maiiiiiiiiiiiiii?

mai
Hei Sani!

Minuako huhuilit =)
Mulla alkaa taas 27.pvä nenäsumutukset,viikolle 15 arvioitu punktio. Siitä taas homma rupee etenemään.
Toivottavasti tämä kierros tois sen onnen ja pienen käärön tullessaan...

Nyt täytyy tunnustaa etten muista nimimerkkiäsi :(
Oltiinko samoissa pinossa piinailemassa vai?
Ja mitä sinulle kuuluu tällä hetkellä?
 
moikka mai !!! joo sua huutelin, kun luin tuolta odottajien puolelta sun surullisen jutun !! olen todella pahoillani :hug: mulle tuli tod pahamieli, kun luin sen !
en ole ollut piinaajissa
mä ja mun poikakaveri ollaan yritetty lasta vuodesta joskus 2005 kesällä ja nyt vasta ollaan oltu tutkimuksissa.
mun miehellä on azoospermia .
ja mulla kaikki ok , vaikka innoista on tullut maitoa lääkäri sanoi, kun tutki ne !
meillä on ny torstaina aika in - tiimiklinikalle ja siellä nyt vissiin ruvetaan pikku hiljaa suunnitteleen keinohedelmöitystä luovutetuila siittiöillä.
ja mulla on nyt kauhea tressi, et tärppääkö koskaan !

mä oon ollu reilu n 3 vuotta sitten raskaana ja mulla oli kan sne sydänäänten kuuntelut mun piti pian olla silloin jo 12 viikolla... no olin siellä ja se hoitaja sano ei kuulu ja että ens kerralla jo sitten kuuluu..
no menin n . viikonpäästä uudelleen enkä kuullu mitään , mut hoitaja sano, joo kyllä mä jotain kuulin ..
nyt sitten menin ultraan ja lääkäri sanoi, että se onkin n 7 viikkonen , se oli lopettanu kasvamisen ja kuoli kohtuun :'(

sitten , kun olin sairaalasta päässy kotiin niin soitin sille hoitajalle ja se sano mulle joo en mä sieltä kyllä ikinä mitää kuullu valehteli, et mun ei tullu pahamieli.

mä oon tosta asiasta ollut masentunut jo kauan ja nyt pikkuhiljaa on olu parempi..
yli en oo päässy enkä ikinä pääsekkää..aikasemmin itkin joka päivä. :ashamed:
 
Sanille :hug: . Mulla on myös ollu keskenmeno ja se sattuu edelleen sydämeen. Oikeesti todella ilkeetä tollanen valehtelu siltä hoitajalta. Ihan kuin pystyis pimittää, et vauva on kuollu.

Tää nyt ei sit mitenkään liity tähän aiheeseen, mut kirjotan silti. Mihin In-tiimiin Sani olette menossa? Me käydään Jyväskylässä. Mua jäi mietityttää toi sun miehen diagnoosi. En ihan heti ymmärtäny. Onks se ettei tuota ollenkaan siittiöitä, kun meinaatte tehä hoidot luovutetuilla? Mitä ootte tykänny klinikasta, vai ootteko käyny siel vielä?
 
moikka vieras !!!
joo eie mitään kiva vaa, et joku juttelee !! =)
olen pahoilani myös sun keskenmenosta :hug:
joo no mun miehellä eiole siittiötuotantoa ja luovutetuilla kyllä!!
ja tää mun ns . keskenmeno oli toisen miehen kanssa, jos sä siit ajattelit, et jos miehellä kerran ei oo siittiötuotantoo!
joo jyväs kylään menemmeja ekaa kertaa kylläkin !!
oletko inä ollut siellä ? jos oot niinmitä oot tykännyt ?
ja oko kuinka nopeeta aihidsta hoitojen lottaminen ?
kiitos sulle =) :hug:
ps : missäpäin se in tiimi on siä jyväskyläsä??
onko se jossainyläkerrassa vai ?
onko jotain liikkeitäalakerrassa ja jos on niinmitä ?


