samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:miksi vauvan kallo oli murskana??
oliko tyttö tehnyt senkin vai mikä sen oli aiheuttanut, jäi vaivaamaan.
minusta tyttö oli todella epäilyttävä tarinoineen.
samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:miksi vauvan kallo oli murskana??
oliko tyttö tehnyt senkin vai mikä sen oli aiheuttanut, jäi vaivaamaan.
minusta tyttö oli todella epäilyttävä tarinoineen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Unohtui myös sanoa, että tuon tytön äiti on sairaanhoitaja, eikä huomannut että tyttärensä oli raskaana ja synnytti kotona... ja puoli tuntia sen jälkeen tyttö meni perheensä kanssa päivälliselle...
Tuo on mahdollista vaan jenkeissä.
Voiko sitä kukaan olla kauhean normaali jos on kovan henkisen paineen alla?Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:onhan minulla korvat päässä...
tuollaista itkua väänsin minäkin nuorena, kun jäin kiinni jotain tuhmuuksista, ääni oli väkisin itkuinen koko haastattelun ajan, eikä normaali nuori tee tuollaista se on aivan varma...
En nähnyt ohjelmasta kuin lopun mut samaa ihmettelin. Oikein kävi ärsyttämään kun piti yrittää itkua tuhertaa mut kyyneltäkään ei tullut, ennen kuin Oprah kävi lässyttämään hänelle siinä lopussa. Itsesääli sit vihdoin kirvoitti muutaman kyyneleen. :xAlkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:NAINEN OLI TODELLA OMALAATUINEN TEKOITKUINEEN KAIKKINEEN... |O
no ensin vauva löydettiin ja sit tää jessica(?) kertoi sen uudelle poikaystävälle kaiken julkisella paikalla, baarissa vissiin, ja joku sit kuuli tän keskustelun.Alkuperäinen kirjoittaja Bayan Fare:No jos on mahan päällä seissy ja ties mitä muuta tehny, ni onko se kovin kumma jos kuolleena syntyyki...
Miten tapaus tuli sitten ilmi?
En katsonut ohjelmaa..
tyttö sai tuomion taposta jotenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Katsoin. En usko että tyttö on tappanut vauvan. Olisihan se vauvan itku kuulunut muillekin kodissa jos hengissä olisi ollut.
kukaan ei pystynyt varmaksi sanomaan et oliko lapsi tapettu vai syntynyt kuolleena.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tyttö sai tuomion taposta jotenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Katsoin. En usko että tyttö on tappanut vauvan. Olisihan se vauvan itku kuulunut muillekin kodissa jos hengissä olisi ollut.
...
mutta sitä ei pystytty todistaa, jos se oli ollut kuollut syntyessään vai jos se kuoli ku se puukotti sitä, sen takia se sai vain 6 vuotta. Tai näin mä ymmärsin.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tyttö sai tuomion taposta jotenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Katsoin. En usko että tyttö on tappanut vauvan. Olisihan se vauvan itku kuulunut muillekin kodissa jos hengissä olisi ollut.
...
Niin sai syytteen ja tuomittiin. Aikaa oli mennyt kuitenkin jo 6 vuotta ennen kuin vauva löydettiin. Mie en kyllä ala tuomitsemaan teiniä tietämättä mitään asiasta ja hänen tai vauvan silloisesta tilasta.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tyttö sai tuomion taposta jotenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Katsoin. En usko että tyttö on tappanut vauvan. Olisihan se vauvan itku kuulunut muillekin kodissa jos hengissä olisi ollut.
...
tämäkin kommentti oli tosiaan häiritsevä.Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Mulla jäi mietityttämään se kun se tyttö sano siinä että
"Tämä teko antaa minusta erilaisen kuvan kuin mitä minä oikeasti olen. Tuntuu että olisin kauhea ihminen..."
Aikaa meni 6 kuukautta vauvan löytämiseenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Niin sai syytteen ja tuomittiin. Aikaa oli mennyt kuitenkin jo 6 vuotta ennen kuin vauva löydettiin. Mie en kyllä ala tuomitsemaan teiniä tietämättä mitään asiasta ja hänen tai vauvan silloisesta tilasta.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tyttö sai tuomion taposta jotenAlkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Katsoin. En usko että tyttö on tappanut vauvan. Olisihan se vauvan itku kuulunut muillekin kodissa jos hengissä olisi ollut.
...
ei ole todellakaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja viiden minuutin missi:Jos pieni, hento vauva laitetaan kassiin, johon laitetaan myös kiviä, ja nakataan järveen, niin eikö ole ihan loogista että kallo voi murtua?
aivan ,hänen oman kertomansa mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisiko vauvan kallo murskaantunut, kun syntyi vessan pyttyyn ja sitten tyttö vielä kaatui vauvan päälle. Siis hänen oman kertomuksensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tämäkin kommentti oli tosiaan häiritsevä.Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Mulla jäi mietityttämään se kun se tyttö sano siinä että
"Tämä teko antaa minusta erilaisen kuvan kuin mitä minä oikeasti olen. Tuntuu että olisin kauhea ihminen..."
:x ja edelleenkin ihmettelen vauvan murskattua kalloa.
No eikös se vauvan isä heittänyt kassin, jossa vauva oli, johonkin louhokseen.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tämäkin kommentti oli tosiaan häiritsevä.Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Mulla jäi mietityttämään se kun se tyttö sano siinä että
luin haastattelun uudestaan läpi ja kai se murskattu kallo johtui siitä et ku se jessica pyörtyi vauva sylissä ja kaatui sit sen päälle, ehkä....Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:tämäkin kommentti oli tosiaan häiritsevä.Alkuperäinen kirjoittaja Färbö:Mulla jäi mietityttämään se kun se tyttö sano siinä että