Hakutulokset

  1. A

    1v10kk unettomat yöt

    Hei kaikki! Miten teidän lapset nukkuvat yönsä? Meillä on aina ollut ongelmana nukkuminen ja nykyisinkin noin 3 yötä saattaa mennä hyvin, mutta eikös sitten seuraavina valvota.. Yleensä siinä puolen yön jälkeen alkaa konsertti. Poika haluaisi tulla meidän väliin nukkumaan, mutta nyt ollaan...
  2. A

    uusia ystäviä

    Hei! Mekin asumme Mellunkylässä. Muutimme tänne viime marraskuussa. Olen hoitovapaalla ja hoidan lastani kotona. Mies tekee paljon töitä. Olisi mukava tosiaan tutustua ja tavata ja vaihtaa ajatuksia. Saisinko sähköpostiosoitteesi, kun minulla on koko nimi omassa osoitteessa. Yst.terv. auringonsäde
  3. A

    uusia ystäviä

    Hei! Mekin asumme Mellunkylässä. Muutimme tänne viime marraskuussa. Olen hoitovapaalla ja hoidan lastani kotona. Mies tekee paljon töitä. Olisi mukava tosiaan tutustua ja tavata ja vaihtaa ajatuksia. Saisinko sähköpostiosoitteesi, kun minulla on koko nimi omassa osoitteessa. Yst.terv. auringonsäde
  4. A

    uusia ystäviä

    Hei! Täällä 35-vuotias elämänmyönteinen avioliitossa oleva äiti ja juuri vuoden täyttänyt poika etivät uusia ystäviä esim. ulkoilun, keskustelun ym. kivan merkeissä. Olisi mukava jutella ja tavata välillä muita äitejä. Lapsesta olisi kiva nähdä muita lapsia, kun muskaritkin loppuvat keväällä...
  5. A

    nukkumaan meno aina taistelua

    Heippa! Miten saatte lapsenne nukkumaan? Meillä on 1,5 v poika, joka aina kun ollaan menossa nukkumaan, heittää koko touhun ihan pelleilyksi ja venyttää nukkumaan menoa. Aina kun on päiväuni/yöuniaika niin vähintään puoli tuntia se juttelee, pyörii, pelleilee jne. On oma huone ja oma sänky (nyt...
  6. A

    Onnellinen yh

    Jos ei jaksa, voi hakea kaupasta lapselle maksalaatikkoa, jättää pyykit pesemättä, laittaa lapselle vaikka filmi katsottavaksi tai lähteä vaikka ulos kaaosta pakoon. No, töissä on pikkuisen pakko jaksaa käydä, mutta ei sielläkään ole pakko paahtaa pää kolmatena jalkana, riittää vallan hyvin...
  7. A

    olisko keravalta muita

    Me asutaan Keravan Kannistossa ja mulla on poika 7 viikkoa!
  8. A

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    poika 24.6.05 54 cm, 4696 g rv 42+0 (käynnistettiin) synt.aika 17.47
  9. A

    auringonsäde

    Kiitos kiitos. Niinpä, tosi harmi juttu se käsijuttu, mutta täytyy vaan ahkerasti jumppailla ja toivoa, että kyllä se siitä kuntoon tulee. Ja kyllä se näyttäisi päivä päivältä aina vähän vahvemmalta. Mulla repeämät varmaan paranee ihan hyvin (?). Nyt pitää varoa, ettei missään nimessä tuu...
  10. A

    kesäkuun vauvat

    Meidän poika syntyi käynnistyksen avulla 24.6 ja mittoina 4692g ja 54 cm. (arvioksi 2 eri lääkäriä sanoi ultran perusteella, että 4 kg) Yhteensä synnytys kesti 6h58min, joista 12 minuttia oli ponnistusvaihe. Synnytyksen jälkeen olin tosin 3 tuntia tikattavana kun vesseli repi tullessaan aika...
  11. A

    auringonsäde

    Heips! :wave: Joo, meiläkin oli laskettu aika 10.6 ja vauva syntyi 24.6 eli juhannusaattona käynnistyksellä. Lapsivedet puhkastiin klo 10 ja vauva oli ulkona 17.47 12 minuutin ponnistuksen jälkeen. Poikahan sieltä tuli ja mittoina 4692g ja 54 cm eli aikas jässikkä niinkun arvelinkin.=)...
  12. A

    rakkaus(ko)

    Onpas kökkö tilanne.. tietääkö puolisosi tästä asiasta ja tunteistasi? Olisiko hyvä puhua asiat hänen kanssaan kunnolla halki vai miten toivoisit miehesi toimivan jos joutuisi samaan tilanteeseen? Jos todella vielä haluat yrittää jatkaa liittoa, pitää nostaa kaikki asiat esille ja puhua juurta...
  13. A

    Koulutuksesi?

    Tradenomi ja melkein valmis kasvatustieteen maisteri :)
  14. A

    ensimmäinen rakkaus..

    Täällä sellainen tapaus! Alettiin seurustelemaan kohta 12 vuotta sitten. Viime kesänä mentiin naimisiin ja nyt esikoista odotellaan rv40+3. Aina on mennyt tosi hyvin ja ollaan oltu onnellisia, kunnes mieheni pari kuukautta sitten "kadotti itsensä" eikä enää tunne itteään eikä mitään. Vauva on...
  15. A

    naiset!

    Onhan myös niin, että jo kauan tuntemasi henkilö saattaa oikeasti muuttua yhtäkkiä jostain syystä, eikä enää ole sama ihminen kuin ennen.. Tällaisen muutokset tulevat yllätyksenä ja siksi ne niin mietityttää, että niistä on hyvä "purnata/valittaa"
  16. A

    Miehen rakkaus toiseen

    Tosi kurja tilanne. Meillä esikoinen tulossa ja täälläkin mies ihastunut/rakastunut (?) toiseen naiseen... Päätettiin kuitenkin katsoa ja odotella mitä tapahtuu, kun tässä on muutenkin niin paljon elämän muutoksia takana ja edessä, että aika näyttää. Mieheni on luvannut, ettei ole missään...

Yhteistyössä