Seroquelista kysymys


Psykiatri määräsi minulle Seroquelia synnytyksenjälkeiseen masennukseen, johon liittyy agitoitunutta oloa ja kenties lievää hypomaniaa. Annos olisi 25 mg ja iltaisin 1/2 tai 1 tbl.

Pelottaa se aamuväsymys ja jos siitä tulee kovin tokkurainen olo. Onko kenelläkään kokemuksia?
 
hei. mä käytän seroqueli 1-2taplettia illalla tota 25mg. illalla saa hyvin unen ja aamulla on vähän tokkura olo ja haluais jatkaa unia mut loppuu ku pääsee vauhtiin. Jos haluat niin voitas jutella lääkkeestä enemmänkin.
 
Tosiaan, mullakin olis resepti tuosta Seroquelista, mutta en ole uskaltanut hakea, kun hirvittää tuo lääke. Olen lukenut että se väsyttää kamalasti seuraavanan päivänä, ja tekee jotenkin lamaantuneen olon. Sehän on neurolepti. Ne kuulemma aiheuttavat myös tunteiden latistumista, ja kyvyttömyyttä kokea mileihyvää.
Onko teillä kokemuksia tällaisesta?
 

Seroquel ihan huippulääke! Pieni annos (25mg) iltaisin, nukun kuin tukki, en mieti sairaita ajatuksiani ja asioita, tunteet kyllä pelaa ihan entisellään, nyt vain ilman älyttömiä ahdistuksia!

Riippuuhan se annostuksestakin, että millaiset sivuoireet tulee. Ja voi aloittaa pikkuhiljaa.
 
Ilana: Onko seroquel auttanut myös mielialaan?? Kerroit että ei enää ahdista..toimiiko sinulla lääke myös siihen masennukseen?Vai käytätkö lisäksi jotain masennuslääkettä?

Kiva kun olet kertoillut kokemuksiasi seroquelista =)
 

Yhteistyössä