Hakutulokset

1. Ä

Mies ei kykene

Ei ole käynyt lääkärillä, enkä kyllä tiedä miten sellaista edes ehdottaisin, ettei ottaisi nokkiinsa... Olisi kyllä ihan hyvä ajatus käydä kyselemässä, josko sieltä apua tulisi..
  2. Ä

Mies ei kykene

Kyselenpä täältäkin, vaikka tuonne toisen osioon kirjoitinkin jo aiheesta. Eli mikä on vialla kun aina kun yritämme harrastaa seksiä, se kaatuu siihen että miehen erektio häviää. Eihän hommasta sitten mitään tule. Seksittömyys on jo alkanut rassata minun hermoja, ja eilen illalla ajattelin että...
  3. Ä

Kysymys miehille!

Eli eipä onnistunut eilen illalla suunnitelma, no mies oli kyllä kiinnostunut mutta homma kaatui taas siihen ettei seiso. Sama ongelma ollut vuosikaudet ja siksipä seksi onkin ollut kortilla. Alku menee aina ihan hyvin, mutta kun pitäisi ryhtyä hommiin niin ei onnistu. Muilla keinoilla seisokki...
  4. Ä

Mies ei halua seksiä

Mutta vikaa on kyllä ollut minussakin. Ei ole vaan huvittanut. Meillä ollaan oltu seksittä jo 4 vuotta (!! :o ) mutta nyt olen päättänyt että asia muuttuu. Yhtenä syynä on ollut hormoniehkäisy, joka vei minulta halut tyystin. Nyt olen ollut 3 kk ilman ja tuntuu, että kyttäilen kaikkia miehiä...
  5. Ä

Lastenhoidollisia ennakkoluuloja ja periaatteita

"Oman lapsen kakka ei haise eikä yökötä..." Juu eipä! "Mihinkään ei vauvan kanssa pääse." Hyvin pääsi ja joka paikkaan mihin haluttiin mennä.
  6. Ä

Moi kaikille!

ja kyselen samalla, mistä noita hienoja hymiöitä saa? (enkä huomannut tuota siun kysymystä toisessa ketjussa =) )
  7. Ä

Moi kaikille!

Päätin minäkin nyt rekisteröityä, joten tervehdys kaikille! :wave: Olen kahden tytön äiti Etelä-Karjalasta, työssä hoitoalalla.

Yhteistyössä