pps: anteeks kauheen palion kysymyksiä :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 22:19 sani kirjoitti:
moikka vieras !!!
joo eie mitään kiva vaa, et joku juttelee !! =)
olen pahoilani myös sun keskenmenosta :hug:
joo no mun miehellä eiole siittiötuotantoa ja luovutetuilla kyllä!!
ja tää mun ns . keskenmeno oli toisen miehen kanssa, jos sä siit ajattelit, et jos miehellä kerran ei oo siittiötuotantoo!
joo jyväs kylään menemmeja ekaa kertaa kylläkin !!
oletko inä ollut siellä ? jos oot niinmitä oot tykännyt ?
ja oko kuinka nopeeta aihidsta hoitojen lottaminen ?
kiitos sulle =) :hug:
ps : missäpäin se in tiimi on siä jyväskyläsä??
onko se jossainyläkerrassa vai ?
onko jotain liikkeitäalakerrassa ja jos on niinmitä ?


pps: anteeks kauheen palion kysymyksiä :ashamed:
Ei kun mun miehellä oli joku saman tapanen diagnoosi, mutta simppoja kyl on. Sitä jäin miettii.
Oisko se osote joku keskustie 18? On Kirkkopuistosta Harjulle päin Gummeruksenkatua. Siin talon kulmassa on joku pukuvuokraamo ja sit nurkan takaa menee ovi. Se on ihan kuin menis kerrostaloasuntoon.
Ollaan kyllä tykätty lääkäristä ja hoitajasta. Nopeeta on myös ollu toiminta. Marraskuussa eka käynnillä ja tammikuussa eka inssi. Joulukuu oli niillä kiireinen, joten sillon ei päästy. Muuten tuntuu, et pääsee aina. Välillä kyl tuntuu, et ovat jotenkin turhan positiivisia. Et herätteleekö liikoja toiveita. Ite yritän sit vähän laskee meitä maanpinnalle. Mulla ei myöskään oo mitään ultria tms...Clomeja vaan syön ja sit ilmotan kun ovistesti näyttää plussaa. Kun tuntuu, et toisilla on vaikka mitä ultria ja irrotuspiikkejä (vaikka siis ei ois "vikaakaan"). Niin miettii, et eikö itekin vois saada. No kaippa nuo tietää, mitä tarttee.

Viimekerralla puhuin miehelle odotushuoneessa, et on kumma kun ei mitenkään kontrolloi ketä me ollaan. Et mistä sitä tietää, et laittaavatko oikeet aineet sisään tms... Kun ei kyselleet nimiä tai mitään sanottiin vaan, et moneltako oli aika. Voihan senkin muistaa vaikka väärin. No nyt sit viimekerralla tuli se lääkäri oikein kysymään nimee jne...Nauroin vaan, et olikohan kuullu mitä puhuin.
 
mai
Pahoittelut sinulle Sani ja myös vieraalle!

Toivon mukaan tosiaan aurinko paistaa myös joskus meillekkin...
Aika jännältä tuntuu lukea että Sani ja vieras taidatte olla jyväskylästä... Olen myös itse jyväskylästä kotoisin, mutta nyt olen asunut Ruotsissa puolisentoista vuotta ja täällä puolen lapsettomuushoidoissa...
Onnea vaan tuleviin hoitoihin!
 
MOIKKA MAI !! kiitos kannustuksetasi ja toivon sulle kanssa onnea hoitoihin!!! minä en ole jyväskylästä. minä olen pohjanmaalta ja menen vaan sinne in-tiimin potilaana =) VOIMIA SULLE :hug:
HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ :)


MOIKKA VIERAS !!
kiitois noista neuvoista !
menittekö ihan ekoihin tutkimuksiinkin sinne in- tiimiin ?
siis ootteko alusta asti ollu siä tutkimuksisa?? voimia sule kan hoitoihin :hug: HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ :)
 

Yhteistyössä