Hakutulokset

1. P

Ilta maito ja pullon pois jättäminen?

HEI!! Meillä neiti 1v4kk juo vielä iltamaidot pullosta ja olenkin miettinyt nyt jättäväni pikku hiljaa tuttipullon pois mutta ongelma tulee vastaan siinä kohtaa kun neiti ei juo maitoa mistään muusta kuin tuttipullosta! Eli mikä avuksi? Ja senkin takia olen vähän arkaillut myös tuota pullon...
  2. P

Minkä kokoinen haalari vuoden vanhalle?

Kiitoksia vastanneille ! :wave: Ostettiin sitten se 80 senttinen, ja tuntuis olevan ihan soppeli, hieman reilu että mahtuu allekkin vähän paksumpaa vaatetta ja liikkuakkin voi ilman että lahkeet ja hihat nousee! :) Ensi syksynä sitten pääsemme kunnolla koittamaan miten haalari sopii! ;) Hyvää...
  3. P

Minkä kokoinen haalari vuoden vanhalle?

Eli meillä on syksyllä vuodenvanha tyttö ja pitäisi ostaa hänelle syksyksi haalari (koska nyt ne ovat alennuksessa :D ) , mutta minulla mietityttää minkä kokoinen haalarin tulisi olla koska nyt hän käyttää 74-80 senttisä sisävaatteita (80 senttiset vielä vähän reiluja). Olisiko haalarin hyvä...
  4. P

onko aina uudelleensynnyttäjällä kovia jälkisupistuksia?

Mulla ei ainaskaan ollut mitään ihmeellisiä jälkisupistuksia. Niitä ainaskin on turha pelätä : ).
  5. P

Rovaniemen nuoret mammat

Oho en huomannu että olit laittanu oman nimes tuohon loppuun!!!! :D Kyllähän minä sinut tiiän ja sinä minut :laugh: Voi vitsit että nyt naurattaa!!!! :laugh: :D :laugh: :D
  6. P

Rovaniemen nuoret mammat

nimi merkillä Oudi_04 olen tuolla rollon mammoissa!!!!! :D Olipas aika hupaisa homma!!!!!! Mut ei se mitään, toivotaan että saadaan lisää porukkaa sivuille!!! :p
  7. P

Rovaniemen nuoret mammat

...vai olikohan se tuo ilmotus jonkä jätin??? Noh, ihan sama kait se on, mulla on NIIIIN hyvä muisti!!! :laugh: Mut liityhän mukaan vaan!!!
  8. P

Rovaniemen nuoret mammat

Kyllähän meitä täällä on ja minä sen ilmotuksen tänne oon jättäny!!!! :)tervetuloa vaan mukaan!!!! :wave:
  9. P

Akta Gracon

Mun mielestä kaukalo oli liian leveä ja painava, eikä hyviä sivutörmäyssuojia. Pakko oli kuitenkin ottaa kun piti saada lantiovyöllä kiinnitettävä. Jouduttiin vaihtamaan jalusta kun siitä murtui talvella yksi vyötä pitävä läkkärä, meni takuuseen. Oli se kätevä kiinnittää mutta muuten en tykännyt.
  10. P

1v3kk kun suuttuu/kiukuttelee

Meillä 1v3kk ja hakkaa ihan samalla tavalla päätään lattiaan, kaapin oveen jne. jos ei saa haluamaansa. Ja ei tosiaan kuitenkaan mitenkään kovaa tai itseään kunnolla satuttaen, mutta mallin vuoksi kuitenkin. Tuntuu siis olevan ihan normaalia temperamenttisten touhua :)
  11. P

Maitoallergisten äidit

Mahdollisuuksiahan on monia. Esim. lapsesi on alkanut allergisoitua myös almironille tai ruokavaliossa on jokin muu aiheuttaja. Tai sitten yksinkertaisesti lapselle on tulossa hampaita tai on tulossa kipeäksi. Meillä allerginen poika ja epäsopivat ruoka-aineet aiheuttavat aina risaiset ja...
  12. P

Isot lyhennykset/kk

meillä entistä lainaa maksettiin 1050e/kk, nyt se on tosin jo poissa kun talo myytiin. uutta lainaa aletaan ensi syksynä aletaan maksaa n. 1200e kuussa, jottei tarvis vuosikymmeniä maksella...
  13. P

vieravara

PIKKUPIZZAT (n. 60 kpl) 3 dl vettä 1/2 tl suolaa 1/2 dl Juoksevaa Sunnuntai-margariinia 2 tl Sunnuntai-kuivahiivaa n. 6 dl Sunnuntai-vehnäjauhoja Täyte: 250 g metwurstia tai salamia n. 1 ½ dl chiliketsuppia 6-7 tomaattia 2-3 rkl pizzamaustetta 200 g juustoraastetta Lisää reilusti...
  14. P

JELPPIÄ!

Me tehtiin pojulle nalle jääkarhu kakku. Tein ihan tavallisen pyöreän kakkupohjan ja ostin kääretortun. Kääretostusta tein nallelle korvat. Täytteeksi laitoin banaania, omenahilloa ja marjahilloa. Päälle laitoin kermavaahtoa, silmät lakurenkaista ja suun lakupatukasta. Kermavaahdolla tein myös...
  15. P

Pistetään kasvisruoka pino pystyyn

KASVISPASTEIJAT (16 kpl) 1 pkt (500 g) Sunnuntai Ruistaikinalevyjä täyte: 3 1/2 dl tuoreita hienonnettuja suppilovahveroita, kanttarelleja tai herkkusieniä (120 g) 2 rkl Kultasula-rypsiöljyä 3 dl hienonnettua kaalia (100 g) 1 dl hienonnettua sipulia 2 1/2 dl karkeaa porkkanaraastetta (120 g)...
  16. P

Onko kaikilla unilelu tai -rätti?

Eipä meidän pojulla ole unileluja, muuten on leluja yllin kyllin vähän liikaakin.

Yhteistyössä