??
Bonaire 26.08.2007 #5 paremminkin vois mennä,mut ne asiat on sellasia,joihin en itse voi kauheesti vaikuttaa..
Äiti-72 26.08.2007 #7 Miulla on asiat ihan ok ja olen onnellinen. On kaksi tervettä lasta, hyvä mies ja kiva työpaikka. Mitäs sitä muuta kaipais?
Miulla on asiat ihan ok ja olen onnellinen. On kaksi tervettä lasta, hyvä mies ja kiva työpaikka. Mitäs sitä muuta kaipais?
polka harmaana 26.08.2007 #9 On tässä kaikenlaista stressitekijää tällä hetkellä, mutta siihen nähden olen kyllä onnellinen. Tärkeintä, että mulla on rakastava mies ja kaksi tervettä lasta ja kohta syntyy kolmas tenava.
On tässä kaikenlaista stressitekijää tällä hetkellä, mutta siihen nähden olen kyllä onnellinen. Tärkeintä, että mulla on rakastava mies ja kaksi tervettä lasta ja kohta syntyy kolmas tenava.
Nunneliini 26.08.2007 #10 Kai ne asiat on ihan ok, rahatilanne vois olla parempi ja stressiä vähemmän mut muuten hyvin menee...
Kai ne asiat on ihan ok, rahatilanne vois olla parempi ja stressiä vähemmän mut muuten hyvin menee...
Keittiönoita 26.08.2007 #18 On hyvin ja olen elämääni tyytyväinen. Muutama stressinaihe on, mutta niitä nyt on aina.