**NELJÄTTÄ kuumeilevat loppuvuonna 2011**

mmiiee: Pahoittelut...Onnea tytön teko-opusten etsintään :D

Kuva lienee kertoo enenmmän kuin tuhat sanaa...
Aijaa.com - 9210525.jpg

Pissa hätäseen kaksi tuntia rakossa, joten melkoisen vahvasti raskaana ollaan...roskisplussa olikin sitten oikea! Tosin jo pari pv sitten osasin vähän aavista, kun alkoi olla huono-olo ja nivuset meinaa hajota joka mutkassa!

Plussaonnea kaikille!

Onnea plussanneille <3
Minen varmaan enää kehtaa mennä apteekkiin...Montakohan testiä sieltä jo on tullut haettua.Vai pitääköhän hakee testit välillä muilta paikkakunnilta :D Ennen riitti se yks. Nyt ei tärppää nii ei tärppää. Malttais odottaa edes ens maanantaihin asti.

Että silleen.Eipä tarvi odotella maanantaihin asti. Meillä aloitellaan taas alusta. Yk7 ja kp1/25-28. Kierto on aina vaan sekaisin. Onko noista ovistesteistä mihkään ? Vois kai sitä kokeilla, ku alkaa jo pikku hiljaa iskemään epätoivo.

Huomenta kaikille! Näppäimistö meni rikki, joten teksti tulee yhteenpötköön :)) Pahoitteluni kaikille, joille täti tuli kylään. Suuret Onnittelu halit kaikille plussanneille. Minä olen kyllä teille kaikille kateellinen....tulisipa minulla edes ne menkat! Tällä viikolla ei ole muuta kuin joulujuhlia toisen perään, jossain välissä pitäisi vielä hesaan lähteä lahjaostoksille, ja siivota ja ja ja :)) Mutta on tämä ihanaa aikaa <3

JEMIELLE Tuhannet Onnittelut!! Ihanaa!! Milloin la? Tarrasukkia!!

Kokkelille :hug: Jaksamista! Ei ole helppoa jaksaa yrittää kierrosta toiseen... Onneksi sulla kuitenkin lyhyet kierrto! Miten nopeasti ovat edelliset tärpänneet?

Täällä ei kummempaa. Pahaa vauvakuumetta vaan :D

Korvapuusti

Meillä on aina tärpännyt ekalla yrittämällä. Tätä yritystä sekaa varmaan tuo hormonikierukka mikä poistettiin puolisen vuotta sitten. Tää on nii ärsyttävää, mutta haettiin sitten "lohdutukseksi" elukoita lisää meidän laumaan, kun ei tuota lapsi lukumäärää vielä kasvatettakkaan. :D

Ei tule meillekään sorsastuksen aloitusta(20.8) sekoittamaan vauvaa. Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta siihen malliin, tai oikeastaan vielä hurjemminkin kuin yleensä vatsaa hetkittäin juilii. Ja ehkä tuhrun alkua havaittavissa. Jäipä onneksi yksi testikin odottamaan uutta kiertoa..
Olo helpottunut, pian pääsee uuteen kiertoon. Kuitenkin tiesi, että mahdollisuus oli niin minimaalinen touhuilun puolesta..

Kiitos kaikille onnitteluista ja pahoittelut tädin yllättämille.. Ei ole aina helppoa tuo odotuksen odotus...
ON: Olo on vielä ihan ihmeellinen, että miten näin nopeasti ja ihanko oikeasti tulee vauva? LA on 20.8. (muistaakseni..). Eka neuvolakin varattu, joka 17.1.! Toivottavasti teitä liittyy sankka joukko tuonne odottajien puolelle pian ja uudet masumatkalaisemme pysyvät tiukasti kyydissä!

Onnittelut plussanneille <3 ja pahoittelut uudelle kierrokselle joutuneille. :hug:

Täällä ei mitään tietoa menkoista, mutta eipä ole hajua kierronpituudesta tai vaiheestakaan. Menkkoja ei ole ollut 3 kk johtuen minipilsuista jotka siis lopetin 21.11. Testin tein tiistaina, koska on hieman ollut pahoinvointia ilmassa. Ja nega tuli. Pahoinvointi jatkuu, yököttää välissä aivan kaikki. Nyt kuitenkin sitten odotellaan, ens viikon alussa taas testaan jos ei menkat ala. JÄNNITYSTÄ ILMASSA, en kuitenkaan usko että vielä olisi oikeasti tärpännyt. :headwall:

bulla:hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Täällä ei mitään erityisiä tuntemuksia ole, eikä kai niitä ihan vielä oliskaan jos huomenna on oviksesta kulunut viikko. Mä pystyisin jouluaattona testaa, mutta en tiedä haluunko. Sit jos tulis nega niin olisko sitte joulu pilalla, sit taas jos saiskin plussan niin se olis ihan paras joululahja. Varmaan sen mukaan täytyy sitte mennä miltä tuntuu. Jos on selvät menkkaoireet niin tietäähän sen jo sitten etukäteenkin mitä tuleman pitää.

