Hakutulokset

1. H

Tuulitakki tms.

Itse tilasin meidän vuosikkaalle H&M:lta sellasen tummansinisen Snoopy-takin. On tuulen ja vähän sateenkin pitävää kahisevaa kangasta, huppu (irrotettava) ja joustoresorit hihansuissa. On ollut tosi kätevä. Alle olen laittanut sitten esim. villa- tai fleecetakin, jos on kylmempi keli.
  2. H

Pakastus

Tätä ruokien pakastusta olen itsekin miettinyt, kun kohta alkaa taas työt ja ruokaa pitäis löytyä pöytään arkena nopeasti kolmelle hengelle. Olisko jotain erikoisen onnistunutta ohjetta kellään? Tiedän kyllä, että kastikkeet, laatikot ym. mutta jotain vaihtelua kaipaan. Ja että maistuis tolle...
  3. H

Bulimikko

No ehkä kannattais kuitenki tutkituttaa ettei oo mitään kurkussa/nielussa vikana tai hampaiden tulo vaikuta kakomiseen. Jos vaikka suussa tuntuu "oudolle"? Ja työntääkö aina syötyään sormet kurkkuun vai esim. syötyään tiettyjä ruokia? En nyt ensimmäisenä hermostuis lapselle moisesta, tuskin...
  4. H

Leivän tekeminen itse?

Elovena-kaurahiutalepaketin takakannessa on tosi hyvä sämpylöiden teko-ohje. Olen itse leiponut ihan tavallisia sämpylöitä ko. ohjeella, en niitä "sisarussämpylöitä" mitä ohjeessa, mutta hyviä ja ILMAVIA ovat, kokeile! :p
  5. H

mä en jaksa

Meillä myös kitinäöitä ollut ja luullakseni juuri hampaiden puhkeamisen aikoihin. Itse olen antanut jo illalla supon yöksi, niin on jonkun verran helpottanut pojan oloa, sillä varsinkin kulmahampaiden "teko" on ollut meillä yhtä tuskaa :/ . Sitten olen huomannut, että toisinaan on tullut yöllä...
  6. H

jonkun moka joka saa sinut...?

Anoppi sai viime jouluna lahjaksi suihkushampoo & kosteusvoidepaketin. Eikä ollut sitten malttanut lukea mitä itseasiassa ko. paketti sisälti, vaan kuvitteli saaneensa pari purkkia jotain voiteita. Oli kuulemma joku ilta saunomisen jälkeen voidellut itsensä suihkushampoolla ja ihmetellyt kovasti...
  7. H

tyyny

Meillä ei tyynyä. Tosin poika myttää joskus peiton tyynyksi =)
  8. H

töihin meno

Minä myös töihin menossa elokuun lopulla (poika syntyi 06/04) ja nyt olen jo itseäni ja poikaa surkutellut :snotty: !! Eli kaipa näidenkin tunteiden läpikäyminen ihan normaalia on. Meillä poika menee yksityiselle hoitajalle, jota on jo tavattu ja mukava, ammattitaitoinen immeinen on, MUTTA...
  9. H

Yksityinen päivähoito?

Käy katsomassa Kelan sivuilta (Kela.fi) tietoa. Käsittääkseni alle 3-vuotias yksityisessä hoitopaikassa oleva lapsi saa kotihoidontukea, jonka jälkeen (yli 3-v) voi hakea yksityisen hoidon tukea. Mutta Kelan sivuilta selviää maksettavat summat ym.

Yhteistyössä