Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Musta tuntuu, että mun vauva on teidän muiden vauvoihin verrattuna oikea jättiläinen!!! Käytiin neuvolassa torstaina, ikää oli tasan 5 viikkoa ja painoa oli jo 5530 g (synt. 4140 g) ja pituus 58 cm (synt. 52,5 cm)! Kauheeta kun toinen kasvaa ihan silmissä ja aika menee niin lujaa vauhtia...
  2. M

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Anteeksi, että tungen teidän pinoonne, mutta haluan onnitella Rouva Pikkumyytä plussasta :flower: :heart: :heart: Mä en oo käynyt vauvakuumeisten puolella varmaan kuukauteen kurkkimassa ja nyt kun kävin niin mitä vanhat silmäni näkivätkään :o Paljon onnea koko perheelle!!!!!!!! ihanata!
  3. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Kirppiina täällä on kans yksi yli-yli-yli-innokas anoppi :kieh: :kieh: Ei se sentään yö kylään poikaa ruinaa, mutta tekee vaikka tikusta asiaa, että vois tulla tänne (kutsumatta ja ilmoittamatta) kanniskelemaan vauvaa! Meidän lapsi on hänelle ensimmäinen lapsenlapsi . Mulla meni anoppiin...
  4. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Jasmara kerro vaan niiden hyrrien ohje, mulla herahti vesi kielelle... meela
  5. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Kauniita nimiä on annettu :heart: Meillä on ristiäiset 14.12. Nanna meidän pikkumiehelle tulee saman nimen suomenkielisempi versio etunimeksi!!! Mitä tarjottavaa teillä muilla on ollut ristiäisissä? Vinkkejä otetaan vastaan ;) Ajattelin kakkua, voileipäkakkua, karjalanpiirakoita...
  6. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    AE & Nanna käytättekö te vielä Rela-tippojen lisäksi sitä Distafyliä? Mitä se sitten on? Mulla on kauhea aukko sivistyksessä :ashamed: Meillä on pojulla kans ollut niitä masuvaivoja niin antaisko vielä sellasia lisäksi? hmmm... Nla täti neuvoi antamaan Jekovitin heti aamulla. Olen antanut myös...
  7. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Tulin toivottamaan tänne lopuille nyytin odottajille kovasti tsemppiä :heart: Koitan pikkuhiljaa päivitellä tietoja lokakuisten tapahtumista... kunhan vaan malttaisi istua koneella... meela & Pikkumies (tasan 2 viikkoa!!)
  8. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Unohdin kysyä, että mitä tippoja käytätte masuvaivoihin? Mulle nlatäti suositteli relatippoja. Onkohan niissä paljon eroa? Entäs mitä d-tippoja? Me saatiin tänään Jekovittejä, mutta eikö niitä ollut jotain toistakin merkkiä? Onkohan niissä paljon eroa? mä oon kysely päällä tänään..... huomaa...
  9. M

