisihenkinen perhe elikkäs kolme lasta, kaksi poikaa on jo ennestään, nyt tuntuu plussaaminen kestävän. Toivotaan kaikille plussatuulia tähän kiertoon.
 
Tervetuloa uusille :wave:
Täytyy nostella ettei tiputa toiselle sivulle...

Kyllä taas ahdistaa sisäilma.. kesälomaankin vielä on aikaa yli kuukausi. Onko teillä jo juhannussuunnitelmia? Me suunniteltiin aatoksi perinteistä grillausta kaveriporukalla. Lauantaina onkin sitten kaveripariskunnan häät.
 
Heippati heippa kaikille, uusille ja vanhoille!

Meillä ei ole ihmeempiä juhannussuunnitelmia, ehkä menee vain kotosalla ollessa..ja toivottavasti silloin pissataan ne kaksi viivaa tikkuun..siinä olis mulle juhannushappeningia tarpeeksi :)

Alkaa olla tärkeät päivät käsillä. Nyt kun jaksettais olla aktiivisia. Viime kierroissa ollaan oltu aika laiskoja ja aina on saanut miettiä, että pysyyköhän vauvasiemenet hengissä ovikseen asti. Nyt vois yrittää skarpata..

Tikuttelemaan en kuitenkaan vielä ala opettelemaan. Ehkä sitäkin sitten jatkossa joskus, jos on vielä tarvis.

Nyt päikkäreille pojan kans, kun alkaa tuossa riehua väsyneenä.

 
lisäisittekö listalle minutkin..parir kemialliset plussat takana, muuten pelkkää miinusta. yritys siis jatkuu ja yk 5 alkaisi..tänään vissiiin kp 6 menossa ja normi kierto sen noin 34 päivää. ja kolmannesta lapsesta olisi kysymys...jotenkin NIIN väsy tohon pettymiseen ..huokaus, kuitenkin jänskäily on yhdessä kivempaa kun yksin.

plussatuulia meille kaikille!
 
Tervetuloa uudet! Mulla alkaa huomenna oviksen tikuttelut. Olen ihan koukussa tikutteluun - musta on vaan niin kiva tietää, että milloin ovis tapahtui, niin osaa ajoittaa pupuilutkin mahdollisimman tarkasti oikeaan aikaan.

Eipä täälläkään sen ihmeempiä juhannussuunnitelmia. Lähinnä kai grillailua ja saunomista kotosalla. Ja tietysti jännäämistä...en kyllä juhannuksena vielä taida uskaltautua testailemaan.

Neljä viikkoa vielä kesälomaan... Voi kun näitä kelejä riittäisi vielä sinnekin asti!
 
Bee
Hello!
Täällä kp 5 ja Puregon pistoksia mennyt kolme päivää. Mieliala kamala, kaikki suututtaa ja ketuttaa. Johtuu piikeistä, luulisin....
Vielä liian monta päivää ovikseen... :eek:

Juhannus menee meillä mökkeillessä, naapurimökin kavereiden kanssa luultavasti istutaan iltaa. B)

Ihana ilma ollut tänäänkin, täytyy mennä rasvaamaan auringon polttamaa ihoa! :D
 
Moi kaikki uudet ja vanhat!
Nyt on varmasti hedelmälliset ajat kyseessä täälläpäin, sen verran on voimakkaita ovis oireita. Koskaan en ole tikuttanut ja jos tässä kierrossa ei tärppää, niin seuraavassa aion tikuttaa. Selviäisi sitten se, että onko ovis silloin kun kuvittelenkin.
Joka tapauksessa pikku-uimareita on laitettu tarjolle, jos vaikka arvon munasolua sattuisi kiinnostamaan. Täytyy ne uimarit laittaa hommiin vielä viikonloppunakin, ettei ainakaan yrittämisestä jää kiinni.
Ensi viikolla on sitten luvassa hullua oireiden kyttäilyä. Ja sitten viikolla 25, kun homma menee jännittävämmäksi, olen sukuloimassa. Yritän salaa päästä netissä käymään. Juhannuksena olenkin vissiin täysin nettipimennossa. No tuleepa muuta ajateltavaa. En pääse ainakaan pissaamaan viiteen tikkuun turhaan, niinkuin viime kierrossa. Viikolla 26 on sitten aikaa pissailla, jos vielä tarvetta on.

