Hakutulokset

  1. S

    onko itseruskettavaa suihkeena ??

    =)
  2. S

    minkälaisia oireita clomeista ?

    mulla on koko ajan kauhee pissahätä ja alamaha on niin raskaan olonen ja niin, kun virtsaralkko olisi , koko ajan ihan täynnä. ja alamaha turvonnu saman lailla , kun menkoissa. hiukka pyörryrtystä on ollut !!
  3. S

    onko kellään kokemusta ovulaation siirrosta ???

    lääkkeillä ? clomeilla, mulla nyt yritetään siirtään parilla päivällä eteen päin , kunika mahollista on tollanen onnistuminen siirtää ?
  4. S

    ovulaatiosta

    montako päivää teillä kestää ne ovulaatio kivut ?sunnuntaina mä pongasin oviksen ja tiistaina tuli vasta ovis kivut ja eilen oli iaka paha ja tännäänkin vielä tuntee !! koskas se kiinnittymiskipu on, jos se tapahtuu ?
  5. S

    voikohan hoitojen aikana käyttää

    luontaistuoteita , jotka polttaa rasvaa ???
  6. S

    ivf: stä

    mä pelkään, et mä joudun tohon ivf : ään . se on todella kallis ja sitten se on siin huonoin , kun joutuu käymään montakin kertaa viikossa ultrissa ja muissa tutkimuksissa. miten mun työn kans sitten käy?? mä kysyn nyt teiltä viisaammat , kun mä en tiedä ivf : stäkään oikeen mitään , et jos...
  7. S

    ovulaatiosta

    miten se ny olikaan se ovulaatioaika n. 14 päivää ennen menkkoja vai jälkeen ??
  8. S

    ovulaatiosta

    miten se ny olikaan se ovulaatioaika n. 14 päivää ennen menkkoja vai jälkeen ??
  9. S

    ovulaatiosta

    miten se ny olikaan se ovulaatioaika n. 14 enneen menkkoja vai jälkeen ??
  10. S

    myöhään plussanneiden pino

    haluisin vähä tietää, kuinka myöhälle on menny, et plussa voi vielä tulla . mulla numittäin reilun viikon kova väsymys aamupäivästä ja ilta päivästä ei kauheesti. ja todella nopea revähdys kipu tuli , kun heräsin aamulla ja seisaltaan venyttelin oikeen voimakkaasti !! enpä usko silti, et...
  11. S

    mistä pp lasketaan hodon seuraavastako päivästä ?

    siin se tulikin jo ! =)
  12. S

    maaliskuun inseminaatio pino

    meille tehtiin ensimmäinen 15.3 keinohedelmöitys lovutetuilla siittiöillä ( aid ) että tässä nyt odotellaan , koska saisi testata! =)
  13. S

    saako ??

    kun on tehty keinohedelmöitys onko siinä jotain rajaa, et saako olla olla yhdynnässä ? kun en hokannu lääkäriltä kysyy..
  14. S

    huomenna ekaan hoitoon !

    luovutetuilla siittiöillä .. toivottavasti mun ovis on vielä sinne asti ! :ashamed:
  15. S

    onko kellää kokemusta www.halpatesti.fi

    et onko ne hyviä ja luotettavia ?
  16. S

    mistä netistä saa tilata halvimmat ovis ja raskaustestit ?

    siin se kysymys tulikin jo =)
  17. S

    voko joku auttaa mua ?

    kun joku sano täällä eilen ,että painoindeksin raja on 32 lapsetomuushotoihin ! ( jossakin sairaalassa ) mikähän mun painoindeksi on ? mä oon 155cm pitkä ja painoo on n. 63 tai 64 apua :o :ashamed: niin voisko joku sanoo,kun en ymmärrä tosta paino indeksistä mtään ...
  18. S

    mimoniandra

    missä se palsta onmissä sä oot kerhonpitäjänä ?? =)
  19. S

    maiiiiiiiiiiiiii?

    missäs päin meet ja ootko olut jo uusissa hoidoissa??

Yhteistyössä