Hakutulokset

1. J

:) neljäs tulossa- helmikuu

Kiitos uudesta pinosta! Aika hiljaista täällä tuntuu olevan, mutta enpä itsekään ehdi jatkuvasti kirjoittelemaan :) Täällä menossa viikot 12+6 ja keskivviikkona oli nt-ultra, jossa saatiin hieman korkeat turvotukset. Eipä sitä ollut kuin 2,3mm (katsoin kauhulla ekoja mittäuksi, jotka...
  2. J

Neljäs tulossa :) tammikuu

Pitkästä aikaa pitää tänne raapustaa! Aika menee vauhdilla, kiitos harjoittelun. Nyt viikot "jo" 10+5, alussa tuntui matelevan aika, mutta nyt huomaan, että kyllä niitä viikkoja vaan on jo kertynyt. Tilasin kotidopplerin, jolla saatiin sydämensykkeet kuulumaan toissapäivänä, eli 10+2. Oli...
  3. J

Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

Wandiille pahoittelut :hug: Ja onnittelut vauvaantuneille! Pinoa en uskalla itse luvata alkaa päivittämään, kun tuskin on aikaa täällä läheskään joka päivä käydä. ON: Huono olo vaivaa melkoisesti ja vatsa näyttää isolta, toivottavasti mahassa voidaan hyvin!
  4. J

Nostellaas pinoa vähän ylöspäin! Täällä menossa 5+1, alavatsaa juilii, hermot on tiukilla ja välillä vähän kaikki ahdistaa :D Ihan normiraskausmeininkiä siis! Viimeinen tentti oli tänään ja nyt saa viettää lomaa muutaman viikon ennen harjoittelun alkua. Ihanaa, kun ei tartte tenttikirja...
  5. J

Tosiaan ikä jäikin ilmoittamatta, sitä on 30..ja kai tuon synnärinkin voi laittaa, joka on Kys. Voipi olla, että joku tuttu osaa bongata, mutta eiköhän tämä jossain välissä paljastu! Täällä on menossa huimat 4+4, olo on heikko,tissit hajoaa, selkä kipeä ja vätystää! Mutta itsepä tätä halusin...
  6. J

**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

Kiitos kaikille onnitteluista ja pahoittelut tädin yllättämille.. Ei ole aina helppoa tuo odotuksen odotus... ON: Olo on vielä ihan ihmeellinen, että miten näin nopeasti ja ihanko oikeasti tulee vauva? LA on 20.8. (muistaakseni..). Eka neuvolakin varattu, joka 17.1.! Toivottavasti teitä liittyy...
  7. J

Uusi ilmoittautuu mukaan :-) Viikkoja nyt huimat 4+2, LA olisi 20.8.. Aiemmat lapsukaiset -02, -07, -09. Synnärin voisin vielä jättää auki, jonkinlaista suojaa itselläni pitääkseni :-D
  8. J

mmiiee: Pahoittelut...Onnea tytön teko-opusten etsintään :D Kuva lienee kertoo enenmmän kuin tuhat sanaa... Aijaa.com - 9210525.jpg Pissa hätäseen kaksi tuntia rakossa, joten melkoisen vahvasti raskaana ollaan...roskisplussa olikin sitten oikea! Tosin jo pari pv sitten osasin vähän...
  9. J

NaNaJ Onnea!!!!!! Mä odotan, että menkat alkaa tänään, lämmöt laski eilen matalalle, joka yleensä merkkaa niden alkamista, ainakin mulla...iltalämpöjä olen mittaillut, vaikka sanovat, ettei niihin voi luottaa..mulla ainakin kun normilämpö on himpun alle 36, niin oviksen jälkeen iltalämpö 36,8...
  10. J

Olisihan se tosi kiva, jos testi olisi plussa, mutta en mä noihin roskishaamuihin uskalla luottaa, ja sitten tuleekin vaan pudottua korkeelta.. Kattellaan nyt :-)
  11. J

Nega-joukkoon liityn ma...Ehkä ihan onneton haamu, jota miekkonen ei edes huomannut, enkä mäkään siihen luota. Nyt testi näyttää jo ihan plussaa, mutta roskishaamuihin ei tule luottaa.. testinä predictorin herkkä testi, joten olisi siinä jotain näkynyt, jos vauva ois tulossa...Molemmat...
  12. J

Autosta: Meillä Renault Laguna, 7-paikkainen (farkku, jossa peräkontissa 2 istuinta, jotka saa tarvittaessa laskettua alas). ON: Ei sitten mitään uutta, huomenna aion testin tehdä, tiedän sen jo valmiiksi olevan nega, mutta sitten voi odotella menkkoja rauhassa, eikä ärsytä niiden alkaminen...
  13. J

Onnea Santulle!! Oon nyt vähän pudonnut kyydistä... kp tänään siis 25, ja ihan varma olo, ettei raskautumista ole tapahtunut...jotenkin on vaan sellainen olo. Tai siis kun ei ole mitään tuntemuksia raskaanaolon suuntaan! Harmittaa vähän jo valmiiksi, mutta toisaalta eipähän tule niin isona...
  14. J

kp 15, hyödynnetty on joka päivä, useampaankin otteeseen, tulokset nähtävissä parin viikon kuluessa! Olisi kyllä kiva liittyä tuonne plussanneiden joukkioon mahdollisimman pian!!! Mutta yk2, joten ei pidä turhia toivoa.. Viinikalle pahoittelut negasta, mutta toivoa on niin kauan kun menkat ei...
  15. J

Lapsiluvusta: Aiemmin olin sitä mieltä, että kolme on sopiva luku.. Sitten tuli tämä uusi rakkaus ja ajatukset menivät päälaelleen..Ehkä neljä kuitenkin on se lopullinen luku, vaikka parempi olla vannomatta, sen on elämä opettanut! Muiden suhtautuminen: Kauhistumaan tulevat! Mun äiti oli jo...
  16. J

Heips! Onnittelut plussanneille! Mun mukelot tuosta listasta vielä puuttuvat, eli pojat 02 ja 07 (maaliskuu, kun joku kyseli;) ) ja pikku neito 09. Meinasin ensin, etten edes lasten syntymäaikoja laita, kun en halua, että kukaan tuttu bongaa.. Mutta toisaalta ihan sama. Täällä siis menossa...
  17. J

NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

:wave:Täällä olisi yksi neljännestä kuumeileva. En oikein sopivaa pinoa löytänyt, joten jospa teidän joukkoon mahtuisi..Meillä on siis uusioperhe, jossa ekaa yhteistä alettiin yrittämään. yk2 käynnistyi eilen kevyen pettymyksen kera! Kai se eka kierto lataa kaikki toiveet ja sitten kapsahtaa...

Yhteistyössä