Mä tilasin myös netistä niitä Aconin herkkiä kasettitestejä. Nyt olen kyllä lukenut näiltä sivuilta niin paljon juttuja noista testeistä (vääristä haamuista ja muista), etten tiedä kannattaisko niitä edes käyttää. No varmaan maltan olla käyttämättä. Tiedän, että pissaan heti niihin kaikkiin viiteen. :)

Hedelmällisiä päiviä kaikille.. :flower:
 
Bee
~Perjantai 8.6.2007~

Bunny...................kp 6/28.....................yk12..............1.Toiveissa
caeza...................kp 7/34......................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 7/28.....................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 10/29-36...............yk7...............1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 11/28....................yk5................2.Toiveissa
Annuli81...............kp 11/28-35..............yk3................1.Toiveissa
miikku72...............kp 11/26-30..............yk 5...............1.Toiveissa
Silmukka...............kp 13/29-31..............yk4.................2.Toiveissa
Minttu mamma......kp 14/30-32.............yk2.................2.Toiveissa
Pupu76.................kp 14/28-35.............yk3.................1.Toiveissa
nasu79.................kp 14/29-31...............yk5................3.Toiveissa
Äityli-84................kp 16/34...................yk10...............2.Toiveissa

 
Bee
~Lauantai 9.6.2007~

Bunny...................kp 7/28.....................yk12..............1.Toiveissa
caeza...................kp 8/34......................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 8/28.....................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 11/29-36...............yk7...............1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 12/28....................yk5................2.Toiveissa
Annuli81...............kp 12/28-35..............yk3................1.Toiveissa
miikku72...............kp 12/26-30..............yk 5...............1.Toiveissa
Silmukka...............kp 14/29-31..............yk4.................2.Toiveissa
Minttu mamma......kp 15/30-32.............yk2.................2.Toiveissa
Pupu76.................kp 15/28-35.............yk3.................1.Toiveissa
nasu79.................kp 15/29-31...............yk5................3.Toiveissa
Äityli-84................kp 17/34...................yk10...............2.Toiveissa

Hiljaista on.. Taitaa kaikki olla nauttimassa auringosta tai sitten peitot pöllyää oikein urakalla! :p Näkyy monilla olevan ovispäivät lähellä..

).:) itsellä on ultra tiistaina, pitää ottaa irrotuspiikki mukaan.. Jos hyvin käy munikset on jo silloin tarpeeksi isoja ja ovulaation voi käynnistää. Sitten onkin edessä pitkät 14 päivää.. ;)

Ihanaista kesäpäivää kaikille! :wave:

 
Masussa nipistelee ovismaisesti. Nyt kun tietäisi, ollaanko vasta matkalla vai onko ovis tapahtunut jo..tikuista olis apua.

Miten muilla, onko kovimmat nippailut tarkkaan oviksen aikaan vai onko teillä tuntemuksia jo edeltävinä päivinä??

Uimareita on täälläkin laitettu liikkeelle, mutta taas on tapahtumassa niin, että kovimmat innostukset touhuiluun alkaa laantua. Nuo masupakotuksetkin saa mulla sitä aikaan, että ajatus petileikeistä ei oikein sytytä. Huonompi homma, jos ovis tapahtuukin ensi viikon alussa,eikä lisäuimareita saada liikenteeseen..Ootteko te kaikki muut niin viriilejä, että jaksatte innostua helposti vaikka päivittäin vauvapuuhiin?

Bunny, oletko pitkään ollut lapsettomuushoidoissa? Minkälaisesta jutusta sun kohdalla on kysymys? Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitat esim. tuolla piikillä..?


