Hei tänään Oprah!!!

ei se teini siellä vankilassa syyttömänä istu,vaikka on 15v lapsi ei voi tappaa ketään,vaikka olisi millanen elämäntilanne ja vaikka kuinka sekaisin en voi ymmärtää että kukaan voisi puukottaa vauvaa,toista ihmistä.aina kun alle kaheksantoista vuotias jotain tämmöstä tekee niin kuuluu tuo sama että se oli lapsi jne..tiedän monia teini äitejä jotka ovat valmiinpia äidiksi kun ns.äidiksi sopivan ikäiset,teko tuolla tytöllä oli kertoman mukaan ollut niin karmea että ikä ja elämäntilanne mun mielestä sitä ei voi kuitata.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:
Mulla jäi mietityttämään se kun se tyttö sano siinä että
"Tämä teko antaa minusta erilaisen kuvan kuin mitä minä oikeasti olen. Tuntuu että olisin kauhea ihminen..."
tämäkin kommentti oli tosiaan häiritsevä.
:x ja edelleenkin ihmettelen vauvan murskattua kalloa.
luin haastattelun uudestaan läpi ja kai se murskattu kallo johtui siitä et ku se jessica pyörtyi vauva sylissä ja kaatui sit sen päälle, ehkä....
se on tosiaan mahdollista, mutta siihen kivijuttuun en usko ,koska vauva heitettiin kuitenkin veteen.

Vieras
Ja kukaan ei edelleenkään ole sitä mieltä, että vauvan isä oli yhtälailla syyllinen? Just just, miehet ne vaan näyttää aina pääsevän kuin koira veräjästä. Jos 15-vuotiaan tytön pitäisi tietää, että seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, niin kaipa pojan pitäisi tietää sama myös?

vieras
No kerrankin minusta se Oprah on järkevämpi kun tämän palstan rouvat. Mitä toista enää tuomitsemaan. Tyttö sai rangaistuksen, kärsii sen ja elää itse asian kanssa koko loppuikänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja kukaan ei edelleenkään ole sitä mieltä, että vauvan isä oli yhtälailla syyllinen? Just just, miehet ne vaan näyttää aina pääsevän kuin koira veräjästä. Jos 15-vuotiaan tytön pitäisi tietää, että seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, niin kaipa pojan pitäisi tietää sama myös?
no kyllä todellakin oli syyllinen osallistumisestaan ja peittelystä.

viiden minuutin missi
En tiedä, enkä väitäkään tietäväni, SEN VUOKSI en ole valmis "kivittämään" tätä kyseistä ihmistä. Teki väärin, tottakai, mutta me emme voi tietää olosuhteita jotka vaikuttivat asiaan.

Minä olen ;)

Mielestäni iusälle olisi kuulunut sama rangaistus kuin äidillekin. Yhdessähän olivat asian miettineet.

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Mielestäni iusälle olisi kuulunut sama rangaistus kuin äidillekin. Yhdessähän olivat asian miettineet.
Täysin samaa mieltä!

Yhteistyössä