    Lokakuun -08 kullannuput

    Mäkin yritän päästä pikkuhiljaa kärryille tämän puolen jutuista... en yhtään tiedä mistä ootte kirjotelleet, mutta yritetään kiriä jutut kiinni! Onnittelut kaikille vauvansa saaneille ja tsemppiä niille jotka vielä omaa nyyttiänsä odottelevat <3 Meidän pikkumies syntyi 2 päivää ennen...
  10. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Meela ilmoittaa, että kyllä ne "oireet" olivat synnytystä ennakoivia eli torstaina 23.10.2008 klo 4.38 syntyi "pieni" poikamme :heart: Pikkuherran mitat olivat 4140 g ja 52,5 cm. Synnytys oli kätilöiden ja vähän itsenikin mielestä nopea ja raju. Sairaalaan mennessä olin jo 6 cm auki. Synnytys...
  11. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Meela on vielä kotona :D Supistuksia tulee joskus ja harvakseltaan eli vielä ei tapahdu mitään, että tarvisi lähteä :/ Veriviiruista limaa tuli taas edellisellä vessakäynnillä ja samaan aikaan supisti kovasti, mutta se meni ohi taas... Gibbon Mulle kans sanottiin että Satks:ssa saa mennä...
  12. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Täällä on alkanut tapahtua :o Heräsin yöllä 3 aikaa vessaan ja samalla alkoi supistamaan aika kipeästi. Vessassa tuli ihan ohutta sitkeää "valkkaria" jossa oli verisiä viiruja. Olin pari tuntia hereillä ja yritin kellotella suppareita ja niitä tuli 8-12 minuutin välein noin tunnin ajan kunnes...
  13. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Toiveikasodottaja mä kans pelkään ihan kuollakseni synnyttämistä. Mun tarvis aina hallita tilanne ja tietää mitä tapahtuu ja koska ja missä niin se varmaan vaikuttaa vähän (lue: paljon) siihen pelkooni... Ja muutenkin tää kaikki ylimääräinen kun epäillään ahdasta lantioita ja sitten se ei...
  14. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Ei tullut yöllä lähtöä :wave: Hymykuoppa millanen mahakipu sulle tuli? Mulla oli ihan järkyttävää pistelyä ylä osassa mahaa ja sitten tuntui koko mahan alueella ja tuntui kuin olisi henki lähtenyt, hyvä kun uskalsin kivun hetkellä hengittää :/ Olikohan se supistusta? Niin ja meinasin ihan...
  15. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Mä täällä kärvistelen hirveissä olotiloissa... Käytiin päivällä anopilla syömässä ja mun on ollut maha siitä asti kipeä kun ahnehdin kaikkea liikaa. Varoitus! Nyt tulee oikein yäk-juttua! Käytiin miehen kanssa saunassa tossa 8 aikoihin ja saunan jälkeen aloin katsomaan idolsia ja yhtäkkiä mun...
  16. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Huomenta! Täällä myös yksi joka edelleen etsiskelee oireita lähenevästä synnytyksestä :wave: Mulla ei ole ollut yhtään energiaa kirjoitella, mutta olen käynyt lukemassa teidän juttujanne ja ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ;) Pieni porukka täällä enää piinaileekin! Täällä alkaa...
  17. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Elämänperhonen mulla on sama tilanne kuin sulla. Katso edellistä viestiä sivulla 15. Vauva tosin kyllä liikkuu melkein yhtä paljon kuin aiemminkin vaikka tilat on tosi vähissä kun maha vaan kasvaa ylöspäin... Pystyn käyttämään mahaani jopa juomalasitelineenä sohvalla istuessani :laugh...
  18. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Kävin tänään aamusella neuvolassa. Kaikki arvot oli hyvät. Mulla oli taas sf-mitta kasvanut.. Nyt näytti jo 35 cm! Kasvua on tullut jo 3 cm tässä kuussa. Vauva on tosi ylhäällä, eikä merkkiäkään että laskeutuisi tai olisi kiinnittynyt :| Vauvakin tuntui käsikopelolla n. 3,5 kg mutta sitä koon...
  19. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Mä oon sanonut sille anopille sairaalan vierailukäytännöistä jo pari kuukautta ennen tätä tapausta kun ne netistä löysin ja sairaalassa samanlailla sanottiin... Ei vissiin ymmärrä sääntöjä. Mä vielä kerroin sille, että sairaalassa sanottiin, että nää käytännöt vierailijoiden suhteen lähtee...
  20. M

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Tulin nostelemaan meitä ylemmäs... Täällä on ollut aika hiljaista kuten joku jo aiemmin totesikin. Mustakin tuntuu, että kaikki on saamassa niitä vauvoja eikä itsellä näy vielä merkkiäkään synnytyksestä :/ Onnittelut kaikille vauvansa saaneille ja iso kiitos kaikille synnytyskertomuksista...

Yhteistyössä