Hakutulokset

  1. P

    otan osaa..

    Olen täs lueskellu teidän kirjoituksia vaikka en itse ole kokenutkaan samaa..mutta voin vain kuvitella miltä se tuntuu.Mua sattuu aivan sydämeen asti kun luin noita kirjoituksia.Otan osaa suruunne!! :'( Mulla on pieni poika 2kk ja monesti kun mietin,et jos sille sattuis jotakin,niin kuinka mä...
  2. P

    istukasta..

    olisin semmosta kyselly,jos joku osais mulle vähä tarkentaa..synnytin 3 viikkoo sitten ja kattelin noita papereita tuos yks päivä ja siellä luki et mun istukka oli kalkkeutunut ja kalvot oli repaleiset..mitä se niinku tarkoittaa?mä en polta,en käytä alkoholia ja muutenkin mulla oli tosi...
  3. P

    onko teitä käynnistetty..??

    haluaisin kysellä semmoista asiaa,et onko teidän kenenkään synnytyksiä käynnistetty?Ja jos on,niin onko se pahempaa se käynnistys,kuin että alkais luonnollisesti supisteleen..kertokaa mulle kun mut meinataan käynnistää ja mua pelottaa ihan kamalasti.. :'(
  4. P

    mistä mä tiedän..

    oon täs ajatellu,että mistä mä tiedän koska mun pitää lähtee synnyttämään..siis´meinaan että mistä mää tiedän mitkä on oikeita supistuksia jos ei lapsivesiä tulekkaan??kun mua supistelee nyt jo..rv37+3..mut kyllä ne silti aina ohi menevät..mut kertokaa mulle kokeneemmat naiset.tuleeko ne...
  5. P

    mitä luulette?

    olisin semmosta asiaa halunnu kysyä,kun mulla on nyt rv34 ja synnytys lähestyy vaikken millään haluaiskaan.. :'( pelottaa niin kamalasti!!niin siis viime synnytyksestä on jo aikaa pian 7 vuotta eli enkös mä ole niinku taas ensisynnyttäjä?haluaisin tietää,että onko mulla paikat niinku ihan...
  6. P

    tietääkö joku..??

    olisin vain ollu kiinnostunut tietämään siitä kohdunkaulanpuudutuksesta..et millanen se on ja kuinka se laitetaan ja mihin se laitetaan?ottaako se kovinkin kipeetä?jos ottaa niin mihin sitä kipua voi verrata?ku mua kauheesti jännittää toi synnytys.. :'( tai oikeestaan pelottaa,ku ensimmäisestä...

Yhteistyössä