Oppisopimus koulutus

Aikuisia otetaan helpommin, mutta kyllä heti peruskoulun jälkeenkin oppisopimuskoulutukseen pääsee, ei ole ikärajaa. Pitää hankkia se työpaikka itse ja työnantaja saa pienen koulutustuen.
Mä olen suorittanu yrittäjän-tutkinnon oppisopimuksella itseni kanssa :saint:
 
meidän koulusta viime keväänä ysiltä päässyt poika meni oppisopimuksella saman tien kouluttautumaan. Hyvin on tykännyt olla ja se kestänee muistaakseni kolme vuotta...?en kyllä varma tuosta ajasta ole.
 
Melizza
Kyllä kaikenikäisiä otetaan....tosin muutamilla aloilla on huonot kokemukset nuorista oppisopimuskoulutettavista, eli voit joutua olemaan hyvinkin myyvä saadaksesi paikan.
 
Se on joku tälläinen puutarha ja talonmies työtä tai sellasta . Hitsi kun ei osaa selittää... mutta e työnantaja toimii esim talonmiehenä eri paikoissa ja pitää kunnossa teitä ja pihoja ja hoitaa liputukset ja nurmikot... toivottavasti nyt jotenkin ymmärsit mitä alaa tarkoitan. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantsu:
Se on joku tälläinen puutarha ja talonmies työtä tai sellasta . Hitsi kun ei osaa selittää... mutta e työnantaja toimii esim talonmiehenä eri paikoissa ja pitää kunnossa teitä ja pihoja ja hoitaa liputukset ja nurmikot... toivottavasti nyt jotenkin ymmärsit mitä alaa tarkoitan. ;)
juu, enköhän :)
 

Yhteistyössä