Hakutulokset

  1. H

    Masennuslääkkeistä kysymys

    Lihottaako yleisesti kaikki mielialalääkkeet, tietääkö joku? Olen ens viikolla menossa lääkäriin saamaan reseptin, en vielä tiedä mikä lääke on tulossa..
  2. H

    Minkä ikäisenä vielä rattaissa?

    Kuinka isoina teidän lapsenne ovat vielä istuneet rattaissa? Minä pähkäilen täällä että jokohan rattaat vois myydä pois. Lapsi täyttää kesällä neljä ja jospa jo oppis polkemaan pyörällä sen verran että lyhyemmät matkat mentäis niin ja pitemmät matkat istuis mun pyörän kyydissä. Viime kesänä...
  3. H

    Stepperissä kipeytyy selkä??

    Moikkis! Onko kellään twist stepperiä ollut käytössä? Mistähän vois johtua että mun selkä tulee kipeeks nykyään kun sillä poljen? Olen joskus pari vuotta sitten käyttäny sitä viimeks ja sillon ei moista ongelmaa ollut. Nyt kaivoin sen taas esiin ja alaselkä kipeytyy. Venyttelen kyllä alussa ja...
  4. H

    3 v. hammastarkastus tulossa

    ni mitä siel tehdään? Meneekö lapsi jo tuoliin makaamaan vai laskeeko täti vaan taas hampaat jne.. Millasia käytäntöjä teillä on ollut?
  5. H

    Kerhoasiaa,(voi olla vähän tyhmä juttu mut kysyn kuiteski)

    Kerhoon pyydettiin ottamaan eväät ja pieni ruokalappu. Tarkoittanee jotain pöydälle laitettavaa liinaa eikä kaulalappua :ashamed: ?
  6. H

    Remo-Waxin huuhtelusta

    Siis miten olette huuhtoneet sen lapsen korvasta pois? Ohjeessa puhutaan jostain korvapumpusta? En tajunnu apteekissa kattoo kun se ohje oli paketin sisällä ja avasin vasta kotona.. Lääkärikään ei puhunu siitä huuhtomisesta mitään, sano vaan et kyseisellä aineella kannattaa ottaa vaikkua pois...
  7. H

    Yskänlääkkeen päiväys

    Kuinka kauan yskänlääke säilyy avattuna, siis voiko ottaa jos se päiväys ei ole mennyt umpeen?( tässä tapauksessa kyse Ventoline-lääkkeestä)
  8. H

    Liberon vaipoista

    Siis eikö Up & Go-vaippoja saa enää niissä pienemmissä paketeissa?? Joka kaupassa on vaan ollu niitä isompia! Kun meidän tarpeisiin riittäis se pienempikin pitkäks aikaa ni ei pienitulosena viittis ostaa sellasta isoo..
  9. H

    Mitä 3v neuvolassa tehdään?

    ja pitääkö lapsen osata siellä jotain juttuja? Kohta meillä edessä ja uteliaisuudesta kyselen..
  10. H

    Pahaa oloa muilla?

    Moi! Aattelin tänne purkautua muutamalla rivillä, jospa jollain muullakin on samanlainen olo. Lyhyesti: oon 3v lapsen yh ja kahestaan ollaan päivät kun oon työttömänä ja hermot on kireellä! Hermostun pienistäkin jutuista lapselle vaikka hän ei mitään normaalia pahempaa tee ja siitä tulee itelle...
  11. H

    Uima-asiaa

    Minkä ikäiselle lapselle ootte alkanu laittaan uima-touhuihin jotain kellukkeita tms.? Meidän likka on vajaa 3v. uimalaan olis tarkotus mennä ens viikolla jos helteet jatkuu.. Että voisko jo alkaa ns. opettelemaan uimista, vai mikä olis hyvä ikä kun ei oo kokemusta aikaisemmin :/ ! Likka on...
  12. H

    Päiväunien poisjäämisestä

    Moi! varmaan on tätäkin kysytty sata kertaa mutta aikasemmat ketjut näyttivät olevan aika vanhoja, joten siis: meidän likka on nyt 2v9kk ja päikkäreille meno on ollu aikamoista taistelua nykyään ja myös iltaunille meno! Joka kerta väh. tunnin taistelu ennen kuin on nukahtanu, päivällä ja...
  13. H

    Hirvee toi passionworksin laulaja-ämmä, ei osaa yhtään laulaa!!

    Ne hevimiehet olis saanu mennä kisoihin mukaan!
  14. H

    Laihdutus ja päänsärky?

    Moi! Onko muilla tullut laihdutuksen aikana päänsärkyä? Alotin vuoden alusta laihiksen, ihan vaan jättämällä herkut pois ja lisäämällä kasvisten ja hedelmien syöntiä ja pienentämällä ruoka-annosten kokoa. Ja juon vettä enemmän ku ennen. Nyt on parina päivänä ollut heti aamusta päänsärkyä, voisko...
  15. H

    Tämmönen tuli mieleen(liittyy tutista luopumiseen)

    Moi! Kun meidän olis tarkotus luopua nyt pikimmiten tutista, neiti on nyt 2,5v, niin onko kukaan koittanu sellasta että jätettäisiin päikkärit väliin, ainakin vähäks aikaa jos se uni sitten tulis paremmin illalla ilman tuttiakin kun on tarpeeks väsy!? Meidän likka on muutaman kerran jättäny...
  16. H

    Auton ostamisesta osamaksulla

    Pitääkö olla vakituinen työpaikka kun ostaa auton osamaksulla vai riittääkö esim. että on vähän aikaa ollut uudessa paikassa töissä?
  17. H

    Trampoliinilla kiloja pois?

    Moi! Onko ketään laihduttanu kyseisellä laitteella? Ja jos on niin kuinka paljon vaati pomppimista päivässä, noin..? Minä sain kaveriltani pienen trampoliinin lainaksi, lähinnä siis on tarkoitettu tytön 2,5v käyttöön kun hän on kova pomppimaan ja liikkumaan mutta ajattelin samalla koittaa itekin...
  18. H

    Erimielisyyksiä säännöissä exän kanssa

    Meillä yhteishuoltajuus 2,5v tytön kanssa ja lapsi on joka toinen viikonloppu isällään. Isä antaa likan valvoa, eilenkin oli mennyt vasta puol 12 illalla nukkumaan, välillä ei nuku päikkäreitä ym..!! Sitten kun likka tulee kotiin su niin illalla mun kanssa kauhee tappelu nukkumaan menon kanssa...
  19. H

    Voi v...tu alakerrasta kuuluu vielä naputtelua tähän aikaan!!!

    Siis alakertaan muutti pari viikkoa sitten uudet asukkaat, tekivät täyden rempan vissiin ja nyt saakeli vielä hakkaavat jotain siellä tähän aikaan!! Kohta menen sanomaan jos ei hiljene, likka ei meinannu nukahtaa kun kuunteli ihmeissään mikä ääni kuuluu! Muutenkin se on pelänny niitten...
  20. H

    Joulukaktuksesta kysyttävää

    Moi! Onko kellään kyseistä kukkaa kotonaan ja kukkiiko jo? Mulla on viime jouluna saatu kukka ja se ei vielä ainakaan näytä merkkejä kukkimisesta. Nuppuja ei näy, uusia lehtiä kyllä tulee pilvin pimein! Onko vielä toiveita että kukkia ilmestyisi jouluksi? Kiitos!

Yhteistyössä