 
Bee
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka:
Bunny, oletko pitkään ollut lapsettomuushoidoissa? Minkälaisesta jutusta sun kohdalla on kysymys? Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitat esim. tuolla piikillä..?
Huhtikuusta lähtien ollaan oltu varsinaisesti lapsettomuuspolilla hoidoissa. Mulla on siis PCO=monirakkulaiset munasarjat, miehessä ei mitään vikaa.
En ovuloi oikeastaan ollenkaan (en ainakaan ole kertaakaan ovuloinut kuluneen vuoden aikana) ilman lääkitystä.
Kokeilussa on ollut kahta eri tablettia, Clomifen ja Femar, kasvattamaan munasoluja, kumpikaan ei auttanut.
Nyt sitten siirryttiin astetta kovempiin aineisiin, eli piikitän mahaan päivittäin kp3-9 (ainakin) Puregon nimistä lääkettä. Sitten kun munikset on kasvaneet tarpeeksi (doctor katsoo ultralla), lääkäri antaa luvan pistää irrotuspiikin, eli Pregnylin. Munasolu irtoaa parin päivän (muistaakseni) sisällä piikin antamisesta. Keinotekoisesti siis luodaan koko kierto. Voi olla että saan vielä jotain muuta lääkettä, esim. keltahormonia loppukierroksi..
Että tällainen systeemi meillä.. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka:
Masussa nipistelee ovismaisesti. Nyt kun tietäisi, ollaanko vasta matkalla vai onko ovis tapahtunut jo..tikuista olis apua.

Miten muilla, onko kovimmat nippailut tarkkaan oviksen aikaan vai onko teillä tuntemuksia jo edeltävinä päivinä??
Mulla ainakin nippailut alkaa monta päivää ennen ovista ja ovis tapahtuu vasta sitten, kun nippailut on loppuneet. Tämän totesin sen jälkeen, kun aloin käyttää tikkuja.

Mulla tikuttelut parhaillaan meneillään. Ovista odottelen tuossa alkuviikosta, viimeistään keskiviikkona. Minä en ainakaan ole niin viriili, että jaksaisin innostua pupuilusta harva se päivä. Osittain siksi aloitinkin tikuttelut, että osataan kohdistaa puuhailut tarkemmin oikeille päiville. Mutta kyllä tässä oviksen aikoihin on selvästi himokkaampi olo ;)
 
Mietin samaa kuin Silmukka. Tänään on selkeästi kovin nipistelypäivä (kp15), mutten oikeestaan tiedä mitä se tarkoittaa. :/
Katoin tänään apteekissa niitä apteekin omia ovistikkuja ja kalliita näyttivät olevan. Olis kai kuitenkin kannattanut ostaa. Jos sitä vauvaa yrittää tekemällä tehdä monta päivää putkeen, niin ei se kovin hehkeätä ole.
 
heippa kaikille,

Oviksesta: En ole huomannut mitään kipuilua, joten ajankohta on hieman arvoitusta. Tikuttelusta en ole vielä innostunut, täytyy sitten ottaa käyttöön, jos ei muuten tunnu tärppäävän. Tikuttelusta tulee vain suurempi pettymys, kun/jos täti tulee. Nyt kun ei ole tietoa oviksesta, niin vain jännittää miten käy. Ehkä se on vain itsesuojeluvaistoa.

Sänkypuuhastelu päivittäin ei oikein innostu, mutta joka toinen päivä maistuukin jo.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Mukavaa lauantai iltaa kaikille. Mulla olis tikuttelut parhaillaan menossa, torstaina tuli haalea viiva kontrolliviivan viereen ja tänään samanlainen edelleen. Harmittaa kun perjantai jäi välistä, oli mukamas niin kiire. Pitää huomenna yrittää taas tikuttaa jossain välissä, vaikka lupasin miehen seuraksi lähteä konepäiville. Mulla on kyllä oviksen aikoihin alamaha ja kipeä siltä puolelta jolta munasolu irtoaa ja muutenkin tuntuu nippailuja.
Eipä meilläkään ihan jokapäivä sänkypuuhastella, mut ainakin joka toinen päivä on yritetty, viimeksi tänään aamupäivällä varmistettiin et siimahäntiä olis liikkeellä, muuten oon tänään vaan oleskellut ulkona lasten kanssa ja käytiin taatan (mun isän) nimppareilla (jotka oikeesti olis huomenna) ja samalla mentiin katsomaan kuinka heidän mökkiprojekti edistyy, ovat siis rakentaneet nyt vuodenpäivät pientä hirsimökkiä ja se alkaa vihdoin olemaan kunnossa.
 

Yhteistyössä