Hakutulokset

  1. Ilana

    Enni Mustonen ja kysymys kirjasarjasta

    Eli tietääkö kukaan, seuraako jatkoa Anna-Sofian ja Hilman tarinaan? Eikös kohta alkaisi olemaan se ilmestymisaika... Koskivuoren keräsin itselleni, mutta vielä ihanampi on tuo yllämainittu sarja. Mitäs minä sitten teen, jos ei jatkoa seuraa? :o
  2. Ilana

    Atkinsista ja karpaamisesta kysyttävää

    Eli, olen nyt ajatellut kokeilla karppaamista. En ehdi varmaankaan tällä viikolla kirjastoon, ja en oikein nyt netistä löydä semmoista nopeaa ja näppärää tietoa. Sokeria siis pitää välttää, samoin perunaa, riisiä ja pastaa? Niinkö? Olenkohan tähän asti ymmärtänyt oikein...
  3. Ilana

    Lauantaisiivoustsemppivinkkiketju!

    Huh, hengästytti jo sanahirviön kirjoittaminen.... Aletaanpas setvimään kaaosta, keillä kaikilla olisi sama homma edessä? Parhaat vinkit ja tsempit jakoon!
  4. Ilana

    Maitoallergiasta ja riisimaidosta tms. kysymys

    Tyttäreni, 10 kk, käyttää Neocatea. Viljoista sopivat riisi ja maissi, samoin kaura ainakin silloin tällöin. Mietin vain, että kun alkavat nuo välipalaideat olemaan aika vähissä, samoin eri herkut (lapsi osaa jo seurata, kun muut sisarukset herkuttelevat...), niin minkä ikäiselle saikaan antaa...
  5. Ilana

    Nukkekoti-harrastajia Kotkasta ja lähiseudulta?

    Täällä olisi kotkalainen aloitteleva nukkekoti-harrastaja. :wave: Onkohan muita, olisi kiva jakaa tämä innostus ja ideat ja neuvot olisivat tervetulleita!
  6. Ilana

    Ruokapiireistä, onko Kotkan alueella sellaista?

    Kiinnostaisi vallan kauheasti...onkohan Kotkan seudulla (siis Hamina, Pyhtää..jne-akselilla) toimivaa ruokapiiriä? Googlettamalla ei nyt ainakaan löytänyt. Tietääkö kukaan?
  7. Ilana

    Lastenvaatekoot USA:ssa, apua!

    Lasteni setä on lähdössä Ameriikkaan ja ajattelin pyytää häntä tuomaan lapsilleni jotain kuteita. Koot vaan ovat nyt hakusessa, tietäisikö joku, miten ilmoitetaan Yhdysvalloissa seuraavat koot: 74 cm, 100 cm, 110 cm ja 130 cm?
  8. Ilana

    Kotiäitiys ja arkivinkit

    Tämä on näitä iänikuisia aiheita, mutta kun näitä on niin kiva lukea =) Eli kertokaas taas, kaikki kotiäidit, kaikenlaisia vinkkejä ja yleishyödyllisiä juttuja arkeenne liittyen. Nythän koittaa taas paluu lomilta arkeen. Meilläkin mies on tänään ekaa päivää taas kesäloman jälkeen töissä...
  9. Ilana

    Sisustus- ja askartelujuttuja tumpelolle

    Olen niitä peruskoulun kasvatteja, jotka on lannistettu jo ala-asteella. Käsityöopen ikimuistoinen kommentti "Ei tämä kudottu sukka kyllä yhtään edes sukalta näytä" yms. saivat aikaan sen, etten ole sen koomin mitään näpertelyä uskaltanut edes ajatella. Nyt yhtäkkiä minuun on iskenyt ajatus...
  10. Ilana

    Seroquelista kysymys

    Psykiatri määräsi minulle Seroquelia synnytyksenjälkeiseen masennukseen, johon liittyy agitoitunutta oloa ja kenties lievää hypomaniaa. Annos olisi 25 mg ja iltaisin 1/2 tai 1 tbl. Pelottaa se aamuväsymys ja jos siitä tulee kovin tokkurainen olo. Onko kenelläkään kokemuksia?
  11. Ilana

    Radikaaliäitejä?Barrikadiäitejä?

    Olen ah niin tavallisen epätavallinen äiti, jolla ilmeisesti nyt pukkaa 3-kympin kriisiä. Neljä alle kouluikäistä lasta, joita olen pääsääntöisesti hoitanut kotona, ja tätä on tiedossa vielä pari vuotta. Nautin arjesta ja lapsista, kerhoista ja vaippakeskusteluista, mutta kaipaisin jotain...

Yhteistyössä