Hakutulokset

1. Ä

Meili + facebook-kavereita?

Olen 38 v. kahden tytön äiti itärajalta. Toinen tytöistä 11 v ja toinen 7 v. Löytyisikö meili/facebook-kavereita? Paikkakunnalla ei väliä, tietysti jos sattuisi löytymään lähialueelta niin voisi ehkä joskus nähdäkin. Laita yv:tä.
  2. Ä

Te, jotka kaipaatte "vastauksia"!

Miltäs mun tulevaisuus näyttää? Jatkuuko liitto, muutammeko?
  3. Ä

sisälämpötilanne?

Meillä sisällä 22 astetta ja sopivalta tuntuu.
  4. Ä

Talolaina avioeron jälkeen

Osaisikohan kukaan auttaa? Olen kypsytellyt itsekseni avioero -ajatusta jo jonkun aikaa. Ei tämä elämä tästä parane, enkä todellakaan tiedä välitänkö enää miehestäni. Häntä ajatellessani tunnen lähinnä ärtymystä. Ja kaikki mitä hänestä ajattelen, on negatiivista. Aivan kun en enää keksisi...
  5. Ä

Onko sulla asiat hyvin, oot "onnellinen"?

Miulla on asiat ihan ok ja olen onnellinen. On kaksi tervettä lasta, hyvä mies ja kiva työpaikka. Mitäs sitä muuta kaipais?
  6. Ä

9 -vuotiaan tytön kengännumero?

Joo tämän miekin huomasin, että kun koko on kohdallaan, niin liian leveät ovat.
  7. Ä

Eli ei meidän tytöllä nyt NIIN suuret jalat ole -vielä! :laugh:
  8. Ä

Tulipa mieleeni kysellä tuommoista, kun näin koulujen alettua kävimme ostamassa tytölle lenkkarit. Ihan paikallisesta Robin Hoodista, tämmöiset suht halvat, kun tyttö tuhoaa kengät vajaassa vuodessa :D Niin eipä löytynytkään enää lasten kokoja, piti ostaa naisten lenkkarit kokoa 37. Siis...
  9. Ä

G: Millä rv:lla lapsesi ovat syntyneet?

Esikoinen rv 41. Kuopus rv 42+1.
  10. Ä

Hei tänään Oprah!!!

Täysin samaa mieltä!
  11. Ä

Oletteko kokeilleet?

Onko kukaan kokeillut Hanna Partasen ohjeita, siis niitä tehodieettejä esim. mitä on Kauneus Ja terveys -lehdissä ollut? Ja onko auttanut?
  12. Ä

sain kaupassa suurta huomiota osakseni (ei kyse häläreistä, eikä lapsista..)

Miun taas täytyy toivoa, ettei osu hämähäkkiä kaupassa mihinkään ruumiinosaan mönkimään... Alkuviikosta kun oltiin mökillä ja bongasin hämähäkin kiipeilemässä kädellä, niin nopeesti lensi kaikki vaatteet pois kun en ollut varma minne se katosi kun huitaisin... Ja taas oli naapurimökkiläisillä...
  13. Ä

Vihta vai vasta?

Peesaan tätä =)
  14. Ä

Minkä näköinen nainen on kaunis...?

Anteeksi vaan jos loukkaan, mutten kyllä ymmärrä yhtään tuollaisia miehiä. Kyllähän tässä itsekukin muuttuu ulkonäöllisesti ja muutenkin, kun tuota ikää siunaantuu lisää. Eihän kukaan ikuisuuksia pysy samannäköisenä kuin oli nuorena, ja miksi pitäisikään? On minullekin tullut pyöreyttä lisää...
  15. Ä

Muita, ketä ärsyttää tytsi-89:n päteminen?

Ei ärsytä. Muistan kyllä vielä oman nuoruuteni ja sen, millainen itse olin teininä... Ja saahan kaikilla omia mielipiteitä olla, eikä sun ole niitä pakko lukea jos ärsyttää niin paljon.
  16. Ä

Maksatteko te televisiomaksun?

Joka kuukausi tuo lähtee tililtä..
  17. Ä

G:Missä sairaalassa itse synnyit?

:wave: EKKS:ssa. Eikö ole muita?
  18. Ä

G: Kuinka monta lasta ja iät?

Kaksi tyttöä, 5v. ja 9 v.
  19. Ä

Mies ei kykene

Kyllä on ylipainoa ja syö roskaruokaa. Itse asiassa tuo sama tuli mieleeni, kun katsoin sitä ohjelmaa missä se mies söi kuukauden vaan mäkkärin ruokaa.. Niin siinähän se tyttöystävä sanoi että seksi on vähentynyt ja mies on tosi väsynyt koko ajan, kun ei urheillut ollenkaan. Itsekin mies...
  20. Ä

Jos miehenne voittaisi lotossa...

Kyllä tuo kuulemma suostuisi :D

Yhteistyössä