Mies ei kykene

Kyselenpä täältäkin, vaikka tuonne toisen osioon kirjoitinkin jo aiheesta. Eli mikä on vialla kun aina kun yritämme harrastaa seksiä, se kaatuu siihen että miehen erektio häviää. Eihän hommasta sitten mitään tule.
Seksittömyys on jo alkanut rassata minun hermoja, ja eilen illalla ajattelin että nyt ois hyvä hetki yrittää.. Mieskin oli alkuun mukana jutussa, mutta taas seisokki hävisi kun olisi pitänyt käydä tositoimiin. Kesti kyllä sitten kun kädellä autoin, mutta mitään iloa siitä en minä saa.
Tätä on nyt jatkunut niin kauan että en tiedä mitä tehdä. Vika on varmaankin minussa, tai siinä ettei mies halua minua? En ole painostanut häntä puhumaan, mutta eihän tässä loppuikää voi näin mennä???
Hän lopetti tupakoinninkin reilu puoli vuotta sitten, ja ajattelin josko sillä olisi vaikutusta asiaan, mutta näemmä ei ole.
Mitä pitäisi tehdä??

meillä sama ongelma...onko miehelläs ylipainoa?tai syökö p*ska ruokaa?
"mies" (24v poikaystäväni) kävi lääkärissä ja lääkäri sanoi syyksi huonon kunnon,ylipainon ja ruokavalion...myös stressi vaikuttaa

Kyllä on ylipainoa ja syö roskaruokaa. Itse asiassa tuo sama tuli mieleeni, kun katsoin sitä ohjelmaa missä se mies söi kuukauden vaan mäkkärin ruokaa.. Niin siinähän se tyttöystävä sanoi että seksi on vähentynyt ja mies on tosi väsynyt koko ajan, kun ei urheillut ollenkaan.

Itsekin mies sanoi juuri tänään, että on lihonut. Mutta mites sen saisi liikkumaan, kun ainut urheilu mitä harrastaa on tietokonepelin pelaaminen??

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-72:
Kyllä on ylipainoa ja syö roskaruokaa. Itse asiassa tuo sama tuli mieleeni, kun katsoin sitä ohjelmaa missä se mies söi kuukauden vaan mäkkärin ruokaa.. Niin siinähän se tyttöystävä sanoi että seksi on vähentynyt ja mies on tosi väsynyt koko ajan, kun ei urheillut ollenkaan.

Itsekin mies sanoi juuri tänään, että on lihonut. Mutta mites sen saisi liikkumaan, kun ainut urheilu mitä harrastaa on tietokonepelin pelaaminen??

Härkää sarvista vaan! Puhut suoraan asiat niinkuin nyt tässä ketjussa sanoit. On se saakelin kumma miten muka täällä voi asioita vatvoa, muttei läheiselleen samaa asiaa suoraan sanoa... Siis ihan hyvällä...

Yhteistyössä