Hakutulokset

  1. S

    Uusia ystäviä

    M
  2. S

    Kesälomalla tekemistä; mitä muuta kuin Muumilaakso

    Kokemuksia, minne muualle kannattaisi mennä Muumilaakson lisäksi 4 vuotiaan kanssa. Ja junalla olisi tarkoitus matkustaa. Löytyisikö matkakumppania?
  3. S

    Jokohan Lindex on alesta tyhennetty

    ehtiikö vielä huomenilla saamaan jotain järkevää
  4. S

    Asumisoikeusasunto - lainasta

    Käykö asunto lainan takauksena asumisoikeusasunto-osuuteen vai pitääkö olla omaa pääomaa?
  5. S

    Eron jälkeen

    Mitä luulet, voiko suhde joka on alkanut vielä edellisen liiton ollessa kasassa kestää. Vai pitääkö olla 'selvittelykausi' ennen uuden suhteen aloittamista, ja kauanko se aika olisi lyhyimmillään. Itse en usko, että suhde joka on alkanut varatun kanssa voisi kestää mutta olen kyllä kuullut...
  6. S

    Saako oppikirjoista alennusta?

    Kun ostaa uusia oppikirjoja, saako niistä missään liikkeessä alennusta? Pitääkö liittyä kanta-asiakkaaksi vai miten se menee?
  7. S

    Kesä kuntosalilla

    Ehtisköhän kesä-heinäkuun aikana, jos käy 3 krt/vko kuntosalilla tulla muuta tulosta kuin kipeät lihakset?
  8. S

    Aikuisten nukkumaanmenoaika-gallup

    Montako tuntia tulee yössä nukuttua? Monelta petiin ja moneltako herätys? Otatko päikkäreitä?
  9. S

    Mihin on kadonnut

    Prof Kaksmieli kun ei ole näkynyt aikoihin.
  10. S

    :)

    Hyvää yötä!
  11. S

    "Vapaat" viikonloput

    Miten vietät viikonlopun kun lapsi lähtee isälle? Entä kaipaatko uutta kumppania vierellesi? Jos sinulla jo on uusi kumppani miten lapsi/lapset ovat ottaneet asian, minä ikäisiä lapsia?
  12. S

    Työtodistuksen saanti

    Missä ajassa irtisanomisen jälkeen työnantajan pitäisi toimittaa työtodistus?
  13. S

    säälipäivä

    Minulla käy sääliksi ihmiset joilta puuttuu empatia kyky, kyky asettua toisen asemaan. Myös ruikuttajat, jotka luulevat elämän olevan kokonaan itsensä johdateltavissa ovat säälittäviä ja lapsellisia. Ketään nimeltä mainitsematta.
  14. S

    2 vuotiaan kanssa junassa

    Olisiko parempi ottaa yövaunu- vai päivävaunupaikka? Sopiiko siinä sängyssä vierekkäin nukkumaan. Entä jos menee päiväjunalla kannattaako lapselle ostaa lippu erikseen, että saa oman paikan, vai ilman lippua paikattomana sylissä tai jos on tilaa? Entä lasten leikkivaunu, joko 2-v voi sellaisessa...
  15. S

    Makuuhytti vr

    Joko vr:llä on kaksi paikkaisia makuu hyttejä?
  16. S

    Oppisopimus koulutus

    Kuinkahan nuoria otetaan oppisopimuksella koulutettavaksi? Ja mille alalle. Oletko itse tai onko tuttavasi tai tutun tuttu opiskellut näin?
  17. S

    Tyttö ilmoitti lopettavansa koulun

    10-luokkaa käy, eikä halua enää jatkaa. Kuulemma numerot eivät nouse, on turhautunut. Jotain hommaahan sitä pitäisi tilalle saada mutta mitä?
  18. S

    Onko uudessa Office-paketissa...

    ohjelmaa jolla voi tehdä kotisivuja?
  19. S

    Kotisivut

    Te, joilla on omat kotisivut. Millä ohjelmalla olette ne tehnyt. Haluaisin tehdä omat mutta minulla ei ole vielä ohjelmaakaan. Mikä on hyvä ja halpa?

Yhteistyössä