Plussatuulia kaikille!

Perjantai-iltapäivää kaikille =)

Pahoittelut kaikille "tipahtaneille" ja onnea uusille plussanneille!!

Täällä ei mitään uutta, testit on ollut ihan negoja (ei haamun haamua tai viivanpaikkaa). Kuinka myöhään voi vielä näyttää +:aa? Vai voiko imetys vaikuttaa tuohon jotenkin? Ihan "tyhmäksi" tässä tuntee itsensä, neljättä yrittämässä ja kertaakaan ennen ei ole tarvinnut "jossitella" :ashamed:

Niin jo toivoisi, että joko ne menkat alkaisi tai sitten se plussa ilmestyisi.

Tänä viikonloppuna olisi tiedossa sitten loppujen pakettien hankkimista ja uusi satsi pipareita :D Siivous taitaa jäädä tuonne ensi viikolle, vaikka eikö sitä kannattaisi vasta joulun jälkeen siivota kun ensin on "possutettu" menemään joulu :LOL:

Saisi sitä valkoistakin tuolta taivaalta taas hieman tulla niin ei olisi näin keväisen oloista kun vihreä nurtsi loistaa tuolla pihalla : / Toisi sekin jonkinlaista tunnelmaa ja piristystä tähän epätoivoiseen arjen harmauteen.

Viikonloppuja kaikille :wave:

Kyllä se kuulkaa nyt taitaa olla niin, että mulla alkaa MENKAT :)) Eihän täs oo kun kp94. Nooh, nyt tarvinnee toivoa että tuo kierto tajuais hiukan lyhentyä!! Mutta on nyt edes jotain mistä alotella :) Laskettiinko kierron alku kunnon vuotopäivästä? Mulla nyt ei semmoista ole viä. Voi, ette ees ymmärrä kuin onnellinen olen menkoista :))) *hullu* tiedän!

Huomenta!

Voi kurjuus bulla!! Mä teen ainakin seuraa sulle ensi vuoden puolelle asti ja sittenhän me ollaan niin positiivisia koko joukko ;)

Se olisi viikko jouluun ja ei tullut meillekään sitä toivottua joulupakettia... 2/33-44 yk 5. Mä vähän pahoin pelkään, että olen noiden kahden vanhemman aikana syönyt turhaan imetyksen aikaisia pilsuja... mä en taida tulla raskaaksi vaan imetysaikan :( Imetystä oli tarkoitus vähentää / lopettaa tuossa kun 10 kk tulee täyteen niin ei tarvisi noilla korvikkeilla leikkiä...

Nooh, kun ei joulupakettia niin sitten uuden vuoden pamaus :LOL:

Leuka vaan pystyyn ja jouluostoksille, päivän jatkoja kaikille!

Onnea Jemie! :)

Ja onnea Keijulle tädistä! :D

Uuteen nousuun vaan sitte Bulla ja natusani :heart: Mä olen messissä.

Puustille kans ainakin joulufiilistä :)

Täällä ihmetellään ja kummastellaan. Olen ovista oireillut kohta 6 pvää. Aina vaan alavatsaa juilii, limailee, boobsit on kipeät mutta tikkuihin ei mitään! Miksi, miksi niihin ei tuu tummempaa viivaa? Tai miksi mä oireilen näinkin kauan jos ovis on vasta 18-22pvä välillä, laskurin mukaan siis. Vai onko 2vko:n ovis kivut ihan normaalia vai onko jotain vialla :|
Muistan kyllä kun mulla oli kuparikierukka kun olin jatkuvasti kipeä, ensin kauheat menkkakivut pari viikkoo ja sit seuraavat 2 vkoa muuten ja ovista.. Tää alkaa tuntuu melkein jo siltä. Ei hyvä : /

Moi kaikki!

Onnea hirmusti Nanaj ja Jemie!! Onpa hieno juttu!

Pahoittelut tädin uhreille, paitsi Keijulle :)

En oo viikkoon kirjoitellu, ku täällä eletään näitä tylsiä päiviä - mitään ei tapahdu. Tänään ajattelin, et josko jo kokeilisin tikuttaa ovista kuitenkin jo kp 18. Tuli täysin nega, ei haamun haamua. Mitenköhän pitkä kierto tästä on oikein tulossa.. No täytyy ens viikolla kokeilla ku sit jouluna ollaan reissussa enkä siellä aio ovista tikutella. Eipä siellä voi peittojakaan heilutella.

Mulla tuli plussa testiin esikoisesta vasta kp 42 ja ultrassa oli kuitenkin ihan oikeen kokoinen kun nehän laskee menkoista päivät. En tiiä miks se plussa silloin noin myöhään näkyi.

No nyt unille.

Hiihaa! No nyt on ovis bongattu :cool: Niin komeet viivat tuli, että oksat pois. Alempi viiva oli jopa tummempi kun se kontrolliviiva. Jepulisjee!

Saas nähdä onko siitä sitten mitään apua.. =)

Pikaisesti omaa napaa vaan..

Yhteistyössä